Dla Grzesia

18:59

 

Kochani,

mając w pamięci przeogromny sukces Kury D. i jej wielkiej aukcji rękodzieła, zorganizowanej na rzecz Kuby, nie przechodźmy obojętnie wobec apelu LaLi i prośby o pomoc dla cierpiącego na porażenie mózgowe syna jej przjaciółki - Grzesia. Pisałam o tym już tutaj, ale lepiej zerknąć bezpośrednio do LaLi TUTAJ i TUTAJ.
Trwająca ciągle zbiórka pieniędzy, mająca sfinansować niezbędny dla Grzesia podjazd, zostanie rozszerzona o sprzedaż  rękodzieła. Ania (mama Grzesia) oraz Dyrektor Chodzieskiego Domu Kultury postanowili, że przy okazji koncertów zorganizują kącik, gdzie będzie można kupić lub wylicytować rękodzieła. Dochód zasili konto Grzesia.
Najbliższe koncerty odbędą się 8.03 i 16.03.2012 r., więc mamy jeszcze trochę czasu:)   

Wszyscy chętni i zainteresowani akcją mogą kierować paczuszki na adres:
Anna May
ul. Wojska Polskiego 16A/2
64-800 Chodzież

Ja przygotowałam kilkanaście bransoletek. Chcę jeszcze kilka dorobić przed wysłaniem. 

Dobrze wiemy, ile możemy osiągnąć działając razem:)
xoxo
Joanka

You Might Also Like

14 komentarze

  1. O dobrze, że adres podajesz , już wiem gdzie słać w takim razie. I rzeczywiście razem można wiele.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja tym razem chętnie pomoge:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, racja racja - dobrze, że o tej akcji przypomniałaś bo zupełnie wyleciała mi z głowy! Trzeba coś fajnego dla Grzesia stworzyć :) Bransoletki piękne i szalenie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przekierowałam kilka osób do Pani Ani, wg moich obliczeń to około 10 paczek. Mam nadzieję, że pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra:) Trzymam kciuki, aby i tym razem się udało:)

      Usuń
    2. ja też. internet to ma moc :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję, że szybko się spieniężą na aukcji:)

      Usuń
  6. Piękne bransoletki i piękna inicjatywa! Pani Sowa podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cokolwiek bym nie zrobiła to i tak sprowadza się to do sów ;) Może chciałabyś wspomóc akcję?:)

      Usuń
  7. Te z pierwszego zdjęcia wyglądają fajnie tak wiosennie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy2/7/12

    Siedziałam troszke nad tą niebiesko białą i zastanawiałam się jak ty ją zrobiłaś,ale teraz wiem bende coś experumentować w domu ;) Dziękuje za oświecenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne bransoletki oraz piękne sówki ; )) ! Ma Pani duży talent ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Żadna ze mnie "Pani", Asia jestem ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe