Sukienka w groszki w stylu retro

16:23

     
I oto ona: wiosenna, seledynowa sukienka w groszki w stylu retro:)

 

Sukienka powstała w całości ze starych, bawełnianych zasłonek. Kiedy ten materiał trafił mi w ręce od razu wiedziałam co z nim zrobić:)
Górę sukienki skroiłam wg sukienki-bombki z Burdy, która wcześniej totalnie umknęła mojej uwadze (model 108, Burda 3/2011). Dół skonstruowałam sama.  

Jeszcze nigdy nie podeszłam aż tak fachowo do sprawy: po każdym przeszyciu pokornie rozprasowywałam każdy szew, wszystko odliczałam linijką, robiłam wszystko powolutku, dokładnie. Po raz drugi w życiu zrobiłam też wersję próbną ze starego prześcieradła, co pozwoliło mi na jeszcze lepsze dopasowanie góry sukienki. Przy rozplanowaniu plis powstał cały schemat matematyczny:) Pierwszy raz zrobiłam też odszycie pod szyją. Po  złożeniu plis i zszyciu klinów przypomniałam sobie jeszcze, że miałam zrobić kieszenie, ale wyleciało mi to z głowy:)   
Ponadto nabyłam stopkę do wszywania zamków krytych. Szyjąc mamrotałam ciągle do siebie w duchu: jak mogłam wcześniej żyć i szyć bez tego cudu techniki?:) Temu, kto jeszcze nie kupił - polecam!

Efekty tego wszystkiego możecie zobaczyć sami. Ja z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to jest najbardziej profesjonalnie (myślę raczej o wykończeniach) uszyta przeze mnie do tej pory rzecz:)   

Koszty sprowadzają się do zakupu zamka (5,50zł) i nici (3zł) + bawełna (0zł!)

Trochę poprawek:)
Jak powszechnie wiadomo najbardziej pożądane w tym sezonie są pastele oraz akcenty  retro (im bardziej staram się nie śledzić trendów, tym bardziej się na nich znam;P). Biorąc to pod uwagę szyjąc uświadomiłam sobie, że spod igły wychodzi totalne, (stosując fachową nomenklaturę) must have tego sezonu! Mało tego: media głoszą, że TRZEBA mieć coś miętowego w szafie. Jak dobrze, że w sklepie pasmanteryjnym JEDYNYM  zamkiem jaki pasował do tego materiału był miętowy!!! 
Nawet bez specjalnych starań wpisałam się w najnowsze trendy. Yeah!;)

i na koniec...

"słit focia" z premierowym występem naszej domowej Arki (i schowanym Łucznikiem chcącym wyjść z szafy) z dedykacją dla Wioli:)
Sukienka: joanka-z (100% bawełna)

uściski wiosnenne:)
Joanka

You Might Also Like

129 komentarze

  1. Bardzo ładna, i jaki ciekawy tył ma :)Ty to masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest prześliczna! cudowny fason, cudowny kolor i do tego moje ulubione groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna! Stworzyłaś cudeńko :) że też chciało ci się robić wersję próbną ze starego prześcieradła, mi zawsze szkoda czasu. Wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciało mi się;) Wolałam dopasować wszystko na "szmacianym" modelu, niż zepsuć szyjąc na gotowo. I opłacało się:)

      Usuń
  4. eeeeeh.... cudowności ! czekałam na ten post, od kiedy zaczęłaś o tej sukience na fb przebąkiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Materiał, sukienka i modelka - super! Ja cały czas nie mam odwagi na uszycie czegokolwiek odzieżowego, ze tak to ujmę.
    Podziwiam i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się bać! Na początek można próbować na prześcieradłach, tanich materiałach z sh, albo przerabiać za duże ubrania. Nawet nie zauważysz jak nabierzesz pewności i chęci na więcej!:) Trzymam kciuki!

      Usuń
  6. Groszki - cudne. Kolor - cudny. Fason - cudny. Wykończenia - perfecto. Stopka do zamków krytych - również odkryta przeze mnie i mam takie same odczucia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff! Cieszyłam się jak dziecko jak wszyłam pierwszy zamek na próbę! Cieszę się, że nie tylko mi takie małe rzeczy tyle radości dają:)

      Usuń
  7. piękna sukienka i piękna jej właścicielka :) Też chciałabym się nauczyć szyć, ale chyba zmarnowałabym tylko materiały - dwie lewe ręce mam i tylko oglądanie Twojego bloga pozwala mi delektować się własnoręcznymi i oryginalnymi ubraniami. Dziękuję Joanno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyć może KAŻDY - kwestia wprawy;) Dziękuję za takie miłe słowa:)

      Usuń
  8. Świetna tkanina,doskonale pasuje do tego kroju sukienki.No i oczywiście ty w niej jesteś baaaaaardzo wiosenna i pogodna.3xOK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zakochana! Przewspaniała kiecka, super firane miałaś :P Ja ostatnio przymierzam się do uszycia jakiegoś ciucha, ale boje się, że polegnę :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia Ty ze swoją perfekcją w fachu się boisz? Popróbuj na jakiś materiałach starych, co by Ci szkoda nie było, wprawisz się i będziemy wkrótce sukienki w Twoim wydaniu oglądać:)

      Usuń
  10. Prześliczna jest ta sukienka i wyglądasz w niej rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna, taka delikatna, tkanina wprost idealna do kroju i pasuje jak ulał na Ciebie, SUPEROWSKO!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Twoja genialna retro-sukienka była kopem do powstania tej:) Za co serdecznie Ci dziękuję:) :*

      Usuń
  12. Wyglądasz w niej znakomicie! Zasłonki były kiepskie, ale sukienka pierwsza klasa! I jaką masz zgrabną figurę! Fiu, fiu... ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no, nie tak otwarcie, bo Luby zazdrośnie pomrukuje;)

      Usuń
    2. Przynajmniej wiesz, że jest zazdrosny i możesz spać spokojnie :-)

      Usuń
  13. Retro!!:) I do tego słodka!! I tkanina z recyclingu!! I samodzielna konstrukcja!! IDEAŁ:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna! Pasuje ci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudnie! :D I ta cena... :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak patrzę na tak perfekcyjnie spasowaną i odszytą odzież to serce rośnie. Jestem ZACHWYCONA! I zazdroszczę tego dekoltu na plecach - ja swoich placków pokazywać nie mogę ... :/ W każdym razie Joanko wyglądasz świeżo, radośnie i wiosennie. I gdziekolwiek pojawisz się w tej sukience będziesz wzbudzać zachwyt :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby!:) Choć żadna wcześniejsza rzecz tyle krwi mi nie napsuła w dopasowywaniu (poza spodniami, które ostatecznie zakończyły swój żywot;P), ale było warto przysiąść:)

      Usuń
  17. Az brak mi slow na widok tej sukienki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A, zapomnialam dodac, ze cierpie z powodu braku takich zaslonek w domu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ja już nie cierpię na brak tych zasłonek;D A taki materiał to rzeczywiście trudno dostać w rozsądnej cenie... U nas kiedyś w sklepie z tkaninami wystawiono belę granatowej bawełny w białe groszki to cała bela poszła w 3-4 dni!

      Usuń
  19. Świetna sukienka - widać, że bardzo ładnie i dokładnie uszyta :D A słit focia genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfekcja, co można jeszcze dodać :) Joanko u mnie candy... zapraszam! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22/3/12

    przesuperowa jest ta sukienka!!!!!! :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna sukienka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka i modelka REWELACYJNE, ja kocham groszki, a im drobniejsze - tym większa radość - Uszyte perfekcyjnie, sama wiosna!
    A właściwie powinnam napisać - witaj LATO ;))))
    Mrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  24. wow ! jestem pod wrażeniem !
    śliczna sukienka !
    pozdrawiam ,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  25. i się zakochałam w sukience *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  26. FULL PRO :) Nie wiem czemu ale spodziewałam się, że ta sukienka będzie biała. BTW moja kiecka jest faktycznie bardzo podobna tylko dekoltu nie ma z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam zdjęcie Twojej sukienki od przodu to pomyślałam, że sięgnęłyśmy w tym samym czasie po ten sam wykrój;)

      Usuń
  27. Alez powialo wiosna... Obie z sukienka slicznie sie prezentujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest fan-ta-sty-czna! Już się w niej zakochałam :) I strasznie Ci jej zazdroszczę :) Muszę się sama wreszcie pogonić z nauką szycia, to może kiedyś będę umiała uszyć takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucz się, ucz - warto:) Portfel też Ci podziękuje:D

      Usuń
  29. Cudo! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  30. aaaaaaaaaaaaa!!! mogę Ci ją ukraść?:D ta kiecka to absolutne spełnienie moich sukienkowych marzeńXD nie tylko w tym sezonie, już od dłuższej chwili. czemu ja sobie do tej pory czegoś podobnego nie uszyłam? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie- do roboty!:D

      Usuń
  31. Czułam, że i Wam się spodoba:) Dziękuję za taki wysyp pięknych słów i miłych komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem krótko..ZA****A sukienka ;) Ślicznie wyglądasz ;) Słit focia wymiata ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjna! gratuluję. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach, cóż by tu jeszcze dodać, żeby przebić powyższe komentarze? Totalny odlot, geniusz i mistrzostwo i jeszcze ten kolor, fason i kropki! Podbijesz Świat.

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż samej mi się zachciało umieć szyć. :D Bo żeby coś uszyć, to trzeba umieć. Ajajaj... jak na razie pozostaje mi chodzić w kolorowych rajstopach i sukienkach mamy. Od czego zacząć naukę szycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do artykułu tutaj u Longredthread, gdzie jest wszystko genialnie opisane:) Na początek warto sięgać po proste kroje i "przyjazne szyciu" tkaniny:) Popróbuj na starych prześcieradłach, obrusach, czy kupionych za grosze materiałach - aby nie było szkoda, jak nie wyjdzie:) Możesz też próbować dokonywać jakiś prostych przeróbek, nawet ręcznie:) I pamiętaj: nauka czyni mistrza, a każda uszyta rzecz daje motywację do uszycia kolejnej:) (chyba wszyscy szyjący tak zaczynają:D)

      Usuń
  36. Nie mam już co napisć, bo poprzednicy ukradli mi wszystkie cisnące się na usta - czy raczej palce komplemety dla Ciebie i dla Twojej sukienki. Obie jesteście wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jest śliczna:) kolorek taki pastelowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  38. o rrraaanyyy... no jest piękna. W ogóle Ty jesteś taka świeża miętówka teraz :D

    o jak ja bym chciała takie groszunie... śliczna BYŁA ta zasłonka... nie wyobrażam sobie jej w oknie, ale na Tobie mhrrr :>

    Za słit-focię z DEDYKACJĄ dzię-ku-ję!! :)*

    Wiesz, że dalej wg mnie to ta maszyna pasuje i do sukienki i do retro? :D
    ja bym z maszyną pozowała dla Łuczników... a jeszcze czerwona szminka na usta, włoski do góry jak tamte dziewczęta... ehhh...

    a... co mi tam... jeszcze raz - piękny materiał!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wiola:D Cieszę się, że mogłam Ci zrobić niespodziankę:) Sukienkę zgłoszę na konkurs:)

      Usuń
    2. Retrowy? No no, to ja już biję BRAWO!

      Usuń
    3. widziałam, podziwiałam groszki na plecach ;)

      Usuń
  39. Piękna!!! Powinnaś być z siebie dumna. Sukienka wygląda jak od światowej sławy projektanta, zdolniacha z Ciebie! Również uściski od nas, papapa:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy22/3/12

    cudna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale ślicznie wyglądasz w tej sukienkce- fason i kolor idealny dla Ciebie. Zazdroszę sukienki, napradę pięknie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też myślę, że ten fason jest idealny:) Pewnie jeszcze nieraz skorzystam z tego wykroju:)

      Usuń
  42. No cóż tu powiedzieć sukienka jest BOSKA!! Wpadłam w zachwyt i nie potrafię z niego wyjść:)Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje pomysłu i wykonania , przepiękny powiew wiosny :))))

    OdpowiedzUsuń
  44. W każdym szwie widać, że dużo serca włożyłaś w uszycie tej cudownej sukienki. Nie mogę nie wspomnieć, że mam bzika na punkcie kropeczek - tym bardziej zazdroszczę Ci Twojej nowej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniała sukienka!! Duże brawa!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Absolutnie niesamowita ! Asiu brak mi słów uznania...

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna sukienka :) Aż chce się rzec, że tkanina marnowała się jako zasłonka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. To jeszcze raz ja;) Materiał bombowy, sama mam chrapke na takie groszki. No i wykonanie też super,gratuluję zdolności!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy23/3/12

    Jestem całkowicie zazdrosna :) Piękna. Też chcę taką!
    Całkowicie oszołomiona,
    D.

    OdpowiedzUsuń
  50. ale czad, ale fajna, ale cudna, ale miło się patrzy, ale ale ale ja też taką chce :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękna sukienka! Widziałam podobną, tyle że w kwiatki, w C&A, ale Twoja jest dużo ładniejsza. Mi się też marzy coś podobnego. Szkoda, że nie mam żadnych tkanin w dużej ilości, chyba muszę wybrać się na łowy do sh.

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wyglądasz we własnym dziele!!! Materiał doskonały do takiego fasonu i nie dziwię się , że łapałaś te zasłony bez zastanowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Musiałam trochę z mamą powalczyć o ten materiał;)

      Usuń
  53. Sukienka bardzo ładna i starannie uszyta, lubię takie kroje dekoltów

    OdpowiedzUsuń
  54. Sukienka doskonała i Tobie w niej prześlicznie. Perfekcyjnie odszyta!

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. o kureczka, jeszcze szczenę zbieram. Oczywistości oszczędzę, za to powiem, że masz przepiękne pomieszczenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dziękuję w imieniu innego domownika:)

      Usuń
  57. Anonimowy24/3/12

    śliczna jest.! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknie wyglądasz w tej sukience :) Zapewne starałaś się tak mocno dlatego, że bardzo zależało CI, żeby dobrze wyszła. W końcu to must have :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Prześliczna sukienka! Nie mogę się na nią napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  60. wlazłam jeszcze raz... wiesz, że ten kolor jest cudny!? - wiesz... jakbyś mogła nie wiedzieć... dawno mi się nie podobało coś AŻ tak bardzo. Farciara do potęgi Z!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D:D Dzięki! Mi też się dawno (od czasów sukienki-Pyzy i gorsetu) nic aż tak nie podobało, co zrobiłam:D Aż szkoda założyć i pognieść:)

      Usuń
  61. Dziękuję Wam wszystkim za taki wysyp komentarzy i ciepłych słów pod adresem sukienki i mojej osoby:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Sukienka jest prześliczna, wszystko jest idealne, kolor, fason. Szczerze gratuluję tak udanego dzieła!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Niesamowita, czarująca sukienka :) Mogę sobie tylko wyobrazić ile w to włożyłaś pracy. Idealnie skrojona, idealnie uszyta.Kolor jak z bajki. I życzę Ci- oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wooooow jest śliczna!!! I kolor, i fason i groszki i ślicznie na Tobie leży! Naprawdę szapo ba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dzięki Dziewczyny:) Po prostu... warto szyć!:D

    OdpowiedzUsuń
  66. jest....... ona jest !!!! ja też taką chcę!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna sukienka, gratuluję cierpliwości do przeprasowywania, dopasowywania, wykańczania... :) Efekt wart był trudu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialna! Nie mogę wyjść z zachwytu. I do tego tak idealnie uszyta, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczna sukienka! Bardzo fajny materiał.

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie http://eliseprojects.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna ta sukieneczka, ja jestem na etapie myślenia o szyciu ubrań - torebki mnie pochłaniają całkowicie! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe:) Jest tyle szyjących dziewczyn i pań, które się trzymają kurczowo toreb, dodatków, a boją się ubrań:) Trzymam kciuki za podboje odzieżowe:)

      Usuń
  71. Rzeczywiście piękna sukienka. Fason rewelacyjny. Warto było się pomęczyć, bo efekt mistrzowski. Kiedy następne?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem:D Póki co mam niedobór czasu i całą kolejkę pomysłów do zrealizowania (w tym 4 sukienki!), ale z chęcią wrócę do tego modelu skoro już sobie tak ładnie pod siebie wykrój dopasowałam:)

      Usuń
  72. Sukienka wyszła fantastycznie. Jak czytałam o Twoim profesjonalnym podejściu to mi szczęka opadła. Co oznacza matematyczny schemat przy plisach??? nurtuje mnie to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć profesjonalistką się nie czuję:) Co do matematyki: takie życia umilanie - obliczałam szerokość złożenia plis, odległości między nimi i kombinowałam ile plis będzie dawało najlepszy efekt przy konkretnej szerokości materiału, jaką miałam do dyspozycji:) Jak zobaczyłam swoją kartkę z obliczeniami to się przeraziłam;)

      Usuń
  73. Zupełnie nie mogę pojąć, jak to się stało, że nie trafiłam jeszcze na Twój blog????
    Ale to niedopatrzenie naprawione :)
    Sukienka jest absolutnie przeurocza i razem wyglądacie wspaniale!!!!
    Zabawne, ja właśnie kończę sukienkę w groszki - pierwszą od lat sukienkę dla siebie... I też robiłam próbę z płócienka, bo zawsze muszę korygować no i żal mi było popsuć materiał.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ha ja tak jak Niedzielka, też dzięki art piaskownicy tu do Ciebie trafiłam a tu taka zdolna osoba się kryje, matko sukienka jest idealna! rzeczywiście wpasowała się we wszelkie trendy ;) gratuluję cierpliwości, i pasuje ajk ulał! dobrze wymierzona widać !!! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  75. Niedzielka i edit - Niezmiernie mi miło, że zawitałyście w moje skromne progi - rozgoście się i czujcie się dobrze:) (Niedzielka - widzę, że nasze mózgi myślą podobnie - trzymam kciuki za kieckę!:D)

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękna!!! Taka kobieca i stylowa sukienka i właścicielka :) aż by się chciało coś takiego uszyć. Ale chyba jeszcze nie jestem gotowa, na razie szyję zabawki dla mojego synka :)
    Pozdrawiam i życzę kolejnych takich piękności!

    OdpowiedzUsuń
  77. Wspaniała sukienka:)Dodaje do obserwowanych żeby mi inne cudowności nie przeszły koło nosa...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Dziękuję!

      Usuń
  78. Pięknie Ci to wyszło!:)Ja też dopiero od nieawnia mam stoke do zamków krytych i nie wiem jak mogłam sie tyle lat meczyc z wszywaniem ich na zwykłej stopce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff! Myślałam, że tylko ja nie zaopatrzyłam się w taką stopkę od razu;)

      Usuń
  79. Jesteś absolutnie świetna!!! Po ostatniej wizycie w górach zafascynował mnie folk. Trafiłam na Twojego bloga przypadkowo i na pewno będę czerpała z niego inspiracje ;) Życzę Ci powodzenia i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję, że nie zawiodę oczekiwań!

      Usuń
  80. Jejku, jest niesamowita, cudowny kolor na ten sezon i mój ulubiony fason :) gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  81. cud, miód i orzeszki... :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Boże, co za materiał (!) LongRedThread tez namiętnie ostatnio eksploatuje podobny wykrój....ale ten Twój materiał...wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem;) Na początku pomyślałam, że przez przypadek sięgnęłyśmy po ten sam wykrój, ale na szczęscie mamy plecy inne i inne rozłożenie zakładek;) Dzięki:)

      Usuń
  83. sukienka prześliczna !! pozazdrościć że masz w swoich zbiorach stare bawełniane zasłonki z których można wyczarować takie cudo !

    OdpowiedzUsuń
  84. Witaj;] Trafiłam tu dzięki blogu Kamili z pomarańczowego okno , z którą ostatnio robiłam wymiankę ;) Sukienka jest boska;] gratuluję talentu;) Jeśli chcesz zajrzyj do mnie ;) Pozdrawiam madzialena502@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - rozgość się:)

      Usuń
  85. przepiękna sukienka :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuję dziewczyny!:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękna, 100% mojego stylu :)
    Myślę że złoty zameczek też by się bardzo dobrze prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, ale złote zameczki nie są w moim stylu;) Dziękuję i cieszę się, że się podoba:)

      Usuń
  88. Piękna! Groszki są niezwykle urocze. Chyba nadal ta sukienka jest moim hitem. Folkowa również ładna. Ale nic się nie może równać z tą. <3
    Pozdrawiam,
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękna, taka dziewczęca. Urocza!

    OdpowiedzUsuń
  90. A ta sukienka jest świetna :-) Piękny krój, dopracowanie, cierpliwość i efekt robi wrażenie! Jak z żurnalu :-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Właśnie jakoś przypadkowo trafiłam przed chwila na Twojego bloga, przeglądam sobie i...w tej sukience się zakochałam :-) Uwielbiam takie retro klimaty!

    ps. Świetnie szyjesz!

    Pozdrawiam, Monia

    OdpowiedzUsuń
  92. Sukienka jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe