Wyniki konkursu i apel do ludzi dobrej woli

21:58

      
Wyniki, wyniki, długo oczekiwane wyniki!:D 
  
Przejdę od razu do sedna sprawy:)
Wybór zwycięzcy przebiegał wg zasad fair play: bezstronne męskie jury otrzymało kartkę z wydrukowanymi (tylko i wyłącznie) ponumerowanymi dialogami (bez autorów i zamieszczonych Waszych komentarzy) z zadaniem wyboru najlepszego:) Po obradach dowiedziałam się, że mężczyźni mocno zwracali uwagę na adekwatność dialogu do prezentowanej sceny.
Spośród 30 propozycji wygrał dialog:
Autorką dialogu jest Dominika!:)
Gratuluję serdecznie i zapraszam do kolejnego etapu, by wspólnie ustalić nagrody, które będę miała wykonać:)
W związku z tym, że jury wysoko oceniło jeszcze jeden dialog postanowiłam wręczyć nagrodę pocieszenia, która trafi w ręce.. Ewy za dialog:

- Jestem jakiś... osowiały.
- Brakuje ci babki do towarzystwa!

GRATULACJE!:)

Reszcie uczestników serdecznie dziękuję za podjęcie wyzwania i gratuluję pomysłów:)
Pozostałe propozycje możecie przeczytać w komentarzach TUTAJ :)

W trosce o czytelność nadesłanych propozycji postanowiłam usunąć wszystkie dodatkowe komentarze spod posta konkursowego - zarówno te nie dotyczące konkursu, jak i te opiniujące, aby nie wpływały wartościująco:) (Autorki komentarzy proszę o wybaczenie - uczyniłam to dla dobra sprawy:D)

Zapraszam Wam do śledzenia efektów kolejnych etapów konkursu, o których będę informować:)
Od razu chciałabym zapowiedzieć, że niedługo ruszy pachchchnąąące candy:) (tak, tym razem będzie takie zwykłe - nie martwcie się;D)
     
 . . .
   
Zdaję sobie sprawę, że wielu z Was zajrzy dzisiaj tutaj, by sprawdzić wyniki konkursu.
Chciałabym poinformować Was przy okazji o dwóch ważnych sprawach i zwrócić się do  wszystkich, którzy mają dobre serce i chcą bezinteresownie pomóc.  

1.
Od kilku dni trwa zbiórka pieniędzy, w którą zaangażowała się LaLa, chcąc wesprzeć swoją przyjaciółkę Anię i  jej chorego syna. Grześ od urodzenia cierpi na porażenie mózgowe. Zbiórka na ma celu wesprzeć finansowo Anię, która musi sama opłacić część budowy niezbędnego dla syna podjazdu. Całkowity koszt jest ogromny - większość pokryje Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, ale Ania musi uzbierać 30% sumy przedsięwzięcia - 9200zł, co przekracza jej możliwości. Władze miasta odmówiły pomocy, więc Ania postanowiła zwrócić się o pomoc do ludzi dobrej woli.
więcej szczegółów i nr konta Grzesia u LaLi TUTAJ
2.
Mamy okres rozliczeniowy. Jeśli jeszcze nie macie pomysłu co zrobić z 1% z podatku proszę Was w imieniu mojego dobrego kolegi Maćka i jego rodziny o pomoc. Maciek ma małą siostrę Kaję, chorą na zespół Downa. Pieniążki z naszego podatku mogą zasilić jej konto. Dowiedziałam się od Maćka, że ich mama chce wysłać Kaję na obóz rehabilitacyjny, który kosztuje aż 8 tys. zł... Każda złotówka, jaka wpłynie na konto jest wsparciem finansowym, a także gestem pokazującym, że są ludzie, którzy chcą pomagać - to daje wiarę, że będzie dobrze:) 
Ten 1% z podatku i tak nie trafi w nasze ręce, więc dlaczego nie dać tych pieniążków innym, potrzebującym? 

Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie na tym zdjęciu:
Pomożecie? Pomożemy!
Ja już pomogłam:)

xoxo
Joanka:)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Buuu, moja faworytka druga :((( a tak stawialam na ten tekst!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, zapomnialam pogratulowac zwyciezczyni!

      Usuń
  2. hahaha wygrał typowo męski punkt widzenia :D

    Gratuluję zwyciężczyni wyczucia! :)

    PS - Mój 1% poleciał na leczenie dla Kuby, o którym pisałam u siebie na blogu.
    Do prośby Lali się ustosunkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pomoc, na pewno się przyda :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki i wierzę, że się uda:)

      Usuń
  4. Anonimowy4/2/12

    AAA! Wygrałam. Bardzo dziękuję i jest mi ogromnie miło :)
    Pozdrawiam.
    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie:) I stronie jury:)

      Usuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni ! Tekst jest super :) Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na wiosenną wymiankę :)
    PS> LaLa - bądź spokojna POMOŻEMY !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe