Guzik prawda!

20:47

     
Sowy z natury są samotnikami? Guzik prawda! Im więcej sów - tym weselej!:D 
Do sowiej rodziny dołączył zestaw pięciu guziczków, które powstały dla Ali z myślą o sweterku dla planowanego potomka:) Brązowy kwintet obejmuje: sowę zdziwioną (niektórzy woleliby: "tą, co paczy"), śpiącą, ucieszoną i dwie zblazowane towarzyszki. Wykorzystałam swój wcześniejszy patent na umieszczenie dziobków w miejscu przyszycia guzika - koniecznie żółtą nicią! 
Uściski,
Joanka:)

You Might Also Like

42 komentarze

  1. RE-WE-LAC-JA!!!! Uwielbiam Twoje sówki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutkie :) Cały komplet fajny ale ta najjaśniejsza jest MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAA!!!!!! Jakie cudne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodziaki :) Moją faworytką jest zdecydowanie ta co "paczy" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóż moge dodać...ja uwielbiam te guziczki i tamte które Ania ma tez :) no są cudne i doskonałe po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy tak jeża by się dało....sowy są niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę eksperymentować z innymi zwierzątkami, a nie tylko sowy i sowy ;) Jeże... czemu nie?:D

      Usuń
    2. To my poprosimy o koty:)))

      Usuń
  7. kto się puchaczy słuchać nie raczy, ten dostanie od nich po uchu UHU UHU ;)
    Świetne są Twoje sówki, za mną też chodzą ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20/6/12

    pełen podziw!! Twoje sówki staną się sławne i rozpoznawalne!! zobaczysz!!
    MYSIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech mi się stanie według słowa Twego;)

      Usuń
  9. Szykuje się piękny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sowa, "która paczy" jest najzabawniejsza:) Są urocze, zresztą wszystkie Twoje sowy są takie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. halo halo, to nie jest sówka "co ja pacze" tylko "co ja sowie"!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD oby nowe kwejki nie powstały! ;P

      Usuń
  12. Te zblazowane są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło znów widzieć sowy w komplecie:) A która to to się cieszy? Bo chyba nie zauważyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U góry po prawej;) Ma takie "zacieszone" oczka:)

      Usuń
  14. Cudne są te sówki! Z takimi guzikami nawet najprostszy sweterek nabierze urody i bedzie przyciągał spojrzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Zapraszam na akcję u mnie na blogu : http://zapomnianapracownia.blogspot.com/2012/06/akcja-uwolnij-tkaniny.html Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że i Wam się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  17. sówki jak zwykle urocze, ciekawa jestem czy lwa dałoby się wyczarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello Everyone
    It feels great reading such post this way. Fairly excellent submit, keep the good writing coming!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są. A patent z dzióbkiem z nici niezmiennie mnie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Osowiałe guziczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne, wystarczy taki jeden aby sweterek był niepowtarzalny. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Dzięki wędrującym książkom mam okazję poznać kolejne fantastyczne osoby.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Te zblazowane są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny pomysł i wspaniałe sówki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Już Ci to kiedyś pisała, ze te guzikowe sowy są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy8/9/12

    Jestem pod wielkim wrażeniem Twej twórczości i talentu. A sóweczki są genialne! :) Jakiej farby do nich używasz, jeśli możesz rąbka tajemnicy uchylić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Farby akrylowe najwyższej jakości.

      Usuń
  26. Anonimowy14/3/13

    Hello! Do you know іf thеу mаκе any
    ρlugіns to safeguard аgainst haсkers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've worκeԁ hard on.
    Any suggeѕtiоns?

    My web-site - kwejk

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy18/3/13

    When someone wrіtеѕ аn article he/she maintains the thοught of
    а user in his/hеr brаin that how a user can κnοw it.
    Sо that's why this piece of writing is amazing. Thanks!

    my weblog; http://djgalix.pl/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe