Prezenty!

14:53


Podarki tworzone z myślą, sercem i ochotą - każdy z nas je lubi! Uwielbiam dostawać, ale jeszcze bardziej uwielbiam obdarowywać wszystkich wokół i sprawiać im radość*. Mimo, że szał tworzenia prezentów naszedł mnie dopiero teraz to i tak już zdążyłam obdarować szczęśliwie kilka osób :) Wśród prezentów znalazły się między innymi: nerka z sarną dla Cyli, kosmetyczka-myszka dla Mysi i babeczkowy igielnik dla mamy. Igielnik postanowiłam do połowy napełnić ryżem, aby był cięższy i stabilniejszy - polecam, super patent!

* Stąd też od dawna kołacze mi się po głowie myśl o candy... ale musi poczekać do Nowego Roku :)


Igielnik dla mamy (len + bawełna satynowa), korzystałam z tutoriala z bloga In Filo Country - KLIK
Sarnia nerka dla Cyli, dwukomorowa (100% bawełna)
Kosmetyczka - myszka dla Mysi (100% bawełna)

Ale i do mnie zawitały przedwcześnie Mikołaje z cudnymi paczuszkami! Dostałam przepięknej urody materiały: tkaniny wygrane w candy u Nailii z bloga CLF by Nailaa i grubą bawełnę w patchworkowy motyw od Czytelniczki Magdy (będzie idealna na nerki!)! Są tak fantastyczne, że chyba będę się je bała ciąć ^^
Dziękuję Wam Dziewczyny z całego serca za te niespodzianki!


Póki co życzę Wam Kochani spokoju na ten szaleńczy przedświąteczny czas!

Uściski,
Joanka :)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Fajne prezenty. :) A igielnik cudny! Masz może jakiś tutorial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wkleiłam powyżej odnośnik dla chętnych :)

      Usuń
    2. Dziękuję, nie zauważyłam go. ;)

      Usuń
  2. Cudowna babeczka dla igieł! Chyba sobie taką samą noworocznie sprezentuję :)

    Myszka także ujęła moje serce - trudno było wykończyć uszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczka fajna, ale chyba trochę za dużą zrobiłam ^^ Co do uszek - są malutkie, ale i tak dało radę na maszynie ;)

      Usuń
  3. Ale piękne prezenty! Takie tworzone samodzielnie, są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prezenty, bardzo spodobała mi się babeczka:) Ja bym ją w kuchni postawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się że się podobają :D czekam na efekty pracy twórczej :D

    a ja dodaje troszkę ryżu albo groch do maskotek dla maluchów :) zauważyłam, że z większą ciekawością je teraz macają :D

    pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa no i myszka skradła moje serducho :D

      Usuń
  6. Igielnik w kratke przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh jaki piękny ten igielnik!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myszka cudowna! I zazdroszczę tych nowych tkanin ;) Choć nie szyję i nie wiem, co mogłabym z nimi zrobić :P Ten patchworkowy motyw wygląda rewelacyjnie!

    A przy okazji zapraszam do mnie na konkurs: http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2012/12/konkurs.html
    Zostało tylko kilka godzin na zapisy :) Także zachęcam do udziału! Bo nagrody naprawdę bardzo apetyczne... sama zobacz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale igielnik, no cudo!! :) Sama bym mamie takie zrobiła, gdybym jeszcze przed świętami znalazła czas... A tu jeszcze tyle roboty, że nie ma opcji się wyrobić. No i jak to zrobię - mama w domu, więc zobaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyczka i igielnik - piękne! Rok temu, jak chodziłam do gimnazjum codziennie przechodziłam obok świetnego sklepu z tkaninami przeróżnymi. Pomimo tego, że nie szyję (nie umiem, mam dwie lewe ręce!), zachwycałam się za każdym razem - różne materiały, wzory... Piękne.
    Te z ptaszkami są okropnie słodkie, a patchworkowy wzór ma w sobie coś magicznego. :) Zazdroszczę.

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma co prezenty jednak są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja mam nadzieję, że ta kołacząca myśl o candy zaproponuje taką babeczkę:) wtedy będę pierwsza w kolejce z łapkami na nią czekać. Rany ależ ona słodka:) Niestety nie mam nerwów i takich słodkich materiałów żeby taką zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo sympatyczne prezenty ;)Fajnie móc dać komuś coś własnoręcznie zrobionego... mam nadzieję, że już niedługo też się przerzucę na prezenty handmade, jeszcze trochę doświadczenia, trochę więcej różnorakich elementów i kto wie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty zrobiłaś :) Moimi faworytkami są kosmetyczna myszka i babeczka :) Fajny pomysł z ryżem, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. igielnik cudeńko!!! jak tylko znajdę chwilkę zrobię sobie taki bo te szpilki okropne wiecznie gdzieś się plątają

    OdpowiedzUsuń
  17. Igielnik do schrupania;)
    Własnoręcznie wykonane prezenty mają największą wartość:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22/12/12

    Zauroczyły mnie twoje nerki, są naprawdę świetne. Sama chciałabym zrobić sobie taką saszetkę jednak brak mi pomysłu jak zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tutorial (na ciut inną co prawda) nerkę może okazać się pomocny :) http://daisyjanie.typepad.com/daisyjanie/2011/06/hip-pouch-sew-along-supplies-list.html

      Usuń
  19. Anonimowy29/12/12

    Kosmetyczkę zabieram ze sobą wszędzie, na każdy wypad mam ją w plecaku czy torbie.
    Dziękuje Ci, Joanko-z po raz kolejny za tak przecudny prezent! ;D

    MYSIA <:3)~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Mysiu :) :*

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe