Kiermasz prezentów Hand-Made

13:16


Kochani, chciałabym Was gorąco zaprosić na pierwszy kiermasz świąteczny z moim udziałem! 
Jutro, godz. 10-16 w butiku Odzież Zafriko. Gdańsk, ul. Strzelców Karpackich 6a/1! Przyjdzie koniecznie!

Ja przybędę na kiermasz z nerkami i eko-siatkami. Wzory - czym chata bogata!

Groszki:

Kwiatki, elementy przyrody ;)
Zwierzaki:
Kratki, Wzorki:
i... co powiecie na taką kombinację? Nerka z sową!
Będą też ekosiatki...
... i ozdoby świąteczne i sowie breloczki :)
Więcej informacji o kiermaszu na Facebooku: http://www.facebook.com/events/359744480788026/

ZAPRASZAM SERDECZNIE! :)
Joanka


You Might Also Like

11 komentarze

  1. Jezu, jakie to wszystko piękne i kolorowe! Trzymam kciuki! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. albo nerka sowy :D no naprodukowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nerka sowy nie jest pewnie zbyt estetyczna ^^ widzisz, a jeszcze zdążyłam guziki zrobić!

      Usuń
  3. Strasznie fajne sa te twoje nerki, takie kolorowe i rzekłabym - wiosenne :) zwłaszcza ta z zającami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie optymistyczne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, spory wybór, naprawdę ładne wzory ;) Powodzenia na kiermaszu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Baw się dobrze :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, dzięki! Trzymajcie za mnie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15/12/12

    Weszłam... zobaczyłam... i totalnie się zachwyciłam... :))... a królików szytych jestem już fanką wielką... :)) gratuluję Joanko z całego serca :)
    Maja :) no i od dziś śledzę Twojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej wpadła w oko nerka z króliczkami :) Liczę, że kiermasz był udany :)
    Zapraszam Cię do odpowiedzenia na Tag świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta z pomarańczowym wnętrzem w kropki podbiła moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe