Jestem w Burdzie! epizod II :D

19:44

    
Dzisiejszy post będzie krótki i maksymalnie nieskromny. Po raz kolejny możecie odnaleźć Joankę-z na stronicach „Burdy”! W nowym numerze „Szycia krok po kroku” znajdziecie mnie tam aż w dwóch miejscach i to na trzech zdjęciach! (+ jedno, na którym zamiast mnie jest lala). Pękam z dumy i uśmiecham się od rana:D

Chciałabym w tym miejscu podziękować serdecznie Redakcji, że spośród tylu kreatywnych, szyjących dziewczyn zauważono i doceniono również mnie:) I Wam Drodzy Czytelnicy składam podziękowania, bo dzięki motywacji, którą mi dajecie mam niegasnącą ochotę szycia jeszcze większej ilości rzeczy! Dziękuję!:) 
 
W doborowym towarzystwie Irminy, Ani, Moniki, Kasi, i Magdy :)
Tu z kolei w konfiguracji z Charczerką, a także sukienką uszytą przez kumpelę i kumpelę kumpeli ;)

I ja w przybliżeniu, abyście mogli mi się lepiej poprzyglądać i poczytać ;)

Ponadto w numerze znajdziecie dział „dla kreatywnych” a w nim plecione bransoletki, w których wykorzystuje się splot makramowy. Tutki na podobne plecionki znajdziecie u mnie TU i TU :)
I ha ha!:D Tyle radości!

Uściski mocne, mocne, mocne!
Joanka :)

You Might Also Like

70 komentarze

  1. Gratuluję jako pierwsza!!!! Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje:) Zazdroszczę i życzę jeszcze wielu takich powodów do radości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo serdecznie gratuluję!!:) Świetnie, że burda docenia takie dobre blogerki, w pełni zasłużona publikacja:) oby więcej takich sukcesów:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjjj....super sprawa...Ja to bym chyba latała z tej radości...GRATULUJĘ:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, gratulacje ;) Ty to jednak jesteś zdolna... tylko pozazdrościć ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Kochana, to dopiero coś !!! gratulacje z całego serca, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawobrawobrawo!!:D chyba wiemy, co czujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam, jestem dumna :). Gratuluję i pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja normalnie też poczułam dumę, jako blogowa koleżanka :) Gratuluję i życzę jeszcze większych sukcesów ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. a tak w ogóle to zakochałam się w tych fioletowych spodniach na jednych ze zdjęć... są takie w moim stylu ! nie będę mogła w nocy teraz spać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz motywację do uszycia;) No i cieszę się, że nasze ulubione bransoletki zostały na tyle docenione, że poświęcono im kącik:D

      Usuń
  11. Fiu, fiu! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULACJE!!! Ja dziś wróciłam z kiosku z pustymi rękoma:( nie ma krok po kroku u mnie!!! zdobędę ten numer choćby nie wiem co. Gratki, gratki wiosenne. Na pewno nie ostatni artykuł o Tobie coś czuję:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdeczne gratulacje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ja też się cieszę
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam, widziałam. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję z całego serca:))) Naprawdę bardzo fajnie, że znowu jesteś w Burdzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) wciąż trwam w zachywycie nad sukienką z poprzedniego posta

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam już na innym blogu :) Super!! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie!!! Gratuluję :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję - należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super GRATULACJE!!! ja już mam ten numer ale niestety bez Ciebie :(

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje gratulacje, wiem jak musisz się cieszyć, ja byłabym w skowronkach, choć jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie gratuluje:)i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli "Joanka Z kontratakuje", normalnie jak Imperator :D Na banka nie ostatni raz tam zagoscilas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gra gra gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Wam serdecznie! Pękam z radości:) Mam nadzieję, że widok prostej, szyjącej studentki zmobilizuje i popchnie do szycia nowe osoby:) Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i za to, że mnie wspieracie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje z całego serca!!! ;***

    OdpowiedzUsuń
  29. super super, to bardzo miłe napewno. Możesz poświętować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdeczne gratulacje! Wspaniałe jest to, że coraz więcej młodych kobiet szyje. I to jak, w dodatku :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Wczoraj przeglądałam "szycie krok po kroku" i od razu Ciebie rozpoznałam :) Bransoletki też mi się skojarzyły z Twoimi instrukcjamni. Zastanawiam się, czy nie kupić "Burdy" tylko dla bransoletek.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! Aż żałuję, że nie ma mnie w PL, na pamiątkę bym sobie Ciebie kupił ;-)

    Ależ Ty młodziutka jesteś :-)

    I pomyśleć, że taka sława zagląda na mojego bloga, też pękam z dumy ;-) hihi...

    Groetje uit Holland :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje! Tez tam jestem, ale gazety u siebie nie moge kupic!!! I nie mam jak sie chwalic, poki co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na szczęście kupę czasu na zakup:) Gratuluję Tobie również serdecznie!:)

      Usuń
  34. Żeby Ci tylko sława do głowy nie uderzyła :) :) Gratuluję oczywiście i życzę dalszych sukcesów i weny do kreatywnego tworzenia. Kibicuję ze wszystkich swoich sił!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem (wbrew pozorom może) z rzędu prostych, skromnych dziewczyn, więc raczej nie uderzy:) Dziękuję!:)

      Usuń
  35. Anonimowy30/3/12

    gratulacje:)super sprawa:))
    pozdrowienia
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje! cóż, w takich chwilach trzeba po prostu na chwilę wyzbyć się skromności!
    P.S. Żeby było ciekawiej, Kasia W. w sukience w kwiaty to moje koleżanka ze studiów! A się nie pochwaliła, niedobra! Też musi się trochę wyzbyć skromności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia to właśnie kumpela mojej kumpeli:) Jej też się nie pochwaliła;D

      Usuń
    2. haha, świat jest mały :)

      Usuń
  37. Anonimowy31/3/12

    Serdecznie gratuluję! :) I myślę, że zasłużyłaś na to 'miejsce'.
    Pozdrawiam.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję Ci z całego serca ! Należało Ci się bo napradwe tworzysz świetne rzeczy, jesteś utalentowaną i kreatywną osóbką ( szkoda,że nie mam możliwości pozanć Cię osobiście). Muszę poprosić moją mamę,żeby kupiła mi ten numer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Daj znać jak będziesz kiedyś odwiedzać "Galerię swetra":)

      Usuń
  39. genialnie! gratuluję :* powinni ci dać twoją własną rubrykę!

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje gratulacje :), oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurczę... byłam pewna że komentowałam... gratulowałam i pisałam o zdobycznym strzępie sukienki, ale FB tak widać działa, że człowiek zaczyna mieć rozdwojenie jaźni...

    GRATULUJĘ!! - do mnie dotarł już ten numer, no i mam teraz DWA z Tobą i KAŻDY bez autografu gwiazdy... no ja nie wiem... wybrakowane jakoś ;)

    PS - mi BARDZO pasuje Twoja nowa wersja bloga, gdzie masz guziczki, które przenoszą nas szybko w chciane rejony.

    ALE... szyciowo też się spełniaj w guziczku "Tutoriale" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola dbaj lepiej o swoją jaźń!:D Na autografy przyjdzie pora xD
      Co go "guziczków" to mam kilka pomysłów szyciowych, tylko czasu brak, a "niestety" zrobienie dobrego tutka wymaga sporo pracy:)

      Usuń
  42. Damn, znalazlaś się tam i w moim towarzystwie. Szkoda tylko, że bez mojej na to zgody :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Też czasem wolałabym nie wyrażać zgody na fotografowanie siebie w moich ciuchach:) Życie właścicielki - modelki bywa okrutne. (Chyba, że nie wyraziłaś zgody na to abym to ja była obok - Twoje zdanie można dwojako rozumieć;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam się jako modelka w Burdzie choć stanowczo wyraziłam zakaz użycia tego zdjęcia do druku.

      Usuń
  44. wielbiam to pismo, ale ciężko je upolować. pozdrawiam ciepło ;)
    zapraszam do siebie http://longbreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje ;) zapraszam do mnie ! codziennie nowe inspiracje ;]

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy6/4/12

    Gratulacje!! Dzięki Burdzie jestem Twoją nową fanką. Świetny blog!
    Serdeczność,:)) Kasia l.40 :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie;) Rozgość się:)

      Usuń
  47. Czytałam, czytałam i serdecznie gratuluję ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję! Dzisiaj przeglądałam tą Burdę i obiecałam sobie że wyszukam wszystkie Blogerki :) oczywiście trafiłam tu przez przypadek, poprzez inny blog bo postanowienie wyleciało mi z głowy ;) Dodaję do ulubionych i będę zaglądać z chęcią, bo mam cichy plan żeby zakolegować się z maszyną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:) Rozgość się! Życzę powodzenia i niech to zakumplowanie z maszyną przerodzi się w przyjaźń po grób;D

      Usuń
  49. Anonimowy28/6/12

    No własnie ja kupilam ten nr "Burdy" w niedziele w Empiku i tak trafilam na ciebie i inne szyjace dziewczyny. Ja równiez jestem szyjaca dziewczyną i nosze się z zamiarem załozenia bloga a wam serdecznie gratuluje. Przejrzalam pobieznie wszystkie wymienione w "Burdzie" blogi i jesteście naprawdę dziewczyny niesamowite. Podziwiam i gorąco pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Załóż też bloga i się pochwal! Blogowanie ogromnie motywuje do ciągłej pracy:)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe