Komu w drogę, temu nerkę!

19:21


Tona chusteczek nawilżanych - jest! Nerka uszyta - jest! Flaga uszyta - jest! Jestem gotowa!

Legend się nasłuchałam - pora zobaczyć jak Woodstock wygląda na żywo! Trzymajcie kciuki, abym przeżyła, bo później mam w planach poznać naprawdę fantastyczne, kreatywne osoby:)


To pierwsza uszyta prze mnie nerka - na jednej się nie skończy! Wykrój zrobiłam sama posiłkując się gotową nerką. A flaga - potrzeba chwili, na wyjazd - powstała z resztek - nic się nie marnuje;) Z takim wyposażeniem wyjazd musi się udać! 


Niektórzy mówią, że pamięta się mnie po tym, że przytulam najmocniej na świecie, więc ściskam Was mocno, mocno!
Do zobaczenia! :)

Joanka:)

You Might Also Like

77 komentarze

  1. Aaaaaaaaaaaaa jaka CUDOWNA nerka! Każdy złodziej narządów pewnie by taką chciał:D

    Kiedyś usiłowałam uszyć nereczkę, ale jakoś ją porzuciłam i chyba gdzieś jeszcze leży w kącie. Chyba będę musiała wrócić do niej, bo czuję się zainspirowana :D

    Baw się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nereczka w kwiatulce! Wow! Super. Udanej zabawy:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu co mam zrobić zeby taka miec plissssssssssssssss. Na moje wyprawy rowerowe i kijkowe jak znalazł.:) Jest cudna. Chce takąąąąąąąąąą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo będą dostępne w sprzedaży:)

      Usuń
  4. To czekamy na tutek z szyciem nerki :)
    Baw się grzecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdraszczam zdolności i wyjazdu,ale życzę też miłych doznań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty super kreatywna osobo czekam tu na Ciebie! jak już się wyszalejesz na tym łódstoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będziesz mnie musiała z części składać/zszywać :D

      Usuń
  7. Miłej zabawy na Woodstocku! Nerka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ta flaga jest Twojego autorstwa?? Genialna! Nerka też świetna. Z takim wyposażeniem podbijesz Woodstock. Byłam raz, jeszcze w Żarach i wspominam dobrze - przeżyjesz :)
    Przy okazji zapraszam:
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2012/08/zapraszam-do-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano moja:) Na szczęście herbu nie mamy skomplikowanego ;D

      Usuń
  9. Ale Ci zazdroszczę! Za moich czasów, to jeszcze "pasiaki" były częsicią wyposazenia :) też musze sobie zrobic taką nerkę - może nawet bardziej taki organizer na pasek, bo za dużo rzeczy noszę przy sobie... przy pieleniu np, taki organizer na łopatkę, sekator itp. Musze coś pomyśleć :) Miłej zabawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nerka wygląda sympatycznie :) Miłego wyjazdu i cudownych wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nerka! Wygląda bardzo profesjonalnie, zresztą jak wszystko u Ciebie! Udanej zabawy i czekamy zatem na relację z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to udanej zabawy:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nerka jest po prostu... piękna. A flaga - zapiera dech... . Dobrej zabawy Ci życzę i odwzajemniam uściski. Serdeczności.:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baw się świetnie! :D nereczka perfekcyjna - ładna i funkcjonalna. A flaga...no ba! xD

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko proszę mi się domyć po Woodstocku !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD jak przyjadę brudna to mnie nie przyjmiesz? :D

      Usuń
    2. ja Tobie to nawet plecy wyszoruje :) więc nic się nie martw :)

      Usuń
    3. Joanka w Krakowie Latem - o proszę :)
      Jedną z tych kreatywnych, a coś mi się zdaje, że dwie to znam osobiście hihihi
      A szybko chodzisz Joanko? To miej siłę hahaha

      Usuń
    4. oj siły to ja mam dużo:)

      Usuń
  16. Cudna, cudna nerka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. grunt to porządne obuwie ;D no i nerka na pewno Ci się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam darzę dozgonną miłością swoją nerkę ho-lo, ale Twoja równie zacna ;) miłego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super. Baw się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nereczka bardzo ladna! Udanej zabawy i niezapomnianch (w pozytywnym sensie) wrazen!

    OdpowiedzUsuń
  21. nerka bombowa! z takim osprzętem pozostaje mi tylko życzyć Ci miłego taplania się w błocku:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezależnie jak to brzmi - piszę: masz świetną nerkę ;))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedź, wracaj i umów się ze mną na opowiadanie ;D Nerka świetna ;D Milej zabawy ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja Ci zazdroszczę! Machine Head,Darkness,Ministry, My RIot,Sabaton Będzie gruba zabawa:-) Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool :) osobiscie nigdy nie byłam na woodstocku ale 2 razy zaliczyłam openera - nie było wcale tak hardkorowo jak wszyscy straszyli :) ale na wszelkiw ypadek dobrze ci radze - wez kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna jest!!!!
    Też chce takową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nerki będą dostępne niedługo w sprzedaży:)

      Usuń
  27. Jaaaa- nerka bardzo bardzo:) sie zamierzam do swej wlasnej juz od jakiegos czasu ale za cholere nie chce mi sie z tyloma zamkami bawic i odkładam "na potem" a słucham własnie "sie kreci" na trojce i jurek nadaje z woodstocku organizacyjnie:) no to "sie miej":)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tak, nerka super. Bardzo fajna. No i udanej zabawy. Na pewno będzie przednia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastyczna!! od miesiąca zbieram się do uszycia własnej :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ cudna nerka:)
    Gratuluję zapału i cierpliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękną nerkę zrobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wygląda ta nerka ! Nie przypuszczałam nigdy, że nerką zachwycać się będę :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. udanej imprezki! nereczka ładniutka, w sam raz na taką okazję :DDD

    OdpowiedzUsuń
  34. Nerka świetna. Jest szansa na tutorial jak taką uszyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planuję zamieścić takiego tutoriala :)

      Usuń
  35. no na pewno się uda:)nerka super:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna nerka, cholernie dziewczęca :) Planuję sobie sprawić coś takiego do biegania, bo z plecakiem niewygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Udanej zabawy,
    a narka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog, świetne pomysły i wykonania :) podziwiam za talent :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna Ci wyszła ta nerka :) Udanego Woodstocku Ci życzę :) Ja byłam 4 razy i było świetnie:) Ostatni mnie ominął, bo byłam już w ostatnich dniach ciąży i na ten też nie pojechałam, ale na następny mam nadzieje pojechać z moją córeczką, bo mam niedaleko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nerka pierwsza klasa, kto wie może wprowadzisz nowy trend i kobiety zaczną nosić nerki zamiast torebek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no aż takiej siły przebicia to chyba nie mam ;)

      Usuń
  41. Nerka zajebiaszcza! Przedniej zabawy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna sprawa taka nerka. Wyjazdu życzę udanego. Też wiele pozytywów się nasłuchałam o tej imprezie. Może i mnie będzie kiedyś dane się na nią wybrać.
    Pozdrawiam gorąco
    Urte

    OdpowiedzUsuń
  43. Najlepszy był mój mąż. Czytając mojego bloga zauważył Twój tytuł na pasku bocznym i mówi: No rozumiem, że szyje, ale żeby nerkę sprzedawać, może kredyt chce spłacić? Więc Joannko-z. jak tam kredycik? Może zrobimy zbiórkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD xD xD Ło matko! Co to się porobiło! :D

      Usuń
  44. aaaaależ ja Ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy7/8/12

    albo jestem gupkiem albo to jest flaga Gdańska ;) btw świetny pomysł z tym dodatkowym suwakiem, mam nadzieję że nie zgubisz saszetki w trakcie zabawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś gupkiem - to jest flaga Gdańska:D Nerki nie zgubiłam. Mało tego - doczekała się uszytej podczas wyjazdu siostry;)

      Usuń
  46. Ja jak zwykle czekam na twoje sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy10/8/12

    Ogromnie się cieszę, że znalazłam Twój blog! Wreszcie będę mogła uszyć sobie idealne spodenki do spania! ;)
    Słyszałaś o ShinyBox, darmowych kosmetykach co miesiąc? Kliknij i zobacz, polecam! http://shinybox.pl/?ref=6b66f64

    OdpowiedzUsuń
  48. Cześć! Bardzo fajna nerka Ci wyszła. Ja sama w lecie noszę tylko takie torebki. Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, gdzie także zobaczysz dzieła naszyte przeze mnie. www.kropki.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć kochana,żyjesz po tym Woodstocku?? Trochę się o Ciebie martwię, byłam tam z moja jednostką OSP i wiem co się tam wyrabia. Daj znać że żyjesz.
    I mam małe pytanko czy udostępniła byś mi wykrój na taką nerkę, mój tata ma w tym miesiącu urodziny i chciała bym mu uszyć podobną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję:D i na pewno tam wrócę:D Wykroju niestety nie udostępniam.

      Usuń
  50. Trafiłam przypadkiem i na 100% zostanę na dłużej :) przeglądnęłam całego bloga i jestem pod ogromnym wrażeniem twoich prac. Co do nerki, wyszła ci prześliczna. Przyznam, że sama się kiedyś przymierzałam do uszycia sobie takowej, ale poddałam się (ach ten słomiany zapał ;) ). Zmotywowałaś mnie do podjęcia drugiej próby, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Lubię motywować innych do pracy:)

      Usuń
  51. Dziękuję wszystkim! Wróciłam cała, zdrowa i z masą przecudnych wspomnień, które zagwarantowała mi Kura D. i Wioletta z Bezdomnej Szafy :) Nerka przeszła test w 200% - będzie dostępna w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  52. no ładnie ładnie, ładnie tu :) ja też szyję, co prawda marna ze mnie krawcowa, ale staram się jak mogę :)
    dodaję do obserwowanych, i zapraszam także :) może akurat coś Ci się z mojego "szycia" spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  53. No no.. tez byłam na woodstocku .. a ty w którym obozie ? U nas przed występem Damiana Marley'a zaczęli palic blanty :D Oj działo się, działo

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna nerka ;D w sam raz na woodstock, afestiwal też udany ;D bo byłam również.

    OdpowiedzUsuń
  55. Zawsze chciałam mieć taką nerkę. Lubię twoje prace i dlatego nagrodziłam Cię malym wyróżnieniem. Szczegóły na moim blogu. Zapraszam po odbiór:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny blog :) Będę zaglądała tutaj częściej :) Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony http://linka-kattalinka.blogspot.com/ <--- znajdziesz tam dużo ciekawych rzeczy. Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  57. Tworzysz piękne rzeczy, który potrafią zainspirować:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy30/8/12

    http://mydziewczynysienienudzimy.blox.pl/2012/05/Jak-zrobic-sznurkowa-bransoletke-D.html kradzież Twoich zdjęć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Dziękuję za czujność! :)

      Usuń
  59. Pierwszy Wood zawsze świetny. Nerka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  60. czekam z niecierpliwością na nowy wpis!!!:)
    pozdrawiam
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam nadzięję, że wyjazd udany.
    PS
    Chciałam zaprosić Cię do zabawy w BlogDay :)
    smilinggirl25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe