Wylęgarnia sów!

17:44

   
Nawet nie macie pojęcia, jak miło mi jest Was poinformować, że od dziś moje sówki są dostępne w sprzedaży w Wylęgarni!:D Nic więcej nie pozostaje mi dodać jak: ZAPRASZAM do mojej SOWIEJ GALERII:)
Do sprzedaży trafi niedługo druga pula sówek. Wszystkie są opracowane ze wszystkich stron - mają nawet z tyłu ogonki! (te kolczyki-sowy, które biorą udział w candy również:D)
 
 

Kliknij, aby przenieść się do mojej sowiej galerii :)
Jejuuuu! Ale się cieszę!

Uściski mocne!
Asia :):):):) 

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Super! Genialna są te pierwsze niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze:) Sówki rządzą jeahhh:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No piękne są !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje sówki to małe dzieła sztuki, dlatego nic w tym dziwnego! Ale i tak gratuluję :D!

    Całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję! To jest dopiero sztuka, takie maleństwa dopracować do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Kochana!! Jesteś sówkową mistrzynią, więc w sumie się nie dziwimy;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję handlowego debiutu w takim wyjątkowym miejscu! Sówki znikną z pewnością w oka mgnieniu! Zrób koniecznie sówkową przypinkę - pójdzie na pniu!

    P.S. Sówki maja urocze dupki tj. ogonki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te w prawym górnym rogu są tak słodko przymulone, że od razu je najbardziej pokochałam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej urzekły mnie te zmęczone z półprzymkniętymi powiekami. A tak właściwie to wszystkie są piękne:) Gratuluję rozpoczęcia sprzedaży tych cudności i życzę dużo powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. MartUla - Dzięki! Te niebieskie z brzuszkami w groszki są wynikiem eksperymentu. Postanowiłam początkowo spróbować zrobić takie dla siebie, tylko w formie kulek (pokażę Wam w następnym rzucie, bo jeszcze czekają na bigle, co idą pocztą), a że tak mi się spodobały to zrobiłam jeszcze takie płaskie – aby się nie powtarzać:)
    Monika Magdalena - Nie inaczej! :D
    Wera, B, Sistu - Dziękuję! :*
    Sancewicz - Dziękuję:) Chociaż tyle mi po studiowaniu malarstwa zostało;) :*
    Asia-majstruje - Ano wymaga to wprawy, skupienia i cierpliwość, dużo cierpliwości! Zresztą – sama na pewno o tym wiesz :D
    Anna Arteria - oj Aniu życzę sobie tego też bardzo! Tak, tak – przypinki też będą!:D Już kiedyś jedną zrobiłam i szybko znalazła właścicielkę:) W imieniu sowich dupek – dziękujemy! :D
    SlomianyOgien, Form - xD dzięki! :D Trudo jest w sumie wprowadzić jakąkolwiek mimikę tym sówkom:D Jedynie oczy mogą być nośnikiem jakiś humorów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Granatowe i "zaspane" są wprost cudowne. Zakochałam się w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!!! Granatowe sówki są naj naj NAJ.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i niech klienci walą drzwiami i oknami. I też zakochałam się w granatowych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!! Jej, ale piękne są te sówki ♥!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ♥ te zaspane są prze-urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sówki są urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. super, extra, bombastyczne te sówki! ostatnio mam szajbę na ich punkcie: wisior, figurki i wszystko co się da! sama robię kolczyki ale na taki pomysł nie wpadłam :)
    odwiedzam i pozdrawiam :)
    http://adebska.blogspot.com/

    =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aleksandra Dębska - Dzięki:D A mi się wydawało, że sowa jest takim popularnym motywem, że każdy o nią zahacza:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe