100 lat Joanko-z!

14:31

  
Aż trudno mi w to uwierzyć, że minął rok!
  
Cieszę się ogromnie i nie chcę Was zanudzać, jak to jest mi fajnie i och i ach i jeszcze raz och, ale przemyślenia nasuwają się same:) 

Przez cały ten czas wiele się nauczyłam, a efekty (lepsze i gorsze) mogliście oglądać na bieżąco. Przyznam się, że kilku prezentowanych na blogu rzeczy wstydzę się do dziś. Wiele z początkowych uszytków poszło w świat albo leży od dawna na stosie do sprucia lub czeka na przeróbkę:). Na bieżąco mogliście oglądać moje poczynania, a osoby początkujące w szyciu mogły zauważyć, że naprawdę można w ciągu roku przeskoczyć na wyższy poziom szycia od spódnicy na gumę do męskiej koszuli:) 
Ponadto spod moich rąk wyszła cała rzesza sów, przy czym każda była zupełnie inna.
Mam sporo planów, pomysłów i wyobrażeń co do dalszego prowadzenia bloga, ale nie będę nic zdradzać:) Mam nadzieję, że idea się uzewnętrzni sama przez to co zrobię, a blog nabierze w końcu silniejszego zabarwienia.
  
Ale tak naprawdę dzisiejszy dzień, jest przede wszystkim WASZYM dniem. To Wam wszystkim, moi Drodzy, należą się największe podziękowania:) Gdyby nie Wasza aktywność ten blog prędzej czy później pewnie by wygasł.
Cieszy mnie ogromnie fakt, że drugim w kolejności spośród haseł po jakich trafiacie na mojego bloga jest "Joanka z":) Oznacza to, że część z Was zapamiętała mnie i świadomie chce tu wracać, zaglądać i nie trafia przez przypadek:) 
Serce mi rośnie na myśl, że z wieloma z Was naprawdę mocno się zakumplowałam :)
   
Za ten cały czas, za Waszą obecność, każdą spędzoną tutaj sekundę i zostawione słowo oraz płynącą od Was falę mobilizacji:
moje koślawe literki;P

Natłok obowiązków nie pozwala mi na zorganizowanie rocznicowego Candy, ale co się odwlecze to nie uciecze;) W zamian mam dla Was zagadkę: co to jest?



Ściskam mocno i zostawiam Was z tą zagwozdką:)
Joanka

PS Szyję sukienkę;) 


Aktualizacja z dnia 30.04.2012:

Powyższa grafika jest tak naprawdę pierwszą próbą graficznego wykreślenia loga-koziołka:)
Logo w międzyczasie ewoluowało kilka razy:) 

You Might Also Like

70 komentarze

  1. zgaduje: twój koziołek! :D szybko minął ten rok. będzie coraz lepiej i dłużej, a najlepiej w nieskończoność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo:D Pierwsza i poprawna odpowiedź:D
      Dziekuję:*

      Usuń
  2. Gratuluję wytrwałości i życzę wszystkiego najlepszego i kolejnych lat w blogowym światku! A te kółeczka to kojarzą mi się z logo ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Światek jest bardzo przytulny:) Gratuluję poprawnej odpowiedzi:)

      Usuń
  3. ja w takim razie,życzę Ci kolejnych pełnych inspiracji, niepowtarzalnych pomysłów i fantastycznych realizacji blogowych lat, nieustającej motywacji do działania i miłych niespodzianek losu
    co do kółeczek... pierwsze co mi przyszło do głowy to rysunki na geometrii, cyrklowe kółeczka, z których tworzyło się kolorowe kompozycje niczym mandale :), ale podejrzewam, że w tym przypadku, raczej nie o to chodzi ;)
    może to projekt Twojego znaku firmowego, a może krok w kierunku patchorku, a może...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tyle życzeń:)
      Nie, to nie mandale, ale ze "znakiem firmowym" trafiłaś;)

      Usuń
  4. sto lat sto lat! Życzę Ci kolejnych twórczych lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat!!!
    Myślę, że to plan naszycia aplikacji, być może kwiatów z materiału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudło;) Dziękuję życzenia 100 lat;)

      Usuń
  6. Gratulacje :D Kiedy zakładałam swojego bloga wcześniej zorganizowałam sobie książkowy kurs teoretyczny o blogowaniu i było tam napisane, że pierwszy rok jest decydujący, bo wiele osób przed upływem roku się zniechęca, a Ci, co prowadzą rok, to już weterani i na pewno się już nie poddadzą :D
    Poza tym, przynajmniej ze swojej perspektywy powiem, że blog też jest zapalnikiem do działania. Myślisz "nie chce mi się" a potem "ale już jutro trzeba coś dodac" ;) ja tak mam. Anyway... jeszcze raz gratulacje, fajnie jest na bieżąco oglądac proces ewolucji twórczej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie kursy?:D
      Miło mi wkroczyć w szeregi weteranów;) Przyznam, że motywacje mam cały czas podobne jak i Ty, ale zapału i pomysłów dużo więcej niż na początku blogowania:) Oby ta tendencja wzrostowa nie malała!:) Mam nadzieje, że i ewolucja nie będzie miała końca:)

      Usuń
  7. Joanko STO LAT i kolejnych pięknych, bogatych w wyjątkowe projekty lat dla Ciebie i bloga :) Bardzo lubię tu zaglądać, ten blog ma swój klimat więc trzymaj tak dalej i nie puszczaj :)
    Co do zagadki to moim zdaniem są to kółka ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh - to samo miałam powiedzieć, jeszcze chciałam dodać, że to mi pasuje do Fanty LOLI :)))

      Usuń
    2. Nie, nie to nie fanta:D
      Dziękuję Sus za te słowa - cieszę się, że wyczuwasz tu klimat i się dobrze czujesz:) Nie zamierzam się puszczać;D

      Usuń
  8. sto lat , sto lat ...życzę stu a nawet dwustu tak kreatywnych lat i wytrwałości, czasu do ich realizacji, kółeczka to pewnie jakiś nowy projekcik:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi odwiedzającymi to możesz mi nawet 300 i 400 lat życzyć:D Dziekuję ślicznie:*

      Usuń
  9. Ponieważ każdy (jak to mówią) mierzy swoją miara, to mi brak odwagi życzyć Ci lat 100 (biorąc pod uwagę, że już troszkę tam ich na koncie masz) - ale życzę ewolucji, zmian, nowości, kreacji i... Najważniejszego spełnienia Marzeń i zrealizowanych planów - innymi słowy szeroko rozpiętych skrzydeł na życie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia - mam nadzieję, że się spełnią!:) Dziękuję! :)

      Usuń
  10. jak dla mnie to są plamy na obrusie po kieliszkach i innej maści szklankach, pozostałe po hucznej imprezie pierwszourodzinowej bloga:D

    wszystkiego naj, mnóstwa pomysłów i dużo dużo chęci do dalszego blogowania, Joanko!:* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* W sumie tak czasami u mnie stoły wyglądają, ale nie, to nie o to chodzi:D

      Usuń
  11. Obyś jak najdłużej pokazywała nam efekt swojej twórczej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie:)

      Usuń
  12. Joanko, ja Ci życzę, żebyś miała jak najwięcej radości z tego co robisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D Też sobie tego życzę!:D

      Usuń
  13. Sto lat i jeszcze więcej, szczęśliwego szycia, życia i innej twórczości!!!
    A te kółka do mnie mówią, że to jest graficzna wersja Twojego znaku firmowego, tylko bez czarnych wypełnień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo!:D
      Dziękuję ślicznie za życzenia:*

      Usuń
    2. Ha! Życie na co dzień z grafikiem komputerowym robią jednak swoje :))) Jeszcze raz stu lat blogowania.

      Usuń
    3. Na pewno;D A ze mnie taki grafik jak z koziej d... no!:D

      Usuń
  14. Minęło pewnie jak jeden dzień..ale życzę Ci żeby wspomnienie tego dobrego i miłego co wiąże się z blogiem trwało o wiele więcej niż jeden dzień i zapełniło Ci każdy dzień uśmiechem. A ja jak Susanna i Maryś jestem zdecydowana odpowiedzieć : to są kółka, a poszaleje i dodam czarne kółka na białym tle..a teraz uwaga szczyt szaleństwa będzie - kółka różnej wielkości :) ale co to będzie to wiesz tylko Ty i może jeszcze jacyś wtajemniczeni, których wymienic w stanie nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D:D odpowiedź znajdziesz powyżej - już wszyscy są wtajemniczeni;)
      Dziekuję ślicznie:) O mój uśmiech to Ty dbasz systematycznie:D

      Usuń
  15. Piekna rocznica! A to przepraszam bardzo, ale za rok to co będziesz szyła? Sukienki ślubne! No Kochana! Oby tak dalej! A jak piszesz w post skriptum że szyjesz sukienkę, to ja obstawiam, że kółeczka są wzorem do groszków i grochów na sukienkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stroje dla astronautów będę szyć:D Mam nadzieję, że w ciągu następnego roku uszyję swoją ślubną sukienkę:)
      Dziękuję ślicznie za życzenia:) A z kółkami - pudło;)

      Usuń
  16. Sto lat, sto lat :* Bez Ciebie blogowanie było by nudne, ciesze się, że jesteś z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nieraz składałam życzenia innym blogującym, wiele razy czytałam życzenia kierowane pod różnymi adresami i nie miałam pojęcia, że kiedyś tyle pięknych słów będzie skierowanych również i do mnie:) Naprawdę pięknie Wam dziękuję! Wszystkim i każdemu z osobna:) Uśmiech mi z twarzy nie schodzi:)
    Z podaniem odpowiedzi jeszcze się wstrzymam, bo pomysły stają się coraz ciekawsze:D Odpowiedź już padła kilkakrotnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. moje oko widzi w tym rysunek ufolcowego radioteleskopu, który domniemana cywilizacja obca zostawiła w naszym ziemskim zbożu, coś na wzór tego, o TU, zdjęcie drugie od dołu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa teoria, ale nie o to chodzi;) Prawidłowa odpowiedź jest raczej przyziemna:D

      Usuń
  19. Asiu obyś była z nami jak najdłużej ;):)Wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Joanko blog wspaniały..inspirujący...ale to już wiesz:) Życzę duuużo pomysłów i szybkiego ich realizowania:))) A kółka???hmmm???nie mam pojęcia..mętlik mam w głowie:) Ale jestem bardzo ciekawa więc licze że wkrótce podasz odpowiedź:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia:) To by było piękne jakbym mogła realizować wszystkie pomysły w takiej prędkości w jakiej pojawiają się w mej głowie:)
      Odpowiedź znajdziesz powyżej:) :*

      Usuń
  21. Wszystkiego naj,naj i gratulacje, zagadka nie jest łatwa, kółka, tło, wzór, nie wiem .......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A odpowiedź znajdziesz powyżej:)

      Usuń
  22. Kolejnego wspaniałego roku życzę:) A to są sowie oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. życzę ,żebyś inspirowała nas jeszcze i jeszcze więcej niż do tej pory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zawiodę;) Dziękuję!:)

      Usuń
  24. STO lat i jeszcze dłużej! Patrząc na te kółka to widzę z lewej sowę a z prawej tego koziołka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D sowy to nawet ja nie zauważyłam tam:D Co do koziołka - brawo!:)

      Usuń
  25. są to kółeczka kogoś, komu dzisiejsze Słoneczko tak za świeciło w oczy że cyrkiel który trzymał w dłoniach omsknął się i wyszły takowe finezyjne wzorki:)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    Emi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie, nie o to chodzi;D

      Usuń
  26. Joanko sto lat!!! i mnóstwa inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę Tobie, byś zawsze miała chęć na tworzenie odjazdowych rzeczy:))) Sto lat! :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Joanko gratuluję wytrwałości :) Wspaniale ogląda się wyniki Twojej pracy,więc bądź z nami jak najdłużej :> Wszystkiego dobrego!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Postaram się Was nie zawieść;)

      Usuń
  29. Gratuluję pierwszego roczku :) Mam nadzieję, że każdy kolejny będzie bogatszy w inspiracje :)
    Ściskam moocno :)
    Aha, może to zabrzmi głupio, ale dopiero teraz zauważyłam, że to koziołek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu:) Na poznanie koziołka nigdy nie jest za późno;)

      Usuń
  30. Uwielbiamy Twój blog, więc nie tylko Tobie życzymy kolejnego roczku, ale wszystkim Twoim czytelnikom:)) Życzymy też wielu inspiracji, kreacji i sówek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dziewczyny!:) Oby tak było!

      Usuń
  31. Och spóźnione ale jak najbardziej szczere życzenia kolejnych lat blogowania, niekończących się inspiracji, pomysłów i przede wszystkich RADOŚCI z tworzenia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Joanko Kochana, spóźnione sto lat od nas dla Ciebie, a właściwie to dla Twojego bloga. Uwielbiamy do Ciebie zaglądać, pełno tu inspiracji oraz pięknych rzeczy. Pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy3/5/12

    Cieszę się, że udało Ci się prowadzić tego bloga przez rok. Życzę jeszcze wielu takich 'rocznic' :) Trafiłam do Ciebie przez przypadek i muszę przyznać, że to jeden z tych miłych, które się długo wspomina. Wszystkiego najlepszego i dużo wytrwałości!
    Pozdrawiam.
    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!:) Mam nadzieje, że rocznic będzie dużo;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe