Szafa Rozmaitości

16:24

Kochani,

nie wiem co mnie bardziej cieszy: czy to, że w moim rodzinnym mieście (w końcu!!!) od niedawna działa sklep z rękodziełem (!!!) czy to, że wreszcie po raz pierwszy nawiązałam współpracę ze stacjonarną galerią. Mowa tutaj konkretnie o Szafie Rozmaitości w Pruszczu Gdańskim, znajdującej się przy deptaku koło dworca PKP. Od dziś w tym miejscu możecie oglądać, dotykać i kupować rzeczy mojego autorstwa:) Jeśli macie problem ze znalezieniem prezentu na urodziny, okazje "losowe" lub na nadchodzące święta - zajrzyjcie tam koniecznie!  

A oto co, spośród Joankowych tworów, możecie znaleźć w Szafie Rozmaitości:

Sowie maluszki - breloczki, sztuk 4
Bawełniana torba w kwiaty z bordową podszewką. Torba zapinana na magnes, ma kieszonkę.
Sowia torba szaro-fioletowa z grubego bawełnianego drelichu. Zapinana na magnes, ma też kieszonkę.
Eko-siateczki - alternatywa dla foliowych reklamówek!
Puzderka macaronsy - na pierścionki i inne babskie drobiazgi :)
Sowie broszki i kolczyki - ciągle szukają domu.
Bawełniane nerki, sztuk 3

Serdecznie zapraszamy!
A przede mną przygotowywania do pierwszego kiermaszu hand made, w którym wezmę udział :)


Uściski,
Joanka

You Might Also Like

61 komentarze

  1. Sliczne breloczki :) Cuudenka :) Jak i pozostale rzeczy :) Bardzo mi sie podobaja :) Serdecznie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. :) super...w tym roku nie wpadnę...ale kto wie co będzie w nadchodzące wakacje - morze ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj, wpadaj!Okazja zawsze się znajdzie:D

      Usuń
  3. Ekstra pracki, ale puzdereczka....normalnie padłam z wrażenie!!! Przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gratulacje! Ja przez Pruszcz Gdański jadę w drodze do mojej siostry do Gdańska, więc może jakoś przy okazji zajrzę, na pewno będę tam na święta Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Joanko! Cieszę się razem z Tobą i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno koleżanka z Pruszcza właśnie reklamowała Szafę, a dziś się okazuje, że i Ty tam tworzysz. Mój Mąż mówi w takich sytuacjach, że motywy chodzą grupami (parami). Nie wiem dlaczego, ale cały czas myślałam, że jesteś z gdańska, a nie z Pruszcza:)

    Te sówki są cudne. Czy one powstają w całości ręcznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pruszcz jest niemalże dzielnicą Gdańska, taka przyrośl;) Moje życie jest właściwie po połowie rozłożone na oba miasta, więc nic dziwnego, że tak pomyślałaś:) Sówki powstają ręcznie, tylko główny "kontur" jest szyty na maszynie. Czasem też maszynowo wykonuję niektóre detale.

      Usuń
  7. Łaaaaaaał ! Jakie to wszystko śliczne ! Rozwijasz się jak rozmaryn :PPPP Szkoda, że w moim pobliżu nie ma żadnego tego typu sklepu... i mówię to nie jako rękodzielnik, ale jako klient :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny dziękuję! Cieszę się, że rozwój jest widoczny^^ No ale z tym rozmarynem to mnie zastrzeliłaś:D A sklepiki jak widzisz potrafią zaskoczyć, więc może i u Ciebie jakiś wyrośnie:)

      Usuń
  8. Sówki-breloki - są fantastycznie sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super torby, a sówki bryloki rewelacja;)
    Pozdrawiam
    ollart

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze breloczki - sówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale sówki są śliczne!! i to kawałek ode mnie :D Bo mieszkam niedaleko. A może jakiś konkurs lub rozdawajka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że jest więcej Bloggerów w okolicy niż myślałam:D Pomysł rozdawajki krąży mi od jakiegoś czasu po głowie :)

      Usuń
  12. Gratuluję!
    Tak, tak, sówki najlepsiejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Musisz mieć mega satysfakcję. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, naprawdę. Wasze komentarze też ją budują, dziękuję! :)

      Usuń
  14. Ale świetne rzeczy! Jak będziemy w Gdańsku to musimy koniecznie tam wpaść;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszkasz w Trójmieście?! Fantastycznie, wpadnę na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieszkam w Szczecinie, ale mam w planach odwiedzić Trójmiasto, więc jeśli będę to nie zapomnę odwiedzić Szafy Rozmaitości i kupić sobie i siostrze po takim macaronsie, są cudowne! :) Pozdrawiam/Ada

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jakie słodkie ! Chciałabym wszystko, ale najbardziej moje serce skradły breloczki sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba sowa - cuuuudoooowna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tych breloczkach! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne! Tworzysz przecudne rzeczy, sklep wzbogaci swoją ofertę o świetny towar. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! :) Urzekły mnie breloczki i makaronsy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super bryloczki i te ala sakiewki na małe drobiazgi ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja padlam... Z wrazenia... Na pysk normalnie... Joanko jestes wielka! Najbardziej to mnie przerazily/zachwycily malenkie sowki - czy Ty je szyjesz maszyna? Recznie to rozumiem ale maszyna?? Ja nawet prostego sciegu nie zrobie bo zawsze gdzies zjade... Pozdrawiam i powodzenia zycze a wlasciwie pustych polek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dziękuję! To ja Cię niestety dobiję: tak, część pracy wykonuję na maszynie:)

      Usuń
  24. Jak zawsze mini sówki mnie po prostu rozwalają bo przypominam sobie zdjcie jednej sówki przy orzechu, małe jest sliczne:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama jak biorę te maluszki to ręki to do siebie się cieszę ^^

      Usuń
  25. Super! Cieszymy się razem z Tobą!:) Jeśli w wakacje będziemy w okolicy, na pewno zajrzymy:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze! Cieszę się, że po długiej nieobecności sów ich powrót tak Was ucieszył:D Zapraszamy do Szafy! Jak będziecie w okolicach dworca- zajrzyjcie koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękniusie broszki, torebki też niczego sobie :) i pozostałe twory
    Pozdrowionka eM

    OdpowiedzUsuń
  28. Sówkowe breloczki aż mnie zauroczyły :D śliczne są!!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję :)
    Szkoda,że mam tak daleko :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję. Dobrze wiem jak bardzo motywujące są takie nowe doświadczenia i jak dają chęć tworzenia czegoś nowego, czego Ci z całego serca życzę. Przyłączam się także do opinii, że sowie breloczki są po prostu świetne. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! I wcale się nie dziwię. Gdybym ja miała stacjonarną galerię, to niewyobrażałabym jej sobie nawet bez takich piękności! :) - sówki i makaroniki podobają mi się naj naj!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję ;) Chciałabym tą torebkę w kwiatki! Jest przecudowna!
    Mam także prośbę. Zadałam o tutaj pytanie, będę wdzięczna jeśli odpowiesz - http://joanka-z.blogspot.com/2012/06/zlecenie-krawieckie-gorset-top.html?showComment=1353506530520#c4614045958225607440

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że nie odpowiedziałam tam wcześniej - nie miałam jak:) Co do torby - zapraszam do galerii/kontaktu z galerią albo kontaktu ze mną poprzez maila - chętnie wykonam podobną:)

      Usuń
  33. Zapraszam po nominację do mnie http://monikamagdalena.blogspot.com/2012/11/nominacje-i-podziekowania.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! Tak patrzę po tych zdjęciach i nie mogę się nadziwić precyzji wykonania Twoich prac. Coś niesamowitego, bo sama dobrze wiem ile to trzeba sie natrudzić, żeby wszyć zamek do sukienki ale wszyć zamek do takiego maleństwa i sprawić żeby to porządnie wyglądało...To już mistrzostwo moja droga!
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza dziękuję bardzo, bardzo! Czasem takie rzeczy rodzą się bólu -klnie się pod nosem, palce bolą, trwa to duuużo czasu, ale warto, bo to w gruncie rzeczy przyjemna robota :)

      Usuń
  35. Ale cuda, wszystko takie piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję współpracy! :)
    Piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej! "Chodziłam" ostatnio po pomorskich blogach, bo chciałam się przywitać. Dam sobie uciąć głowę, że u Ciebie byłam, tym bardziej, że tak jak innych, dodałam Cie do obserwowanych i wiem na pewno, że pisałam komentarz właśnie o tych cudownych sówkach. Teraz patrzę,a pod tym postem ani pod żadnym z ostatnich postów nie ma moich wypocin. Masz może jakąś moją wypowiedź? Jeśli tak, to proszę, napisz, bo ja nie wiem co się stało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie - jest komentarz pod tym postem: http://joanka-z.blogspot.com/2012/11/joanka-z-kura-d-zapraszaja.html?showComment=1353399288362#c4270136580351784764, więcej nie ma - tylko ten :)

      Usuń
    2. Przepraszam za zamieszanie, dzięki, że odpowiedziałaś :-)

      Usuń
  38. Gratuluję!! Super,że współpracujesz z galerią stacjonarną:) życzę wielu sprzedaży i stałych klientów:) sówki jak zwykle wymiatają...breloki są boskie

    OdpowiedzUsuń
  39. Super! Zwłaszcza sowy :)Gratulacje i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Macaronsy są śliczne :)
    Gratulacje i dalszych sukcesów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ileż cudowności u Ciebie!
    Powodzenia w sprzedaży życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiem kiedy i czy kiedykolwiek będę w tej okolicy, ale jeśli już będę, to na pewno szafa szafę odwiedzi :D
    Sóweńki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne wszystko! A te macaronsy za mną chodzą już dłuuugo, tutorial leży gdzieś zakopany :) Oglądając Twoje prace od razu ma się ochotę tworzyć.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe