Kosmiczne poduszki

15:44

   
Na początku grudnia otrzymałam niecodzienną wiadomość. Napisała do mnie pani Ania, mama 6-letniego Alana, urządzająca synkowi pokój o tematyce kosmicznej:) Problemem okazało się znalezienie kosmicznych poduch do kompletu. Jej usilne poszukiwania spełzły na niczym i zwróciła się do mnie z prośbą o uszycie poszewek z jakąkolwiek aplikacją, związaną z tematem wystroju. Dostałam też wytyczne co do kolorów, znajdujących się w pokoju Alana: szary, trochę srebra, pomarańcz, szafirowy granat i sporo białego. Wyzwanie okazało się kosmicznie odlotową sprawą!:D  
W ten sposób (i z wynikłych po drodze wielu rozmów i śmiesznych sytuacji) powstał komplet pięciu poszewek z grubej bawełny prezentujących następujące motywy: rakietę, Ziemię, ufoludka, planety i ufo (widzicie ufoludka w oknie?:D). Wszystkie mają 40x40cm i są zapinane z tyłu na 3 guziki. Aplikacje są wykonane głównie z bawełny i (w stopniu zminimalizowanym) z filcu. Rakieta i ufo posiadają elementy ze srebrzystego poliestru. Poduszki pasują ponoć świetnie do wystroju. Pani Ania napisała mi, że lepszych nie mogła sobie wymarzyć:) Dla takich momentów warto podejmować wyzwania! Nawet te kosmiczne!:D

Pozdrawiam,
Joanka:)
 
 

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Genialne! :D z ufo ludkiem w oknie najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne poduchy:) a ufoki przesympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/1/12

    świetne są. każda z osobna daje radę, ale w komplecie to już w ogóle urywają... głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa jest z takimi wyzwaniami, choć ja zawsze obawiam się czy mój pomysł spotka się z aprobatą i zadowoleniem.

    Poszewki świetne,ufoludek skradł mi serce

    OdpowiedzUsuń
  5. Ufoczek przesłodki i faktycznie są świetne osobno jak i w komplecie. Asiu, jak ty to robisz, że spod twoich rąk wyskakują takie cuda? No i skąd ty masz tyle czasu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne! Nie mogę się nadziwić. Świetne kolory i aplikacje, wyzwaniu sprostałaś w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu, są naprawdę piękne! Już znalazłam Ci pomysł na biznes: sklep z tysiącem takich poduszek w różnych kolorach i stylach :D Idąc za proporcją pięć poduszek = odlot (dosłownie ;-)), to ależ tam musiało by być cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! Wszystkie bardzo mi się podobają i widać, że starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odlotowe a ta ze statkiem kosmicznym i ufoludkiem w środku po prostu kosmiczna:]

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ! ;] taaaak... widzimy ufoka w oknie ;) Chłopiec na pewno jest zachwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko zwariowałam na punkcie poduszki z zielonym jednookim stworkiem - wszystkie są szalenie pomysłowe i oryginalne ale ten stworek jest prześliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9/1/12

    Zajebiste! Jakbym miał 10 lat to chętnie bym się wyspał na takich 8D (no dobra teraz też bym nie pogardził)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne:D sama bym chętnie przygarnęła takowe, ale chyba za stara jestem:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wesołe! Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, są naprawdę zajebiaszcze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają rewelacyjnie, mały Alan na pewno jest zachwycony z poduszek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super!! Jakbym była małym chłopcem, oszalałabym z radości, gdybym takie dostała:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne! Gdybym była małym chłopcem....

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wszystkie miłe słowa:) Widzę, że poduchy wzbudziły duży entuzjazm, a ufoludki przypadły Wam do gustu:)

    Anonimie - Na początku wizja kompletu, pasującego do pokoju, którego nie widziałam na oczy wydała mi się (uwaga- gra słowna) kosmicznie trudna;) Ale myślę, że wszystkie pasują do siebie:D
    AnaYo - To prawda. Też się bałam na początku. Wiadomo: każdy ma inne upodobania, gust i wyobrażenia. Na szczęście dzięki intensywnemu kontaktowi i uzgadnianiu projektów wszystko poszło gładko i miło:)
    Aniu - Jak ja to robię? Nie wiem – pewnie wynik jakiejś mutacji genetycznej;) (Choć mam bardzo zdolną mamę!) A poduszki uszyłam już w połowie grudnia;) (nie publikowałam wcześniej, bo czekałam na zdjęcia od p. Ani). Na robótkowanie zawsze się znajdzie chwila;)
    Szwaczka - Dziękuję:) Pierwszy chyba raz mogę śmiało i dumnie powiedzieć: myślę, że mi się udało:)
    Zwykły Człowieku - No no! Już widzę osobne sektory z sowami;D Swoją drogą: nie pomyślałabym wcześniej, że szycie aplikacji i wymyślanie ich może sprawić taką radochę:D
    Gosiu - Oj czasami mój perfekcjonizm potrafi mnie zeżreć.. ;)
    SlomianyOgien - Mam nadzieję, że jest zadowolony tak jak Wy:)
    Susanna - ^^
    Anonimowy - Stworzyłam dobro uniwersalne dla mężczyzny każdym wieku?:D:D
    Avelina, Sistu - Naprawdę mam nadzieję, że Alan oszalał z radości i przeżył kosmiczny odlot:)
    B - Gdybyś była małym chłopcem nie szyłabyś takich cudów, ot co!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne poduchy, brawa wielkie. Kolory energetyczne, wesołe. A najwazniejsze, że sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe