Dwa wyzwania: kraciaste i gaciaste

17:39


Chciałabym pokazać Wam dzisiaj dwie rzeczy:

1. nerkę, która jest odpowiedzią na kraciaste wyzwanie postawione przez LolęJoo. Zasady były proste: czas  - do 3.12 (rzutem na taśmę Wam pokazuję!) i to, że ma być kratka. Wszystko pasuje :D


2. Na prośbę Agaty powstały dwa genderowe króliki - dziewczynka jest oczywiście różowa, chłopczyk ma niebieskie dodatki. Tym, co ustaliłam jako swoje prywatne wyzwanie było uszycie mikro-majtek. Dałam radę!

I króliczek w akcji:)

Nad morzem mróz zaczyna szczypać w nosy!
Pozdrowienia!
Joanka

You Might Also Like

34 komentarze

  1. mikromajtki wymiatają ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam mikro-majtki króliczki ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahah mikro majtki- złote gacie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikro-majtki mega :) Śliczne te kroliczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzę się - ale te mikro majtki są the best! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne gaciorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Majtasy genialne, nerka kraciasta super! Podołałaś wyzwaniu w 100%

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko, co szyjesz! Nerka boska, króliczki jeszcze bardziej! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Majtochy superowe !

    A króliki też świetne :)
    Ja niedawno uszyłam swojego pierwszego królika :) a właściwie Panią królik :) i od razu zakochałam się w tych Królisiach :) bo wcześniej szyłam tylko lalki anielice z serii Tilda :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anielice mi się nie podobają, ale króliki są fajne :)

      Usuń
  10. Świetne te majcioszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna nerka, ale gacie to już odlot!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro mamy już mróz od południa, aż po północ Polski to ciepłe majciochy to podstawa! Świetny pomysł i wykonanie. Zapraszam również w odwiedziny. Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. nereczka jak zawsze super :D a gacie rozłożyły mnie na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne:) ta gumeczka i te koronki:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. super ta kraciasta nereczka

    OdpowiedzUsuń
  16. majtorki rządzą tym postem! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mikro majtki zdominowały post:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie maleństwa! Czy Ty to szyłaś pod mikroskopem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no nie przesadzajmy:) Paluchy można sobie co prawda połamać..podziwiam wszystkich, którzy szyją takie rzeczy (a nawet mniejsze! - masakra) i mają do tego cierpliwość!

      Usuń
  19. Króliki są świetne! Uwielbiam Twoje rzeczy :)

    Zachęcam również do przyłączenia się do mikołajkowej akcji dla małej Antosi oraz umieszczenia banera z odnośnikiem do jej strony na blogu. Z góry dziękuję za poświęcony czas!
    http://aanneke.blogspot.com/2012/12/grudzien.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci wyszły króliczki, a majty są po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nerka świetna! Coraz bardziej się przekonuję do tego czegoś... może do lata się całkiem przekonam :)
    A króliki świetne i odpicowane! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo, oj bardzo długo się przekonywałam, a teraz nerka prawie mi do biodra przyrosła! Zabieram ją ze sobą prawie zawsze jak wychodzę z domu :) Naprawdę polecam - myślę, że przekonałbyś się też :)

      Usuń
  22. OMFG! Właśnie mi przypomniałaś, o tym wyzwaniu! Na śmierć zapomniałam, a byłam zapisana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjjj! Ale Lola szykuje ponoć drugie wyzwanie ;)

      Usuń
  23. Masz mega talent, aż nie mogę się napatrzeć :)
    Obserwuję i pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Te mikromajtaski - genialne :) Ogólnie króliki przeurocze!
    Dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem i miałabym taka prośbę czy mogłabyś kuknąć i ocenić bardziej doświadczonym okiem, może coś poradzić
    http://oloveszycie.blogspot.com/

    z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Mini-gacie - jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno odkryłam Twojego bloga i jestem po prostu zachwycona! Bardzo podoba mi się robiona przez Ciebie biżuteria, a sówkowe kolczyki są po prostu niesamowite ;> Szczególnie cenię sobie opublikowane przez Ciebie tutoriale, dzięki nim odważyłam się i zaczęłam próbować swoich sił w robieniu biżuterii. Stawiam dopiero pierwsze kroki, ale mam nadzieję, że na tym nie poprzestanę ^^ Szycie to zupełnie inna para kaloszy, to znaczy: imponuje mi niezmiernie taka umiejętność, ale sama raczej nie mam szans w tej dziedzinie. Niemniej jednak jestem pod wielkim wrażeniem tego, jak posiadając talent i zdolność do pracy można wyczarować sobie za grosze wymarzony ciuch ;)
    Nie jestem szczególną fanką nerek, ale króliki z tego postu są świetne! ;D
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    cass-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłaniam się w pas zarumieniona za taki wysyp komplementów:) Cieszy mnie ogromnie to, że zainspirowało Cię to, co robię i popchnęło do samodzielnego tworzenia :) Trzymaj tak dalej! Powodzenia!

      Usuń
  27. ale słodziutkie te króliczki ;d muszę kiedyś sama spróbować uszyć takiego ;) majtki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne majtaski :) Nerka jak zwykle profeska :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe