Joanka Z. & Kura D. zapraszają!

15:59


Śpieszę donieść, że joankowo-kurze knucie przyniosło efekty!

Razem z Kurą D. od dłuższego czasu dążyłyśmy do tego, bo połączyć nasze moce. W wakacje miałam okazję odwiedzić kurzą Manufakturę, gdzie mogłyśmy razem zakopać się w materiałach i przy pysznej kawie wpaść w wir szycia. Mimo, że – jak to ładnie Kura u siebie tu napisała - nie ma mnie niestety teraz w Rabce ani ciałem, ani duchem, to jestem za to w postaci swoich nerek :D  Od dziś uszyte przeze mnie bawełniane i lniane nerki-saszetki możecie kupić w sklepie Kury D.!




Coraz więcej osób użytkuje wykonane przeze mnie nerki i je chwali. Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do odwiedzenia sklepu Kury D. – KLIK J

You Might Also Like

45 komentarze

  1. przepiękne!!!
    Ja już formę do swojej zrobiłam. Teraz poszukuję idealnego materiału w moro :)
    Życzę wyprzedania całej kolekcji Joanko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż jak uszyjesz swoją - jestem ciekawa efektu :)

      Usuń
  2. Świetne są! Gratuluję współpracy i życzę mnóstwa klientów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i oby interes Wam się kręcił ! Ah gdyby tylko były pieniążki... kupiłabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przekór miłości do swojej Holo? :D

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę udanej współpracy!
    I dużej sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są, piękne wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Kurę D. Cieszę się, że razem współpracujecie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fantastyczna osoba! Cieszę się, że nam się w końcu udało:)

      Usuń
  7. świetny pomysł i idealne wykonanie, słodkie tkaninki...te nereczki są skazane na wielkie powodzenie:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A materiały są tak fantastyczne,że aż boli kiedy się je kroi^^

      Usuń
  8. Witaj
    bardzo bardzo fajne te nerki świetne kolory i wogle strasznie mi się podobają :) pomysł ze sklepem bombowy:)pozdrawiam ciepło mimiminka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się zdecydować, która najładniejsza, więc stwierdzam, że wszystkie mają coś w sobie, co przyciąga moje spojrzenie:) Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miła uwaga ;)

      Usuń
  10. och Ty moja znana blogerko!! :) hhihi a już wszytko w tej kwestii ode mnie wiesz:)więc nie będę się rozpisywać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są, życzę jak największego zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My sobie też tego życzymy :)

      Usuń
  12. Tkaniny są cudne!:) Życzymy mnóstwa klientów!!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. oj nereczki nereczki - od dawna chodzą mi po głowie a Tobie tak cudnie wyszły !!! :D życzę samych udanych transakcji!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Próbuj sił, nerki są fajne!:D

      Usuń
  14. Gratuluję cudownej współpracy z całego serca i życzę mnóstwa klientów, żeby nerki się sprzedawały, a wiem że tak będzie bo wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te nerki - fajnie masz, normalnie człowiek może sprzedać co najwyżej jedną... ;)

    Zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi pączkują i pączkują te nerki;)

      Usuń
  16. No i super ;D Widziałam na zywo, więc mogę potwierdzić są fantastyczne ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. No i super! Nerki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne nerki! Życzę udanych sprzedaży:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeszczepiłabym sobie taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne są te nerki! Nie będę tutaj nic deklarować, ale powiem, że marzę o jednej dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę! Ciągle powstają nowe nerki :)

      Usuń
  21. Witaj! Jestem niedaleko od Ciebie :-) Gmina Żukowo, to przecież niemal obok. Dopisuję Cię do mojej bloglisty :D
    A najbardziej urzekły mnie sówki, są takie słodkie i takie maleńkie! Ile to pracy! Oczywiście wszystko mi się u Ciebie podoba, ale sówki najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A to rzeczywiście po sąsiedzku ;) Poznaję coraz więcej Bloggerów w okolic:)

      Usuń
  22. Bardzo podoba mi się dobór szczegółów, jako wzrokowiec wyłapuję je od razu :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też jestem wzrokowcem i lubię jak wszystko gra ze sobą :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe