Eko siatki

13:23


Jakiś czas temu uszyłam sobie bawełnianą eko siatkę - zwykłą, prostą. Nie rozstaję się na krok, bo okazała się dla mnie idealna :) Jest cienka, nie ma podszewki - po złożeniu w kostkę mieści się w każdej torebce czy nerce, więc mogę ją mieć cały czas przy sobie. Wygodnym rozwiązaniem jest jedno dłuuuuuugie ucho do noszenia "na krzyż"- świetna alternatywa dla osób nie lubiących toreb na jedno ramię, czyli mnie między innymi. Sprawdza się na spacerach, zakupach i rolkach (tak, rolki też mieści ;]). Jest zapinana na magnes. Jak wam się podoba takie proste rozwiązanie w moim wydaniu? :)


Biorąc pod uwagę fakt, że są naprawdę wygodne uszyłam jeszcze takie cztery, może ktoś z Was się skusi:) Są dostępne w sprzedaży w galerii Dooperelle.pl - o TUTAJ:)
Pozdrowienia,
Joanka-z:)

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Nice! Ta z jabłuszkami ma ładny wzór :) ja za to na ramię albo w łapkę preferuję. Jak dobrze umiec szyc - możesz miec wiszystko co chcesz i jak chcesz (czasm kosztuje to trochę nerwów a nawet łez, ale co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Parafrazując Ryśka Riedela "...dlatego czasem warto ż/szyć..." :D nanana:)

      Usuń
  2. ten materiał z czarnym tłem jest taki infantylny - ale mówię tu o pozytywnym odczuciu :) jest śliczny.. a szycie czegoś wedle własnych potrzeb zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego kocham szyć:) Już gdzieś wcześniej padło skojarzenie tego materiału z "terenem" Krecika:D

      Usuń
  3. Super pomysł i śliczne torby! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z jabłuszkami też mi się spodobała :)
    Cudo, a jeśli ma jeszcze tyle funkcji... to już podwójne cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł świetny, wykonanie świetne - jak to Joanki! ;p
    sama mam jedną podobną - z tym, że 'sklepową' :)
    ale muszę sobie sprawić taką własnoręcznie robioną.. znajdę wenę tylko to coś zdziałam! boo to uniwersalny i bardzo pożyteczny produkt ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Się podoba się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że mamy podobne wymagania jeżeli chodzi o torby:D
    ta w jabłuszka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak juz pisalam na fb - bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super torby!! Zdecydowanie takie jak lubię więc rezerwuje tą w jabłuszka:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zachwycam nimi od wczoraj ;D Ale czekam na wygraną w candy ;) Tamta torebajka byłaby bardziej funkcjonalna dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam siatki z długimi uszami :) Świetnie wyglądają i są bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wymyśliłaś fajnie z tym dłuższym paskiem. Ja też najbardziej lubię tak nosić torby. A same torby bardzo ładne, takie pozytywne. Szczególnie ta z żółtym kwiatowym wzorem i ta w jabłuszka mi się podobają. Zresztą chyba nie tylko mnie, bo już rezerwacja jest:) gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam twoje prace :))

    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wzorki na torbach! Ta w jabłuszka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torby rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Joanko, podzielam Twój zachwyt eko-torbami na zakupy. Kilka dni temu popelnilam taką i jestem nią zachwycona!!! Na pewno na jednej nie spocznę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei zabrać się nie mogę za uszycie podobnej jak Twoja, na podstawie jednorazowej foliówki:) Twój tutorial się przyda;)

      Usuń
  17. Świetne:)) podoba mi się zwłaszcza pomysł z jednym długim ramieniem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta z kolistym wzorem jest niesamowita:]

    OdpowiedzUsuń
  19. Planuję też stworzyć coś takiego, szukam ładnego i przede wszystkim trwałego materiału w SH :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba się :) bardzo! uwielbiam ekotorby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście nie jestem fanką tego typu torebek i nie mam chyba żadnej, ale podobają mi się materiały, z których powstały. Naprawdę świetne! Na pewno znajdą swoich nowych właścicieli wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam się ,że mam zamiar zgapić pomysł i uszyć sobie taką siatkę ,chyba z surówki lnianej,i tak na rolki :-) Bo od dawna zastanawiałam się ,nad opakowaniem nośnym na ten sprzęt. Plecaki są do bani bo jak się zmieni buty na rolki, to potem trzeba targać okropny plecak. A tu siup buciki do siatki i heja!!!Materiały obłędne!!! Dlaczego ja nie mogę nigdzie na takie trafić ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rolkach torba zdaje test na 6:D A do tkanin trzeba mieć trochę szczęścia:)

      Usuń
  23. "teren krecika" - cudowne skojarzenie ;)
    świetne torby, lubię takie wygodne, dające się złożyć w maleńki kwadracik i schować do torebki siateczki, które w razie potrzeby zawsze sę pod ręka, nie szeleszczą, nie zrywają się...uszyłam sobie podobne, ale Twoje tkaniny są absolutnie cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful! You are a great designer and a wonderful seamstress too.

    OdpowiedzUsuń
  25. a tej bluzki też nie sprzedajesz? ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Najcudniejsze z nich to czarna i z jabłkami, piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wypada mi zaprosić Cię do mojego konkursu

      Usuń
    2. Zawsze wypada ;) Ale podziękuję :)

      Usuń
  27. Genialny pomysł, chcę kupić tą w kwiatki, ostatnią. Czy trzeba się rejestrować na tym portalu żeby ją kupić? Pozdrawiam, Nowa czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dostępną wersję z magnesem i bez - napisz proszę do mnie maila: joanka-z@wp.pl :)

      Usuń
    2. Nie mam aktualnie dostępu do maila, dopiero jutro po 16 :(
      Znalazłam na Dawandzie, więc mogę tam kupić? Zaraz tam napiszę wiadomość :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    3. Pewnie, śmiało! Zapomniałam, że tam też jest ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe