Potrzykroć kreatywny konkurs - nagrody

16:15

    
Zakończony niedawno potrzykroć kreatywny konkurs, polegający na wymyśleniu wesołego dialogu między babeczką a sową, wygrała Dominika. W kolejnym, drugim etapie zabawy naszym zadaniem było wspólne wymyślenie nagród i ich ostatecznego kształtu. Po długiej wymianie mailowej dookreśliłyśmy to, co miałam zrobić: wymalować pudełko na wstążki + inne "przydasie" i uszyć małą kosmetyczkę, która zmieści się do każdej torebki:) Znając dokładne szczegóły przystąpiłam sama do III etapu zabawy, w którym musiałam te rzeczy stworzyć. Efekty naszych ustaleń i moich działań możecie oglądać poniżej:) Mam nadzieję, że udało mi się wyjść obronną ręką z ostatniego etapu "mojej kreatywności". Teraz jurorami jesteście Wy i Dominika - oceńcie sami:)

Dominice serdecznie dziękuję za naprawdę miłą współpracę i jeszcze raz gratuluję wygranej w konkursie:)  
Uściski :)
Joanka

PS. Liczba osób, która zgłosiła się w Candy już dawno przeszła moje oczekiwania! A mamy jeszcze czas do niedzieli:)

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Wow środek kosmetyczki jest śliczny. obie rzeczy są śliczne, ale jak zobaczyłam ten środek to oniemiałam i ten różowy zamek.... Taka słodka kosmetyczka ... mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za różem, ale ta tkanina w groszki od razu wydała mi się odpowiednia i pasująca do babeczki:)

      Usuń
    2. Zgadzam się w stu procentach. Pasuje do babeczki :D

      Usuń
  2. zakochałam się w babeczkowej kosmetyczce :)
    cudowne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze :D Kosmetyczka jest prześliczna, a pudełko też jest prześliczne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17/2/12

    Prezenty są fantastyczne! :) I już zostały przeze mnie przetestowane :) Dziękuję raz jeszcze za wszystko. Mi także było ogromnie miło.
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niech dobrze służą na wieki wieków i przypominają o wygranej:)

      Usuń
  5. pudełeczko byłoby idealne na moje guziki i ta mądra sowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie śliczności, a do tego praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodzi:D Uwielbiam praktyczne prezenty:)

      Usuń
  7. piękne wykonanie i super pomysł !!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyczka jest taka słodka, że aż chcę ją przytulic do serca i zaopiekować się nią jak najsłodszym maluchem ;) Boże..instynkt mi się włącza ;D hahah a skrzyneczka? odlotowa ;):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Też będziesz miała podobną babkę, tylko większą i identyczny środek:D

      Usuń
  9. Obie rzeczy piękne. Cały czas wzdychamy do Twoich sowich wytworów. Jak zawsze oczarowane, pozdrawiamy z bublowni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za zestaw! A sowa świetna, z taką pogardą i wyższością patrzy na słodziutką babeczkę ;-) hihi...

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczności, a groszki wewnątrz kosmetyczki wyglądają uroczo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jak pisałam wyżej w komentarzach: nie przepadam za różem, ale z gorszkami wygląda słodko:) Ta tkanina od razu wydała mi się odpowiednia na podszewkę:)

      Usuń
  12. Śliczności zestaw! No CUUUDO!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wykonanie, bardzo mi się podoba kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18/2/12

    bardzo mi się podoba i pudełeczko i kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jednogłośnie oceniam twórczość na 6! Pomysłowo, fajnie i praktycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Te trzy cechy rzeczywiście najbardziej cenię:)

      Usuń
  17. Genialnie wyglądają, pięknie wykonane. Dominika na pewno będzie baaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje sowy mnie rozbrajają! Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Sowy jako "znak firmowy" wyparły trochę koziołka;)

      Usuń
  19. Dziękuję wszystkim!:) Zero słowa krytyki - rozpieszczacie mnie i wiecie jak mile połechtać ego, a do tego zmotywować do dalszego działania:) Może jeszcze kiedyś porwę się na zorganizowanie podobnego kreatywnego konkursu. Myślę, że to był dobry pomysł. Może to, jak ten konkurs się zakończył zmotywuje Was i znajdzie się większa ilość chętnych, hmmm?:) Póki co cieszmy się candy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Dominice. Masz talent. Chyba nie muszę pisać, że obie rzeczy bardzo mi się podobają. Zapisałam się na Candy. Może los się uśmiechnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aleeeee super!!
    A ja w końcu zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne, cudne, piękne... słów mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest słodkie dzieło! Jak Ty to malujesz na pudełku? :>

    Kosmetyczunia... mhrrrr, nie dość, że groszki w środku, to jeszcze mikrometka z ko-Z-iołkiem. Proszę Cię.. nic nie wypiera koziołka, ja tam go wszędzie wypatrzę :P

    Porówaj:
    Joanka Sowa
    Joanka ko-Z-iołek

    Koziołek zdecydowanie wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ☼ Kosmetyczka tak jak piszczy Wioletta - obłędna, sama słodycz, groszki i ten różowiutki zameczek!!! Kulminacja słodkości! Gratulacje zdolnej bestii, a autorce konkursu - POMYSŁU ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy20/6/13

    to pudełeczko jest świetne, jak można go zrobić samemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam gotowe (takie jak do decoupage) i pomalowałam farbami akrylowymi :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe