Candy koziołkowe

00:10


Kochani,

około 2,5 m-ca temu świętowaliśmy rok istnienia bloga, ale candy mogłam przygotować dla Was dopiero teraz i ogłosić je w dniu moich urodzin:) Wolę dawać prezenty, niż dostawać, dlatego z radością przygotowałam dla Was coś szczególnego - torbę z... koziołkiem! Mam nadzieję, że taka wersja się Wam spodoba i będzie dobrze służyć zwycięzcy. To jest pierwsza rzecz z naszytym znakiem Joanki-z :)

Zasady są proste:
  1. Każdego, kto chce wziąć udział w zabawie proszę, by w komentarzu umieścił słowo KOZIOŁEK :)
  2. Udział może wziąć każdy. Uwaga: osoby nie posiadające konta na Bloggerze proszę o dopisanie w komentarzu swojego maila, abym mogła się skontaktować w razie wygranej.
  3. Będzie mi miło, jeśli osoby posiadające bloga zamieszczą u siebie poniższy banerek z podlinkowaniem do tego posta.

Zapisy trwają do końca lipca. 1 sierpnia wylosuję spośród zapisanych osób zwycięzcę, do którego trafi poniższa koziołkowa torba:)
Torba jest w całości wykonana z bawełny i ma marynarskie kolory. Koziołek jest przeszyty czerwoną nicią, a w środku ukryta jest pasująca, soczyście czerwona kieszonka :) Ma długie uszy - jest w sam raz na zakupy:)

Zapraszam do zabawy!

Uściski,
Joanka:)

You Might Also Like

198 komentarze

  1. A raz koziołkowi śmierć! Jestem pierwsza ;) Pozdrawiam, ach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koziołek :3 Przepiękna torba!
    Zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Koziołek.
    Wszystkiego naj, najlepszego Joanko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.08 mój synek obchodzi akurat urodziny hi hi

      Usuń
  4. Anonimowy10/7/12

    pozdrawiam,Koziołek.... k_kwiecien@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10/7/12

      wszystkiego naj naj z okazji urodzin :D

      Usuń
  5. KOZIOŁEK ;D
    Samych najlepszości z okazji urodzin! :D
    no i przeurocza ta torba, jak większość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś maila nie widać;) coma.to.ma@gmail.com

      Usuń
  6. Jestem styczniowym Koziorożcem, więc grzechem byłoby nie spróbować!
    KOZIOŁEK :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego, co maszynowe! i zdrowia :o)
    KOZIOŁEK ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10/7/12

    Wszystkiego Najlepszego !!! Miło odwiedzać Twojego bloga :) Świetne Wpisy i Świetna Twórczość !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna torba!

    Koziołek! :)

    paulina_dz@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten KOZIOŁEK i trzymam kciuki, żeby go wygrać.
    Wszystkiego najlepszego. Mnóstwa nowych pomysłów.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10/7/12

    Koziołek STO LAT! megan_7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten koziołek wymiata :) Piękna torba :)
    http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Koziołek jupi !!!
    Ustawiam się w kolejce:D
    Wszystkiego najlepszego kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna torba! Z największą przyjemnością dopisuję się do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10/7/12

    ha! Koziołek - to mój mąż! :-D serio serio, nazwisko zobowiązuje ;-) ja jako "Koziołkowa" torbę chętnie przygarnę ;-)

    Wszystkiego naj naj z okazji urodzin :-) żeby Ci igła z maszyny więcej nie wypadła w czasie szycia ;-)

    Kasia (fasatiell@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. PIĘKNY TEN KOZIOŁEK :) KOZIOŁEK :) Jeśli ilość napisanych wyrazów zwiększy szansę to mogę tak do wieczora! ;)
    Mocnych nici i samych ostrych igieł - urodzinowo.

    Katarzyna - filcowokoralowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat, sto lat KOZIOŁEK

    OdpowiedzUsuń
  18. KOZIOŁEK !!
    Sto lat Joasiu :)

    karolinaslawinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię koziołki, dlatego czułabym się zaszczycona gdyby ten Twój zechciał u mnie zagościć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego naj.:) Lubie koziołki.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wiem, że tam jest KOZIOŁEK, ale dla mnie zawsze to będzie dziewczynka z duża głową :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  22. DUŻA ROŚNIJ! KOZIOŁEK to jest coś...

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana wszystkiego co w życiu najpiękniejsze, najszczęśliwsze i pełne barw
    od dziś KOZIOŁEK będzie śnił mi się po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny KOZIŁEK:)Rozpalił we mnie nieodpartą chęć posiadania!
    W dniu urodzin, życzę całego mnóstwa fantastycznych realizacji, którym oczy nadziwić się nie mogą; spełnienia pragnień i niegasnącej pasji twórczej!
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem z Poznania a tu jak wiadomo KOZIOŁKI ruzlezzz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!KOZIOŁEK jest piękny i z przyjemnością zapisuję się do kolejki :)
    http://oxigragallery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy10/7/12

    KOZIOŁEK!!!
    ana-ziolo@wp.pl
    i sto lat przeurocza istoto!
    Ania Z.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się, bo nie taki ze mnie koziołek, by zaprzepaścić tę szansę;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój drugi blog, nieco artystyczny ;)
    http://nibica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Joanko wszystkiego co najlepsze ;) A ten Koziołek jest świetny, a do tego te kolory. Oczywiście banerek zaraz umieszczam u siebie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego Najlepszego, usmiechu co dnia, a przede wszystkim dużo zdrowia, byś moga robić wiele takich cudeniek. :)

    KOZIOŁEK! : )

    Mój blog: zmiennaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10/7/12

    Koziołek :)

    olattek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy10/7/12

    Witaj Asiu! Ponieważ sówki są genialne, zapragnęłam też koziołka :) Pozdrawiam, Ala (alasikorska@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego dobrego! KOZIOŁEK :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdrówka szczęścia, pomyślności, Joanka!
    A ja oczywiście: KOZIOŁEK!

    OdpowiedzUsuń
  35. KOZIOŁEK jest mega :) tak jak torba - więc nie ma mowy, żeby mnie w tej zabawie zabrakło. Joanno, wszystkiego naj naj z okazji urodzin i blogowej rocznicy - pozdrawiam serdecznie - Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Koziołek.

    Pięknego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. KOZIOŁEKKOZIOŁEKKOZIOŁEK :))))) Oczywiście, że stajemy w kolejce, która zapewne będzie gigantyczna:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Koziołek Asiu :)

    Torba- cudo jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  39. KOZIOŁEK
    http://zzielonejwyspy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy10/7/12

    Koziołek - sto lat!
    isadlowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. KOZIOŁEK :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, wiem że nie wygram dlatego mam małą prośbę możne zrobisz tutorial jak uszyć taką torbę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwycięzcę będę losować za pomocą swojej ręki - każdy ma równe szanse:) Tutoriale na uszycie podobnych toreb krążą po sieci i nie są głęboko ukryte;)

      Usuń
  42. wszystkiego najlepszego - pary w rogach do tworzenia jak dotąd i WIĘĘĘĘCEJ! ♥♥♥

    p.s. mnie proszę nie losować ;) ja podlinkuję u siebie za to banerek na szczęście innym hihihi - całusy

    OdpowiedzUsuń
  43. KOZIOŁEK raz poproszę:)
    http://koronkowarobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczny KOZIOŁEK ! Zapisuję się z nadzieją na wygranie go :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  45. Też chcę Koziołka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego :) Obyś wraz z wiekiem rosła w pomysły na świetnie uszyte rzeczy!
    Btw. dziękuję za tutorial o spodenkach. No i w ogóle jesteś dla mnie pewną inspiracją, ale nie ma co schlebiać za bardzo, żeby Cię nie rozpuścić :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę Ci powiedzieć, że Twój blog wyraźnie się rozwija - widać, że szyjesz coraz lepiej, coraz staranniej i wszystko, co tworzysz jest naprawdę piękne :) Także wszystkiego najlepszego i rośnij nam dalej w siłę :D
    KOZIOŁEK :)
    sunshine5589@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję, że nigdy nie przestanę się rozwijać:)

      Usuń
  49. Anonimowy10/7/12

    koziołek :)) Chce ją mieć kkuczynska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Koziołek :-)
    Kozły, koziołki i koziołeczki wspólnie beczą dla Ciebie: "Sto lat!"

    pawliczek.agata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. KOZIOŁEK

    p.s. Sto lat ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. no zgłaszam się .... ja jadę nad morze więc będzie torba idealna :)A że chciałam jeszcze Poznań zahaczyć to KOZIOŁEK będzie przeszczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bernadetta10/7/12

    KOZIOŁEK :P
    Fenomenalny blog a torba ma to coś że nie można oderwać wzroku od niej, wszystkiego co najlepsze i kolejnych miesięcy tak udanego blogowania :)
    Pozdrawiam, Bernadetta :)

    be93cz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny KOZIOŁEK!
    I wszystkiego najlepszego Joasiu.
    mimblanee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeśli uda mi się wygrać, to z radości fiknę koziołka :)
    Pozdrawiam!
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. To ja też zaryzykuję :)
    KOZIOŁEK !

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy10/7/12

    Ależ świetny ten KOZIOŁEK:)Dziś masz urodziny?Wszystkiego naj naj:) Mój synek Konradek też obchodzi dziś urodziny-PIERWSZE!:) Przydałaby się nam taka torebunia na wszystkie jego rzeczy, gdy wychodzimy na spacer lub zakupy.
    pozdrawiamy
    Ewa i Konrad:)
    ewunia.5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkiego najlepszego :)
    Koziołek :D

    OdpowiedzUsuń
  59. niekończących się pokładów kreatywności z okazji urodzin!

    a jako że wiadomo, że szewc bez butów chodzi, a toreb na zakupy zawsze brakuje, więc ja również zgłaszam moją ogroooomną chęć, by ten śliczny KOZIOŁEK zamieszkał właśnie u mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy10/7/12

    KOZIOŁEK

    e-mail: asiunia93@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ach ten KOZIOŁEK no piękny jest a w Poznaniu aż dwa są ;-) więc po prostu nie może mnie tu zabraknąć i do kolejki ustawiam się;
    jako że z miasta bliskiemu koziołkom pochodzę to już u siebie reklamę umieszczam na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna, z ochotą się zapisuję, będę mogła z taką torbą wyruszyć i jak Koziołek Matołek szukać swego Pacanowa, albo nowej paty butków ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Joasiu wszystkiego najlepszego- to po pierwsze, a po drugie- koziołek :)
    Pozdrawiamy cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkiego najlepszego :)
    Torba świetna...
    Ale KOZIOŁEK tak Ci podskakiwał podczas szycia, że aż igła z maszyny wypadła ;)
    Pozdrawiam :)
    www.umotylka.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj fikał razem z igłą okropnie ;D

      Usuń
  65. Zapisuję się:))))

    OdpowiedzUsuń
  66. No i Wszystkiego Naj:))))

    OdpowiedzUsuń
  67. Koziołek a co!
    Dołączę i jak, chociaż w pierwszej chwili to zamiast koziołka zobaczyłam zarys głowy owiniętej chustką ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. KOZIOŁEK! :D
    zwykly-cz@wp.pl
    I życzę dożywotniej radości z szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Koziołek... nie chcieć takiej torby, dziwne to by było ;-)

    OdpowiedzUsuń
  70. KOZIOŁEK
    ally34.67@interia.pl
    Pozdrawiam słonecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. no ja swoją rocznicę bloga przegapiłam:(
    no cóż:(
    zgłaszam się jednak chętnie do zabawy:)
    liczę na szczęście:)
    życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  72. KOZIOŁEK :)

    może tym razem mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Co do koziołka to wierszyka kawałek pamietam z dzieciństwa:) pamietam fragmenty ale wklejam cały - w necie wiele mozna znaleźć :)

    Posłał kozioł koziołeczka po bułeczki do miasteczka. Koziołeczek ruszył w drogę, wtem się natknął na stonogę.Zadrżał z trwogi, no i w nogi. Gaik, steczka, mostek, rzeczka, a tam czekał ojciec srogi
    I ukarał koziołeczka: "Taki tchórz! Taki tchórz! Ledwo wyszedł, wrócił już! Ładne rzeczy! Ładne rzeczy!" A koziołek tylko beczy: "Jak nie uciec, ojcze drogi? Przecież sam rozumiesz to: Ja mam tylko cztery nogi,
    a stonoga ma ich sto!" Posłał kozioł koziołeczka do miasteczka po ciasteczka. Koziołeczek mknie raz-dwa-trzy. Nagle staje, nagle patrzy: Chustka wisi na parkanie... Koziołeczek tedy w nogi I znów dostał w domu lanie, bo był ojciec bardzo srogi: "Taki tchórz! Taki tchórz! Ledwo wyszedł, wrócił już! Ładne rzeczy! Ładne rzeczy!"
    A KOZIOŁEK tylko beczy: "Jak nie uciec, ojcze drogi, Czyż jest słuszna kara twa? Chustka ma wszak cztery rogi, A ja mam zaledwie dwa!"

    Az sprawdziłam co to steczka jest /okazuje sie że scieżka, drózka :)
    a torebałka bardzo ładna i jak nie uczestnicze w candy raczej to na te"cukierasy" sie zgłaszam :) pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszny wierszyk - dziękuję:)

      Usuń
  74. Anonimowy10/7/12

    KOZIOŁEK
    izka.s1@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja chcę! Ja chcę! Może w końcu uda mi się coś wygrać :) Życzę kolejnych lat pełnych sukcesów i kolejnych pomysłów i inspiracji!!
    Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapomniałam z wrażenia dopisać KOZIOŁEK!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy10/7/12

    Joanko Ty zdolniacho!!!
    najlepszości najlepszych, pomysłów, tworów, radości tworzenia...
    Koziołek, koziooooołeeeek, koziooooołeeeek, meeeeeee
    karambolix@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. KOZIOŁEK! Może i mi uda się wygrać ;P

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy11/7/12

    KOZIOŁEK
    goag2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. 100 następnych lat...i oczywiście ,że koziołek...

    OdpowiedzUsuń
  81. świetny koziołek w pięknych kolorach
    ja to bym z nim na plaze pogoniła ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. KOZIOŁEK :) i spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy11/7/12

    Gratuluję! roczku blogowania a z okazji urodzin gromkie STO LAT!
    Koziołek jest przecudnej urody!
    Chętnie wezmę udział, chociaż znając moje szczęście :/ albo nie nie będę zapeszać :) może mi się poszczęści.

    Pozdrawiam gorąco Puchatieux

    e-mail. abramczyklidia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. KO-ZIO-ŁEK! staję w kolejce, chociaż dłuuuga. no ale nie ma co się dziwić - torba świetna! :)
    pozdrawiam,
    monika

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy11/7/12

    KOZIOŁEK , a tak na wszelki wypadek :
    K.O.Z.I.O.Ł.E.K

    wszystkiego najlepszego w życiu i sukcesów w blogowaniu (takie spóźnione życzonka) ;)
    Bela
    gwen120@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo chętnie dołączę do zabawy i dodam jeszcze, że KOZIOŁEK :P:P :)
    Informacja o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Posłusznie melduję, że koziołek w formie baneru już zawisł na moim blogu :) 100 lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy11/7/12

    Śliczny KOZIOŁEK:)

    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy11/7/12

    Koziołek :)
    owczak92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy11/7/12

    KOZIOŁEK :)
    kasiaka22@gmail.com

    Wszystkiego najlepszego i wielu pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  91. Dziękuję Wam wszystkim Kochani za życzenia i miłe słowa - naprawdę dodają skrzydeł!:D (Czy lepiej rzec, że koziołkowe rogi się skręcają z uciechy?:D)

    OdpowiedzUsuń
  92. Koziołek :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i kolejnych setek aktywnych obserwatorów! KOZIOŁEK pasuje do mnie jak ulał, bowiem jestem zodiakalnym koziorożcem i ten KOZIOŁEK uwiódł mnie po prostu! KOZIOŁEK znalazł miejsce na pasku bocznym bloga: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Z zaciekawieniem zaobserwuję dalsze poczynania KOZIOŁKA i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy11/7/12

    koziołek
    mm122@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy11/7/12

    KOZIOŁEK
    arla88@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy11/7/12

    Koziołek
    anna.kukielka1990@gmail.com
    śliczna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy11/7/12

    KOZIOŁEK ;)
    i Spełnienia marzeń z okazji urodzin :)

    pala182@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  98. "PUK, PUK", "Kto tam?" - "Koziołeczek :)" JUz oczami wyobrazni widze jak posiadam tę cudną torbę! No mam wybujałą wyobraznię, bo kolejka taka... jak stąd do Kualarumpur i spowrotem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. koziołek :)
    Pierwszy raz biorę udział w candy jako szyjąca zimowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  100. KOZIOŁEK KOZIOŁEK KOZIOŁEK :))
    śliczna ta torba, kolory piękne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy12/7/12

    Koziołek!
    Wszystkiego Najlepszego! ;)

    sandra.p123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. wow!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  103. Koziołek!
    PS. Gdyby jakimś cudem spotkało mnie to szczęścia otrzymania torby z twoim własnym koziołkiem (!) informuję, że dopiero 13 będę miała kontakt z internetem :(, ale pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. KOZIOŁEK
    uwierzysz, że ja do tej poty myślałam że to kobieta w chuście.... widzisz ją?

    OdpowiedzUsuń
  105. Z okazji urodzin, miłości ! To najważniejsze :)

    Koziołek.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  106. chcę ją mieć. Jest piękna. Dopisuje się

    OdpowiedzUsuń
  107. KOZIOŁEK

    Taki koziołek na takiej torbie to to czego teraz potrzebuje do szczęścia :):):)

    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  108. zgłaszam się, bo torba cudna :) KOZIOŁEK, KOZIOŁECZEK ;]
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  109. KOZIOLEK na torbie jest cudny!!!
    Pisze sie na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Buahaha! Popłakałam się ze śmiechu :)))Dobrze, że napisałaś, że to jest KOZIOŁEK, bo ja - odkąd zaczęłam zaglądać na Twojego bloga - miałam raczej skojarzenie z kobietą w opasce na włosach i w apaszce pod szyją, hihi :) Dopiero teraz dostrzegłam, że to KOZIOŁEK, a w zasadzie niby powinnam dobrze skojarzyć, bo sama koziorożcem jestem :P Za pomyłkę uniżenie przepraszam i wszystkiego dobrego życzę :) Oczywiście staję w szranki po tak fajną torbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób myśli, że to baba w chuście:D

      Usuń
  111. Anonimowy14/7/12

    KOZIOŁEK! : >


    torba przecudowna! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14/7/12

      + mój mejl :>
      ice-look1@wp.pl

      Usuń
  112. Nie dalej jak kilka dni temu pomyślałam, że przydałaby mi się właśnie taka torebajka... A jak mam okazję dostać takową, na której jest KOZIOŁEK - muszę spróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Z niewypowiedzianą radością zapisuję się :D

    OdpowiedzUsuń
  114. Rewelacja koziołek:) z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy15/7/12

    "Wysłał kozioł koziołeczka po bułeczki do miasteczka lecz KOZIOŁEK mądra głowa ruszył wprost do Pacanowa!!!"Ja chętnie wyskoczę po bułeczki do miasteczka z taką torebunią!!!Podaję początak mojego e-maila gdyż za dużo w nim danych....w razie czego dam więcej na priv.agatarafalsz.......@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Koziołek :)
    również zapisuję się do zabawy, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Rewelacyjny KOZIOŁEK:)))
    Zapisuje sie:)

    OdpowiedzUsuń
  118. a to ci niespodzianka i KoZIOŁEK, a nie Mikołaj prezenty rozdaje ;-). śliczna torebka. zapisuję się - mg_lepa@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  119. KOZIOŁEK
    Zapisuję się i ja :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzin
    www.adebska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy17/7/12

    KOZIOŁEK
    asiunia13@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. KOZIOŁEK pasuje do upartej kozy którą jestem JA ;-)
    zmijka30@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. KOZIOŁEK ;)
    ...zapraszam tym samym do siebie na rozdanie :)
    pozdrawiam FL

    OdpowiedzUsuń
  123. KOZIOŁEK. :)

    zapraszam też do mnie na potrójne candy. :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Lubie koziołki. :-)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. Koziołek - koziołku chcę taką torbę w moim małym domku :))) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy18/7/12

    Moja najlepsiejsza na świecie przyjaciółka ma na nazwisko Kozioł, więc nie moge nie wziąć udziału w Twoim candy. Ale kolejka przeogromna. A ja mam szczęście w miłości a nie w konkursach. Ale co tam. Kto nie ryzykuje ten nie jedzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18/7/12

      Mój e-mail wioletta.raczek@onet.pl

      Usuń
  127. To ja się też zgłoszę, nie tyle że Koziołek mi się podoba, a że baaaardzo lubię Twój blog :)
    Pozdrawiam, Boniek.
    http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Z chęcią zabrałabym Koziołka ze sobą, aby zobaczył poznańskie koziołki, które każdego dnia o 12.00 obwieszczają miastu godzinę :)))
    Z okazji urodzin życzę Ci, abyś zawsze miała siłę i odwagę, by spełniać swoje marzenia :) Teraz już wiem, dlaczego na Twoim blogu jest tyle ciepła i życzliwości - jesteś Raczkiem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  129. Oh wszystkiego najlepszego!
    Dużo zdrowia szczęścia i obserwatorów bloga ;)
    A ja oczywiście KOZIOŁEK!

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy20/7/12

    No to Koziołek :)
    apia_z@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Wielu kolejnych szyciowych sukcesów i nieustających wyzwań, Koziołku;)))
    Trzymam kciuki za następne lata pełne słońca i pomysłów:)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  132. KOZIOŁEK :)

    jednego tylko nie rozumiem - dlaczego ja tu tak późno trafiłam!
    te wszystkie sówki są takie urocze, a przez tutoriale z makramą moje mieszkanie zarośnie brudem, bo zamiast posprzątać zaszyję się ze sznurkami i pogryzę każdego kto mnie od nich odciągnię (biedny mój Małż)...

    Pozdrawiam ciepło!
    Talentu okrutnie zazdroszczę!

    a w razie czego to jeszcze mail: aniaxem@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dzięki! Rozgość się:)

      Usuń
  133. Anonimowy20/7/12

    Cudowny blog :)
    KOZIOŁEK :)
    misiunia.kanka@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  134. KOZIOŁEK jest taaaaki śliiiczny!!!:) Ustawiam się w kolejce:)

    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy22/7/12

    KOZIOŁEK :)
    aania1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  137. Koziołek jest przecudowny...oj jak miło by było z taką torbą hasać na zakupy ...:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Koziołek prze-pię-kny

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  139. koziołek :P
    jestemmilka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy23/7/12

    koziołek :)
    pozdrawiam
    moniar93@gmail.com

    P.S. piękna torba, jak zreszta wszystko co wychodzi z pod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy23/7/12

    Koziołek wskoczył na torbę:-D Wygląda super.
    monostereo@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. O matulu, moje kolory. Chcę, chcę, bardzo chcę :)
    dorota(kropka)podwiatr(małpa)gmail(kropka)com

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy24/7/12

    KOZIOŁEK:) skacze, bryka po lesie, nie wiecie czasem, gdzie "licho" go niesie. Chętnie przygarnę go w moje ramiona. Pozdrawiam, Agnieszka zlotaagnieszka81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. KOZIOŁEK:) (Banerek będzie na Pamiętniku MaMoNy :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)
    magda16318@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  146. senninha24/7/12

    Moja córcia ma przytulankę, na którą mówi Koziołek :) :) może przyniesie nas szczęście?
    Pozdrawiam,
    senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy24/7/12

    Śliczna torba i ja spróbuję szczęścia:) kpatka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  148. Koziołek w sam raz dla mnie, bo:
    - jestem koziorożcem
    - jestem z poznańskiego, a tam wiadomo, koziołki
    no i co tu dużo mówić, nikomu tak nie przypasuje ta torba jak mnie! Ha!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy25/7/12

    KOZIOŁEK
    Fantastyczny blog :) I oczywiście piękna torba!
    Pozdrawiam oladamek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy25/7/12

    KOZIOŁEK
    tornado5000@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. KOZIOŁEK:)
    pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy27/7/12

    Koziołek parania@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy28/7/12

    Koziołek;)
    piękny blog, muszę przyznać, że od dawna go uważnie śledzę;)
    sama posiadam wiele zrobionych moimi rękami rzeczy;)
    co do torby - trafione w moje kolory;)
    martyna_kowalczyk11@02.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy29/7/12

    Bardzo fajny blog:)
    KOZIOŁEK;)
    gocha39@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy29/7/12

    KOZIOŁEK ;-)
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. KOZIOŁEK:)Choć ja nadal tam widzę kobietę w chustce i nijak mnie nie może do tego przekonać zielona nić na korpusie koziołka. Dla mnie to wciąż jest kołnierz, tylko ozdobiony:)
    Marynarskie klimaty. Czy istnieje coś piękniejszego? No może oprócz groszków:)
    Banerek wrzucony na bloga: pracownia-na-walizkach.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy29/7/12

    No to... Koziołek :)
    Prawie jak fikołek (szkoda że "drink" wyparł to określenie ;P)

    Pozdrawiam,
    morning_lullaby (@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  158. KOZIOŁEK :-)))
    cudowne candy, zapraszam na swoje!

    OdpowiedzUsuń
  159. KOZIOŁEK :D

    guuziikowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Koziołek - torba fajnie wykonana, chętnie wyjdę z nią po bułki z rana ;)

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy31/7/12

    Koziołek ;p
    nikman@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy31/7/12

    Koziołek - superancka torba ;)
    cholula@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  163. Raz KOZIOŁEK mądra głowa
    poszedł po torbę do Pacanowa
    Torbę...torbe....:-)))

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy31/7/12

    KOZIOŁEK ;)
    paldo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy31/7/12

    KOZIOŁEK
    laciata86@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. Koziołek :) Patruska20@wp.pl

    Pewnie i tak nie wygram, bo jestem z 13-ego, ale co mi tam ;P

    OdpowiedzUsuń
  167. KOZIOŁEK fajowa torba. Fajne byłoby wygrać:) ignacynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  168. Uuu, no to się spóźniłam 8min:( szkoda, nie zauważyłam że już ta godz. może następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Ignacynko, czas minął.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe