Przedświąteczna kompilacja

12:05

   
Czyli sowie nowości i niespodzianka, która przyszła z pierwszym mrozem...

Wigilia już jutro, większość z nas pewnie jest już pochłonięta przedświątecznym szałem i nie wiem czy koś tu w ogóle będzie miał czas zajrzeć;) Chciałabym Wam pokazać cztery pary sówek, które wieńczą moje tegoroczne dokonania w zakresie sowich kolczyków :) (dostępne na Wylęgarni ). Nie wiem kiedy wrócę do robienia słodziaków, dlatego zależało mi na tym, aby mieć pkazane wszystkie, które zrobiłam do tej pory:):) W białych śpiochach jestem zakochana po uszy^^


Ponadto muszę, po prostu muszę się pochwalić torbą (nie byłabym sobą gdybym w takiej sytuacji tego nie zrobiła!), którą wygrałam u Wioli z Bezdomnej Szafy w konkursie na imię dla jej kotka:D Torba jest po prostu tak profesjonalnie, ślicznie wykończona, że padłam jak ją zobaczyłam! Wiola pokazała u siebie ją skromnie na małym zdjęciu, a urok tkwi w detalach i wykończeniach!:) Zresztą zobaczcie sami! Wśród słodkości znalazła się też gwiazdka, która na pewno zawiśnie na choince (ale dopiero jutro rano:D) i mam nadzieję, że zmusi mnie do dorobienia jej towarzyszy w przyszłym roku:)

  Ten kotek jest obszyty brokatową nicią:)
JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ! :*

Wraz z tą piękną paczką przybyła również wczoraj nad morze zima. Dość nieśmiało, ale w końcu! Oczywiście dziś już jej nie ma, ale udało mi się zrobić kilka zdjęć:) Nigdy bym nie pomyślała, że w ogródku może być aż tak kolorowo na dwa dni przed Wigilią!:) 

  
 
Na szczęście w tym roku nie dałam się dopaść przedświątecznemu szaleństwu. Tak czy siak natłok spraw i obowiązków odciągnął mnie od maszyny i niestety musi iść w odstawkę na jakiś bliżej nieokreślony czas.. (zadbam o to, aby nie za długi;D)

Póki co życzę Wam wszystkim wesołych i leniwych Świąt i oraz kreatywnego, pełnego nowych pomysłów i sukcesów 2012 Roku! :)

i... jak to mówi Mikołaj w Laponii: Hyvää Joula! :D

Joanka :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. biała sówka jest przepiękna! we Wrocławiu zima była przez chwilę, ale chyba teraz uciekła do Ciebie i tu zostały tylko mgły... ale przynajmniej też jest biało!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te śpioszki ślicznie korespondują ze zdjęciami przymrożonej natury :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe sówki rzeczywiście cudne. No a torba to osobny temat, bo wykończenie jej było pewnie najbardziej czasochłonne :)
    Tobie też Asiu życzę wszystkiego najlepszego! I czasu w nowym roku na realizację wszystkich pomysłów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. W białych sówkach to i ja sie zakochałam....cudowne

    A u mnie dla odmiany biało lecz temparatura niesprzyjajaca, bo wszystko sie topi i do jutra mało co zostanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne !
    Wesołych Świąt !
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe sówki są przeprze!!!:) Wesołych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta torbę dostałas,faktycznie slicznie wykonczona
    ja przerabiała tylko z worka,ale moja torba nie jest tak sliczna,dopiero zaczynam szycie :)
    wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, ten śpioch jest bossski:] Torba świetna:) Wesołych Świąt, spełnienia marzeń i radości nie tylko w ziszczeniu tych marzeń ale także w samym dążeniu do celu:) Udanego Sylwka i owocnego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie również życzę cudownych, rodzinnych Świąt!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sówki fantastyczne. Nie zarzucaj tego, szkoda by było. Torba bardzo ładna. Życzę wesołych Świąt i mnóstwa pomysłów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o szyciu nie mam bladego pojęcia, ale bardzo miło mi się to czyta i ogląda Asiu ;) serio! Brawo :) Wesołych Świąt i ze zniecierpliwieniem czekam na noworoczne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Tobie oraz Twoim bliskim dużo zdrowia, spokoju, radości oraz wszelkiej pomyślności!

    Wygrana torba jest naprawdę śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne są te Twoje sówki!!! niezwykle pozytywne i radosne,
    fantastyczne zdjęcia
    cudownych i pełnych magii świątecznych dni

    OdpowiedzUsuń
  14. Zima oczywiście już więcej w święta nie zawitała. Może wiatr ją przegonił, bo wieje paskudnie od kilku dni.
    Cieszę się, że i Wam przypadły do gustu te białe śpiochy:) Dziękuję wszystkim za życzenia i pochwały dla torby od Wioli - jest co chwalić:D

    Gosiu - właśnie od takich przeróbek najczęściej się zaczyna:) Szyj, nie przejmuj się a nabierzesz wprawy i będziesz na pewno osiągać świetne efekty:) Powodzenia!
    Iris - Sówek nie zarzucę:) Choć myślę, aby rozszerzyć pole działania na inne motywy. Muszę przystopować chwilowo, aby zająć się magisterką:)
    Michał jeny nawet nie wiesz jak się cieszę, że ciągle tu zaglądasz i mnie dopingujesz:) Męskie wsparcie, poza moim Michałem, jest niezwykle dopingujące!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Sowy są przepiękne! (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11/6/13

    I'm extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one today.



    Also visit my web blog: Beats By Dre Pas Cher

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy11/6/13

    fantastic points altogether, you simply won a brand new
    reader. What could you recommend in regards to your post that you just made a few
    days ago? Any sure?

    Review my website Casque Beats Pas Cher

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11/6/13

    fantastic points altogether, you simply won a brand new reader.

    What could you recommend in regards to your post that you
    just made a few days ago? Any sure?

    my weblog :: Casque Beats Pas Cher

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy11/6/13

    Hey there! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard work due to no
    data backup. Do you have any solutions to stop hackers?



    Also visit my weblog; Beats Pas Cher

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe