Urodzinowa kopertówka z... sutaszem!

11:27


Wczoraj razem z Anią Arterią świętowałyśmy urodziny Kamili z Pomarańczowego Okna. Nie byłybyśmy sobą, gdybyśmy nie zrobiły jakiegoś pomysłowego prezentu. Chcąc podarować Kamili coś naprawdę ekstra postanowiłyśmy połączyć nasze moce i zrobić to, co umiemy najlepiej i stworzyłyśmy... kopertówkę:D Ja szyłam - Ania ozdobiła. To pierwsza uszyta prze mnie kopertówka i pierwszy sutasz wykonany na torebce przez Anię. O tym, że Ania jest mistrzynią w tym co robi wspominałam już nieraz, więc prosta kopertówka z kwiecistą podszewką i dopasowaną do niej wielokolorową, trójwymiarową(!) dekoracją z sutaszu była skazana na powodzenie! Kamila oniemiała:)
Mam nadzieję, że i Was zaskoczyłyśmy:)
Kopertówka z sutaszem: Joanka-Z & Anna Arteria
Uściski!
Joanka:)

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Wyszło fantastycznie! Jednak, co dwie głowy to nie jedna, a już cztery ręce, zamiast dwóch - sukces murowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! jest piękna/it's bjutiful ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta torebka! Wyszła na prawde ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetna. I pomysl i wykonanie. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. klasyka kopertówki i barwny sutasz... bajka! Pięknie wam wyszło dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17/6/12

    Cudo, na prawdę cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17/6/12

    Uwielbia sutasz!W połączeniu z czarną kopertówką wyszło bajecznie!Brawo dziewczyny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak naprawdę jest bardzo, bardzo ciemny granat:) Dziękuję bardzo w imieniu moim i Ani!

      Usuń
  8. Rewelacja. świetna.Naprawdę piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za! Sutasz super wygląda na torebce i to dowód że tą techniką można ozdabiać niemalże wszystko a nie tylko biżu. Super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę piękna i przede wszystkim wyjątkowa :)
    PS - bardzo mi się podoba taki sutasz w kolorach tęczy... bardzo pozytywny

    OdpowiedzUsuń
  12. uuu... super kopertówka... też ostatnio wzięłam się za szycie kopertówek, ale z zamszu :)

    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku,ona jest suuuuper:)
    Fakt co dwie głowy to nie jedna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kopertówka!Bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER prezencik wykombinowałyście - nie ma to jak zgrany i pomysłowy TEAM!
    Aż się prosi o więęęęęęęcej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Komu trzeba podać datę urodzin, żeby zasłużyć na takie cacko? Super się spisałyście, zgrana para i efekt powalający!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mina...czemu nikt tego nie nagrywał? :) Potem była już tylko radość, łzy i ogromna wdzięczność, że poznałam takie wspaniałe dziewczyny ;)Dziękuję...juz któryś raz ale na prawdę ta kopertówka..nie mogę się doczekać aż ją jutro wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się dobrze nosi:) To była czysta przyjemność robić ją dla Ciebie! Cieszę się, że udało nam się w 200% trafić w Twój gust;D :*

      Usuń
  18. piękna kopertówka... świetne połącznie sutaszu z tkaniną. Może jeszcze coś stworzycie? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewykluczone - może coś jeszcze kiedyś razem zmajstrujemy:)

      Usuń
  19. Przepiękna! Niby zwykłą, czarna, ale ta ozdoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tak bogatej ozdobie tylko prosta forma zdałaby test na 6 - less is more:) A kopertówka ma kolor bardzo, bardzo ciemny granatowy:)

      Usuń
  20. absolutnie przeboska:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Less is more:)))) Przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska, nic dodać nic ująć.
    Gratulacje za świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna jest, a ozdoba z sutaszu to taka iskierka dopełniająca całość. Bardzo fajnie rozświtliła ten granat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest prześliczna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna :) Bardzo elegancka i... wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny duet!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kopertówka ma przez ozdobienia swój niepowtarzalny charakter :) Jak na pierwszy raz to pięknie wyszło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna kopertówka :) najbardziej podoba mi się pomysł z kolorową kwiecistą podszewką - taka niespodzianka w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam do siebie na rozdowajkę
    http://janielka.blogspot.com/2012/06/rodawajka-letnia.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne połączenie kolorów ,wyraziste i ten sutasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo efektowna :) sama chciałabym tak szyć ale niestety talentu brak:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naukę nigdy nie jest a późno:) Ktoś, kto ma talent po prostu szybciej "łapie" niektóre rzeczy. Wszystko, naprawdę wszystko można wypracować dzięki praktyce niezależnie od uzdolnień:)

      Usuń
  32. Świetna jest!!! Ten kolorowy sutasz jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest piękna:) Elegancka i bardzo, bardzo radosna jednocześnie. Wspaniałe połączenie dwóch talentów:)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja jeszcze nie skomentowalam tego cudenka? Juz nadrabiam, bo jest nieziemska!


    W ogole to nie moge sie oderwac od Twojego blogu;) Ciagnie mnie tu jak muche do lepu;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że działam jak lep:D Mam nadzieję, że uda mi się zaskarbić setki powodów, abyś długo i chętnie tu wracała:)

      Usuń
  35. aaaaaa to jest istna przecudowność!!! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest BOSKA!!! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super to wygląda, bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki Dziewczyny!:)- w imieniu moim, Ani i ku uciesze Kamili:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe