Wyniki candy :)

20:28

   
W ciągu ostatnich dni wydarzyło się wiele "pierwszych" rzeczy: widziałam pierwszy śnieg, pierwszy raz byłam w Berlinie, sprzedałam pierwsze pary sówek na Wylęgarni, wygrałam pierwszy raz w blogowej zabawie u Bezdomnej Wioletty z Szafy(:D:D:D), skończyłam szyć pierwsze zamówione poszewki na poduszki... dziś mam okazję ogłosić wyniki swojego pierwszego candy:)

Ilość osób, które wzięły udział w zabawie, przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania! Wszystkim bardzo dziękuję i nie trzymam Was w niepewności już dłużej.

Spośród 180 osób (!) biorących udział w losowaniu generator liczb uśmiechnął się do nr 58. Wygarała: arimor :) Szykuj się na odbiór paczki z wybranymi przez Ciebie sówkami:)
Gratuluję zwyciężczyni! I jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w candy (na pewno nie ostatnim - mam już pomysł na kolejne:) )

Thank you very much to all the visitors from abroad, who took part of my blog candy!!! :)

Asia :):):) 

   

You Might Also Like

15 komentarze

  1. gratuluję Ci wygranej Joanko ;)
    nowej właścicielce sówek również ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tej sówkowej szczęściarze! :D

    Twoja pierwsza wygrana?! To tym bardziej się cieszę, że już niedługo będzie u Ciebie!

    Ładnie podałaś te wyniki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!!!! powalające!!!!Gratulacje dla szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Arimor wygranej :), ach a tak chciałam te sówki ze zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję !
    I dziękuję za zabawę. Będę regularnie zaglądać i dodaję bloga do polecanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ah! jak pięknie :)
    gratuluje...
    choc troszke mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeeej! Jak wspaniale, moje własne sówki do wysyłania w świat najróżniejszych wiadomości. Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęściary :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zwyciezcy, dziekuje za mozliwosc wziecia udzialu i zapraszam na nasze CANDY. B

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę, a zwyciężczyni gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również Wam wszystkim dziękuję za udział w zabawie:) I nie ma co smutać! Na pewno zorganizuję drugie candy i będzie nowa szansa:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe