Dwa szaraki

19:09


Mimo, że czas przedświąteczny wypadł u mnie w tym roku totalnie szaleńczo udało mi się w końcu zebrać i uszyć dwie bluzy dla mnie i mojego chłopaka. Wykroje do bluz zrobiłam na podstawie naszych znoszonych, ulubionych i wyciuchanych stosownych części garderoby. Zaopatrzyłam się w fantastyczną, grubą bawełnianą dzianinę, posiadającą wewnątrz ciepły czarny meszek (z resztek udało mi się ocieplić komin, który mogliście wcześniej oglądać tutaj). Bluzy są zwykłe i proste - najlepsze! To, co odróżnia je od sklepowych to to, że mają bardzo głębokie kaptury, które dobrze kryją uszy. Moją bluzę z kolei odróżnia od bluzy Pawła to, że ma niebieskie wnętrze kaptura (recykling starego t-shirta, wiadomo). Ja jestem zadowolona, Paweł też ;)

W tym miejscu chciałabym podziękować CUBowi - Aga, bez Ciebie te bluzy by nie powstały!
Dziękujemy!

 
Wersja "tak wyglądam na modelach":
Z pozdrowieniami dla wszystkich znajomych, którzy widząc to pomyślą "nieeeeeee", "bleeeeeeeee" :P
Uściski,
Joanka :)

You Might Also Like

76 komentarze

  1. Dobry Dziubek na przedostatnim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  2. No a ja zrobiłam drugie podejście do bluzy i znowu schowałam do szuflady..hehe. Świetne uszyte Joanka no i najważniejsze...kaptur kryjący a nie ciągle opadający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie;) Kaptur powinien się trzymać na głowie. Trzymam kciuki,aby kolejne podejście okazało się owocne!

      Usuń
  3. Rewelacyjne! No i sesja z modelami też super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. znajomi pomyśleli jeszcze - "rzygam tęczą" :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nieeeeee, bleeeee :))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne bluzy, świetnie wyglądacie, a ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :)
    Super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oryginalny z Was duet:)
    jak Ty już coś uszyjesz to zawsze wygląda to niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne bluzy! Świetnie w nich wyglądacie:) uwielbiam takie wygodne, ciepłe bluzy z dużyyymi kapturami:) Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Taka mi się marzy! Chyba złożę reklamację do Mikołaja że mi takiej nie przyniósł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście w ciągu roku jest sporo okazji, aby to wykorzystać ;)

      Usuń
    2. Niby tak... Ale jako że ja szyć na maszynie nie umiem, mój Mikołaj też nie, to pozostaje mi co jakiś czas tu zajrzeć i powzdychać, pozazdrościć... ech....
      Joanko... a nie będziesz ich szyć na zamówienie?

      Usuń
    3. Chciałabym, ale jak pisałam niżej zdobycie takiej dzianiny w polskich sklepach graniczy z cudem niestety :( :( nad czym mocno ubolewam

      Usuń
  11. Kapitalne bluzy...i super w nich wyglądacie:))))
    Zamarzył mi się taki zestaw dla całej rodzinki...hehe...ale ludzie by na nas patrzyli gdybyśmy tak wszyscy jednakowo ubrani chodzili:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentujecie się bardzo "joankowo";)
    Cudne bluzy!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe bluzy wydają mi się mocno nie "joankowe",no ale widocznie to kwestia naszych charakterów ;]

      Usuń
  13. świetny pomysl, rewelacyjne bluzy i przesłodkie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzy wyszły fantastycznie! Widać, że są dopracowane i dopasowane do właścicieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kapitalne bluzy i kapitalna sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasujecie do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My do bluz i bluzy do nas? :):):)

      Usuń
  18. Ja tam nie powiem "bleee, łeeee..."!!! :) Czekam z niecierpliwością na powrót mojego M zza dalekiej wody i wtedy wycałuję go i wyściskam tak, że wszystkich mogłyby dopaść mdłości :)

    A bluzy boskie! Wyglądacie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy30/12/12

    Bardzo dłuuuuuugo nie komentowałam u Ciebie, ale to nie oznacza, że nie czytam. Ba! Wręcz przeciwnie - czytam namiętnie :) Pięknie szyjesz i muszę przyznać, że Ci ogromnie zazdroszczę! Masz talent. Ale to przecież oczywiste... :)
    Pozdrawiam gorąco!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś ze mną :D

      Usuń
    2. Anonimowy2/1/13

      Niezmiennie. Mój ulubiony blog :)
      Dużo radości, uśmiechu i miłości w nowym roku życzę!
      Dominika

      Usuń
  20. Ja też takie chce :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealny prezent dla dwojga na Walentynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są! Hmm... Za mną też chodzi bluza od jakiegoś czasu, mój arcystary polarek ma już stanowczo dość i zrobił się podejrzanie za mały :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Noooo poleciałaś ;)))Zarąbiste ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś za zdolna !!

    zdecydowanie zazdroszczę :( ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest kwestią wprawy ;)

      Usuń
  25. są mega podobają mi się


    szczęśliwego Nowego Roku

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy30/12/12

    świetne bluzy! szwy wykańczałaś zygzakiem?? A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ściegami overlockowymi:)

      Usuń
  27. :)czadzior :)spodziewam się was w nich cobym obmacać mogła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no no! Z tym macaniem to wiesz;) Ale da się załatwić!

      Usuń
  28. Bardzo fajne bluzy! No i głęboki kaptur dobra rzecz, u mnie kaptury w najlepszym razie zatrzymują się gdzieś w połowie głowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. A jak się zwiąże włosy to już w ogóle na głowie nie umieją się utrzymać. W tych jedyną "wadą" jest ograniczone pole widzenia ;)

      Usuń
  29. Bluzy super, mam wykrój na małą dla mojego synusia tylko mam problem z zakupem takiej bawełny - gdzie ja mogę taka zakupić???? Pozdrawiam i Happy New Year

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego rodzaju dzianina jest szalenie mało dostępna niestety. Mi się udało odkupić :) Czasami można dorwać jakiś kupon na Allegro.

      Usuń
    2. Czy to jest bawełna z jakąś domieszką? Bo tak zwanej dresowej faktycznie nigdzie nie można dostać buuuu

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że może być w tej dzianinie śladowa ilość syntetyku, ale głowy nie daję :) Niestety zdobycie jej w polskich sklepach graniczy z cudem niestety :(

      Usuń
  30. Dziewczyno, masz fantastyczne pomysły, bluzy wyglądają na solidnie i dokładnie wykonane. Gratuluje, trzymaj tak dalej, masz wielki talent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rumieniec mi policzki oblał :)

      Usuń
  31. nie no, to już trzeba być geniuszem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Joanko! Skąd wykrój miałaś? Bym uszyła taką bluzę mojemu mężczyźnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrysowałam poszczególne części od gotowych bluz :)

      Usuń
    2. Jej, na to bym nie wpadła ;-) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  33. Miło na was się patrzy :) Bluzy świetne. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne ,aż mi się cieplej zrobiło. Modele z was niezłe:))) świetne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjne bluzy! zazdroszczę talentu i umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy2/1/13

    normalnie co post to perełka :) gratuluję takiego rozwinięcia talentów :)

    MartaK

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje pomysły są wspaniałe. Piękne bluzy i to (powiedzmy) bez wykroju - wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę sprytu i wykrój jest ;)

      Usuń
  38. I bluzy też mi się podobają !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Super bluzy! Nie sądziłam, że można uszyć coś takiego nie będąc Chińczykiem. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  40. Niesamowite! Zazdroszczę talentu i cierpliwości bo na pewno baaardzo dużo jej potrzebowałaś:)
    Szyję od niedawna ale mam nadzieję, że małymi kroczkami kiedyś dosięgnę Twojego poziomu:) Jesteś Wielka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza, pamiętaj o tym:)
      Najbardziej to ja się bałam wziąć do ręki nożyce i ciąć tą wspaniałą dzianinę - szczerze bałam się, że nie wyjdzie tak, jak chcę, ale się udało:)

      Usuń
  41. Cudowne! Świetnie w nich wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziewczyno... właśnie zostałaś moim guru :) świetnościowe są te bluzy! moja motywacja, żeby zdobyś maszynę doszycia, sięgnęła w tym momencie zenitu. superfajny prezent dla chłopaka, taka własnoręcznie uszyta bluza :)) podziwiam, pozdrawiam, powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działaj działaj! Szyj, bo warto!:)

      Usuń
  43. ODJAZDOWE !!! BLUZY i FOTKI oczywiście !!!!!!! :D
    DAwno mnie nie było w blogowaniu a tu tyle nowości ! :)
    Nie dam chyba rady nadrobić tych wszystkich zaległości ... :(
    Podziwiam talent :D
    Też bałabym się wziąć nożyczki i ciachać ;) Mnie też zawsze strach o wykrój bo jak już jest wykrój to z górki :)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też mam spore zaległości, nie ogarniam od dłuższego czasu, więc rozumiem w pełni:) Za miłe słowa dziękuję. Czasem mam wrażenie, że nawet jakbym szyła 20 lat to i tak pewnych materiałów bałabym się ciąć :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe