Misie i inne pluszaki dla dzieci z Przedszkola Specjalnego w Krakowie

00:17

Kochani,

na prośbę Eweliny i strony JakUszyc.pl przyłączam się do akcji szycia misiów, celem wsparcia działalności Przedszkola Specjalnego w Krakowie, zapewniającego opiekę nad dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych i prowadzącego wszechstronną pracę rewalidacyjną i korekcyjną, wspierającą indywidualny rozwój dzieci. 
Co roku w tym przedszkolu odbywa się Dzień Dziecka, współorganizowany przez „Republikę Marzeń Mimo Wszystko” fundacji Anny Dymnej. Możemy włączyć się w tą akcję szyjąc misie, pluszaki, przytulaki i wszelkie stworki dla dzieci:)  Zostaną one wręczone jako nagrody w konkursach organizowanych podczas imprezy, a wszystkie środki finansowe będą przeznaczone na rehabilitację, rzeczy najważniejsze życiowo i spełnianie dziecięcych marzeń, które nie są wygórowane: kredki, malowanki, zabawki.
Impreza odbędzie się 30 maja lub 6 czerwca (termin uzależniony jest od pogody).
Zostało mało czasu, ale wspólnie możemy osiągnąć naprawdę wiele :)

Osoby, które chcą uszyć pluszaka, proszone są o wysłanie e-maila ze zgłoszeniem na: redakcja@jakuszyc.pl i  przesłanie przytulaków na adres:

Spółdzielnia Socjalna
„Republika Marzeń Mimo Wszystko”
Fundacji Anny Dymnej
Ul. Prof. Stefana Myczkowskiego 4
30-198 Kraków
Na nazwisko Joanny Kowalskiej (koordynatorki akcji)

Więcej informacji znajdziecie na stronie JakUszyc.pl - TUTAJ  

Pozdrowienia :)
Joanka 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. coś z linkiem nie tak, a akcja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już naprawione. Akcja jest naprawdę fajna. Wystarczy jakiś mały pluszaczek, a można rozweselić dziecko:)

      Usuń
  2. Hej! Świetny pomysł :) Postaram się coś zrobić, mam nadzieję, że coś wyjdzie, bo dopiero niedawno zaczęłam szyć:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Trzymam kciuki!:) Ja też nigdy nie szyłam miśków, więc pewnie zrobię też coś niezbyt skomplikowanego:)

      Usuń
  3. może i ja spróbuję, aczkolwiek jestem niesłowna bo wiecznie się ze wszystkim spóźniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde chęci się liczą:)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe