Między kołdrą a kowadłem

11:54


Niestety ścigające mnie od dłuższego czasu choróbsko dopadło mnie ostatecznie i bezczelnie, wbrew mej woli, przykuło do łóżka. W związku z tym, że cały weekend muszę poświęcić na tryb "leżakowania" opóźnić się musi ogłoszenie Candy, bo wszelka próba wylezienia spod kołdry (aby skończyć szyć) kończy się zbesztaniem.
Chciałabym jednakże poinformować Was, że na moim ALLEGRO  trwa wyprzedaż cudów z pudełka. Jako, że wśród półfabrykatów znalazłam jeszcze trochę gałązek postanowiłam złożyć jeszcze jedną bransoletkę, jak TA-gałązkowa (prezentowana na końcu), która Wam się podobała. Może któraś z Was się skusi:) 

Niech moc będzie z Wami!
Asia:) 

 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo łądne kolczyki i ta sówka...kiedyś próbowałam sama robić ale wkurzało mnie zaginanie drucików i szpil nożyczkami (nie wychodziło równo). Pozdrawiam:) Zapraszam do siebie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka :) I oglądając Twoje dzieła znowu zadaję sobie odwieczne pytanie - czemu ja nie mam przekłutych uszu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te twoje skarby! A ja mam dalej zapytanie czy jeszcze będziesz malowała takie kolczyki w sówki "wiszące", bo widziałam na picassie (jak się przegrzebałam tam z allegro) i napisane, że "sprzedane" a ja przeoczyłam kiedy można było je kupić :(

    Jakbyś w jakiejś przyszłości planowała je malować to daj proszę znać :)

    Buziaki, zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i za pochwały i za życzenia zdrowotne:):)

    Monika Magdalena - zabawa w kolczyki wymaga oczywiście trochę cierpliwości, ale warto się pomęczyć bo wyginanie drucików itp. szybko staje się łatwe:) Może warto popróbować jeszcze, hmm? :)
    Intensywnie Kreatywna - Dla takich osób, jak Ty, jest cudne rozwiązanie – KLIPSY:D a zamienić bigla na klips trwa chwilunię;)
    pracownia weekendowa No dobra chciałam jeszcze trochę potrzymać Was w tajemnicy, ale ok- powiem. Na chwilę obecną cała jestem zawalona sówkami:D Niedługo otworzę swój punkt sprzedaży sówek w jednej z galerii internetowych i już nie będzie problemu z kupnem – oczywiście dam Wam znać :) Poczekaj też cierpliwie na candy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne! cudowne rzeczy! jak Ty to robisz, że co wpis to ładniej?
    ps. szybkiego powrotu do pionu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta gałązkowa bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza bransoletka mnie oczarowała;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe