Poszewka z sową dla Ewy

19:31


Wyniki konkursu już od dawna są znane, nagrody też już dawno zrobione i rozesłane:) Jedna z przesyłek trafiła już do nowej właścicielki, więc mogę pokazać co dla niej uszyłam:)

Nagrodą dla wyróżnionej w konkursie Ewy z bloga Kadry życia było... wybranie sobie dowolnej nagrody:) Ewa zdecydowała się na poszewkę z sową w kolorystyce podobnej do sowy z torby z pierwszego candy - taką też dostała:) Poszewka ma 40x40cm, z tyłu zapinana jest na 3 guziki. Jako bonus-niespodzianka w przesyłce ukryta była broszka:) 
Jeszcze raz serdecznie gratuluję i życzę miłego użytkowania! Mam nadzieję, że Ewa wyrazi swoją opinię w komentarzu poniżej:)


Pozdrawiam Was serdecznie:D

Joanka:) 

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ewa, śliczna masz teraz podusię :)
    sowy rządzą !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. poducha urocza...oj 'moje' kolory. A co to za śmiechy z czeskich wersji!!!!!Ja w 1/8 jestem morawianką i chcąc nie chcąc miałam styczność z tym językiem i zawsze mnie rozwalało jak moja ciocia mówiła, że idzie do sklepu i szła do piwnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielllbiam czeski:) I wszelkie czeskie komedie:D

      Usuń
    2. :) Czechy to zupełnie inny świat :) po prostu czeski film.

      Usuń
  3. O yeah! A wiesz jakie było hasło promocyjne The Tudors? KING HENRY BRINGS THE SEXY BACK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeej, poduszkowa sowa jest słodziutka:D a najsłodsze to ma te łapusie malutkie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta poduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna podusia, a broszki uwielbiam odkąd je ujrzałam po raz pierwszy. To chyba się nazywa miłość od pierwszego wejrzenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podusia jest super! broszka także :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poducha cudowna i kolory wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta poducha;] Chociaż znając siebie, gdybym dostąpiła takiego zaszczytu, wybrałabym żywsze kolory [taaaak... pewnie szary, biały i czarny, patrząc ostatnio na moją garderobę - też mi żywsze] ;D
    Jaś Fasola to klasyka, Californication i Dr House obejrzałam niemal wszystkie sezony, podobnie jak Dextera ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast sowy wyszedłby pingwin;D

      Usuń
  10. piękna i gratulacje


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za pochwały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A poduchę dostałam JA :) Jest piękna i nie mogę się nacieszyć!
    Mojemu synkowi też się bardzo podoba i nie może się pogodzić z tym, że to nie jego ;)
    Dziękuję Asiu jeszcze raz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie:):):):) Cieszę się, że mogłam zrobić coś użytecznego;)

      Usuń
  13. Aaa! Poducha też cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Cię. U mnie wszystko jest zasowiałe, nawet poduszki, ale sama nie umiałabym sobie takiej uszyć.
    Gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe