Guziki sowy i LolaJoowy pokrowiec na laptopa

19:31

   
Jakiś czas temu otrzymałam zadanie wielce specjalne: wykonanie guziczków–sów do płaszczyka, który uszyła LolaJoo dla swojej córeczki Ani:) Zdjęcia możecie zobaczyć TU i TU


Guziczki miały stanowić komplet do podarowanej wcześniej Loli broszki, która okazała się być częścią integralną płaszczyka:) Miałam sporą zagwozdkę gdzie umieścić dziobek. Wybrnęłam z tego tak, że pokrywa się on z miejscem przyszycia:) 

  Efekt końcowy prezentuje się tak (zdjęcie z bloga LoliJoo): 

Zanim sowy doleciały na południe Polski LolaJoo sprezentowała mi dwie cudowne niespodzianki: pokrowiec na laptopa i jeszcze coś, co pokażę w najbardziej stosownej ku temu chwili :)
Kilka słów reklamy: pokrowiec wykonany jest z ekoskóry w turkusowym kolorze. Od środka wypełnia go błękitna poszewka w groszki i jest tak skonstruowana, że ładnie ochrania boki laptopa przez porysowaniem od zamka – sprytnie wymyślone!:) I do tego cudny akcent w postaci transferowej wersji mojego ulubionego obrazu Cézanne'a, który mogę mieć przy sobie;) Dodatkowa zaleta: zastosowanie ekoskóry umożliwia lepsze odklejenie pokrowca od brudnych stołów w fastfoodach z możliwością wyczyszczenia go;D
LolaJoo - pomyślałaś o wszystkim!:D Zwykłe "dziękuję" nie wystarczy:)
Więcej zdjęć detali możecie zobaczyć TUTAJ u Loli, która opublikowała je u siebie jakieś milion postów temu ;) 

laptop w nowym domku :)
 pokrowiec: LolaJoo
Pozdrowienia
Joanka-z:) 

You Might Also Like

41 komentarze

  1. piękne i praktyczne i guziczki i pokrowiec i bark mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Guziki zarąbiaszcze no i dobrze wykorzystane a pokrowiec no nich służy całe lata bo uroczy:]

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziakowe guziczki :D a pokrowiec faktycznie skonstruowany z myślą o komfrcie i właścicielki i laptopa, git!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo, bardzo praktyczny jest:)

      Usuń
  4. mogę zjeść te guziki :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy Ania pozwoli odgryźć je od płaszczyka;)

      Usuń
  5. Jeny, jaki zarąbisty pokrowiec!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. :)pomysł z tymi dziobkami był boski i nitka tworzy super dziobki na nich jak już są przyszyte.

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaale to wszystko ładne !

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejejujej, jaki cudny płaszyyyyyk:D a z Twoimi sówkowymi guziczkami to już w ogóle! dobrze, że jestem już trochę za duża na niego, no inaczej poleciałabym i ukradłaXD

    a tak btw, to nie wiem co się dzieje, bo blogger uparcie nie chce mi subskrybować Twojego bloga;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Loli i swoim:)
      A czy jest możliwe, że ten brak możliwości subskrybcji wynika z tego, że ja mam coś nie tak z ustawieniami? Może muszę coś poprzestawiać? :)

      Usuń
    2. prawdę mówiąc, to nie mam bladego pojęcia i mam wrażenie, że Twój blog nie jest jedyny;) blogger chyba po prostu ma focha;)

      Usuń
    3. Tak, blogger ma swoje nastroje:) Chyba niestety nie uda mi się na to nic poradzić;)

      Usuń
  9. Ale te guziczki cudne..i płaszczyk też:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Guziki Ci wyszły perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po raz drugi chwalę słodkie guziczki. Widziałam je już na blogu autorki tego fajnego pokrowca.

    OdpowiedzUsuń
  12. No wszystko miodzio :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze guziolki:) I piękny pokrowiec!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiałam pokrowiec na blogu Loli - jest przecuny i ten kolorek :) Ahhh...
    Guziczki urocze i idealnie pasują do płaszczyka. Świetna wymianka dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super i guziczki i pokrowiec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już guziczki i LolaJoo - mega-genialny pomysł, żeby przez umiejscowienie dziurek dziubek był z nitki :)

    Co do pokrowca to widzę pełen bajer: ulubiony obraz na podszewce, materiał zewnętrzny do czyszczenia, zabezpieczony zamek... jednym słowem po prostu ZAZDROSZCZĘ pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w pokrowcu brakuje tylko krasnoludka, który by wyskakiwał i mi laptopa przecierał szmatką;D

      Usuń
    2. hahhaha no kocham Cię Asiora!!

      Usuń
    3. och och takie wyznania na wizji? :D

      Usuń
  17. Też już widziałam i pokrowiec, i guziczki u Loli i jestem zachwycona i jednym, i drugim. Twoje rozwiązanie miejsca przyszywania guziczków jest genialne. A pokrowca zazdroszczę, bo jest bardzo bardzo profesjonalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest czego zazdrościć:)

      Usuń
  18. Słodkie te guziczki i te ich maleńkie dzióbki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Wam wszystkim w imieniu LoliJoo i swoim:):):) Cieszę się, że podobają się Wam rzeczy, które zrobiłyśmy i zastosowane przez nas rozwiązania;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna wymiana, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. nie będę tutaj oryginalna... Guziczki sówki wymiatają (jestem jedynie ciekawa, czy za każdym razem trzeba je wypruć przed i przyszyć po praniu)

    Co to pokrowca, to też cudeńko turkusowe z dizajnerskim kwiatuszkiem mnie uwiodło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS - dołączam się do pochwał dla umieszczenia dziobków!! :D

      Usuń
    2. PS II - już zerknęłam na odpowiedź u Loli :D - pranie guziczków nieaktualne ;)

      Usuń
  22. te guziki to świetny pomysł, dodają uroku i smaczu płaszczykowi. Super wykonanie- Towje sówki są urocze ;) torba na laptopa w moim ulubionym kolorze, do tego groszki wewnątrz... sama bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maju:) Pokrowca nie oddam:D

      Usuń
  23. Guziczki genialne. Aż mnie za inspirowały do skrojenia czegoś w sowim klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. INTEGRALNĄ, a nie integracyjną... ;)

    Sówki przepiękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu, rzeczywiście! Dziękuję Droga Sówko, już poprawiam ;) !

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe