CANDY :D

13:13

    
Z  radością ogłaszam moje pierwsze CANDY:D

Na wstępie chciałabym poinformować Was, że szczęśliwie dołączyłam do grona artystów Wylęgarnii i  wkrótce, wśród cudów galerii, będą dostępne w sprzedaży moje kolczyki-sowy:) O szczegółach będę Was informować:) Póki co sówki możecie wygrać za darmo, biorąc udział w rozdawance!

Nie chcąc narzucać Wam jednej nagrody przygotowałam dla Was trzy sowie warianty do wyboru: dwie pary ręcznie malowanych kolczyków-sówek i (dla osób bez dziurek w uszach, by nie poczuły się dyskryminowane:D) zrecyklingowaną przeze mnie torbę z grubej bawełny.

Nagroda nr 1:
Nagroda nr 2:
 Nagroda nr 3:
Zasady zabawy są proste:
  • Wystarczy zgłosić chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem i podać numer wybranej nagrody (1 komentarz na osobę),
  • zamieścić na swoim blogu jeden z poniższych banerów z aktywnym linkiem do tego posta (gdzieś w pasku bocznym) - będę weryfikować!,
  • osoby nie prowadzące bloga proszę o podpisanie się i pozostawienie swojego maila :)
  • Na koniec wystarczy zajrzeć na bloga 15 grudnia i sprawdzić czy któraś z sówek nie trafi właśnie do Ciebie :) 

Zapisy potrwają do 14 grudnia. 15ego grudnia bezstronny generator liczba wylosuje jednego zwycięzcę, który otrzyma wybraną przez siebie nagrodę i będzie się cieszył sówkowym prezentem na święta Bożego Narodzenia :)

Baner do wklejenia (do wyboru):

  

Zapraszam do zabawy :)   - Życzę powodzenia!

Ściskam Was gorąco!
Asia :)

You Might Also Like

189 komentarze

  1. Anonimowy15/11/11

    Zgłaszam chęć!
    1!
    mad_chommiczek88@o2.pl
    Magda Puzdrowska

    OdpowiedzUsuń
  2. jako stały bywalec ustawiam się w kolejce po pierwszą nagrode.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15/11/11

    Chcę wziąć udział w rozdawance!
    nagroda nr 1
    Ania Brzęcka
    brzecka_anna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja po drugą się zgłaszam :))))

    hurra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15/11/11

    zgłąszam gotowość do konkursu!:)
    nagroda 3
    Ania Zielińska
    ana-ziolo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15/11/11

    Ja chcę bardzo bardzo bardzo bardzo sówki z numerem 1 :):)
    Natalia Siuda
    natalia.siuda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15/11/11

    też się zgłaszam:)
    nagroda nr 3
    Agata Urbanowicz
    agata_urbanowicz1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wybieram nr 3 torbę z sowa w razie wygranej. obserwuje Twój blog; zaglądam dziś do aktualizacji a tam candy :D
    pozdrawiam
    http://chabrowapanienka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjej, ciężko wybrać co najbardziej mi się podoba, wszystkie są takie słitaśne :) Ale może ustawię się po nr 2?
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zgłaszam http://longredthread.wordpress.com/
    Chciałabym sówki nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zainspirowałaś mnie tą torebkę z sową;D Jest cudowna. ;] A kolczyki są takie śliczne<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania Betkowska
    anka9090@interia.eu

    Nagroda nr.3, ponieważ zakochałam się w tej zrecyklingowanej sówkowej torbie;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15/11/11

    To ja też nie będę gorsza i się zgłoszę :P Nr 1 !
    Paulina Moszczyńska
    marron_1@interia.pl

    P.S. Piękne rzeczy tworzysz ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super :) Ja wybieram oczywiście nr 3, cudna torba. Moze w końcu uda mi się wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Grzech się nie zgłosić!
    W razie wygranej z chęcią przygarnę sowę torbową, kryjącą się pod dumnym numerem 3.
    mail: zwykly-cz@wp.pl

    Pozdrawiam!
    Zwykły Człowiek

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do zabawy i jako torbo-maniaczka wybieram nagrodę nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zgłaszam się po kolczykowe sówki nr 1. Pozdrawiam jesiennie.
    Wiewióra

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako wierna fanka Twojego bloga oczywiście się zgłaszam :) Chętnie przygarnę Sówkową Torbę

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozdrawiam, super prezenciki pisze sie na sowkowa torbe - Pozdr B

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja teeeeeeeeeeeeż. I zdziwisz się, ale poproszę 1. kolczyki i obiecuję, że w przypadku wygranej przekłuję uszy (w końcu poczuję się zmotywowana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja! Ja! Wybierz mnie! Mnie wybierz!


    Powyższe oczywiście było do generatora liczb :)

    Chciałabym sówki numer 1... Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15/11/11

    Oooo ja też chętnie przygarnę sówkę ;D
    Dla mnie numer 2 poproszę :)
    Ania Wrona
    ania425@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne sowy!! Ja się ustawiam pod numerkiem 3:) Ale ciężko przyszło mi wybrać;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15/11/11

    Ja też się zgłaszam:)
    Nagroda nr. 3
    Justyna Rudnicka
    justyna_20@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. jej, ile chętnych :)
    ja też się zgłaszam.
    wszystkie sówki oczywiście wspaniałe,
    to może nr 1. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy15/11/11

    nagroda 1
    artfactory@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również się zgłaszam, chociaż widzę, że duża konkurencja rośnie:)

    Wybór trudny, ale chyba jednak skłonię się ku numerkowi 3, czyli sowiej torbie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisujemy się do grupy wzdychającej do torby:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Nagrody są cudowne:)
    Moje serce należy do sowiej torby, czyli nr. 3.
    Chętnie biorę udział.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy16/11/11

    Chętnie zapoluję na sowę numer 3 ;)

    agaana@op.pl

    http://komedyja.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Sówki strasznie mi się podobają :D oczywiście wklejam baner :D a gdyby generator mnie wylosował to wybrała bym ekstra torbę z genialną sówką :D

    OdpowiedzUsuń
  32. aaa!!! sówki super! u Ciebie mnie też nie może zabraknąć, więc się ustawiam razem ze wszystkimi czekającymi po nagrodę nr 1.

    Zastanawia mnie tylko wpis "Na koniec wystarczy zajrzeć na bloga 15 grudnia" - myślisz, że ja bym wytrzymała miesiąc bez zaglądania do Ciebie? - wolne żarty hahaha

    OdpowiedzUsuń
  33. ...świetne cukierasy, w razie wygranej wybieram torbę, z chęcią będę do Ciebie zaglądać...pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie wezmę udział w candy :)
    Zapisuję się do nagrody nr 2.

    BMakowka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przecudowne! Sówek nigdy za wiele. ;)
    Nagroda nr 3.
    e-mail: shapeshifterka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy16/11/11

    O rany jakie piękności!!
    Oczywiście, że sie zgłaszam;) nagroda nr 3
    Kinga Tokarczyk
    kinga8_8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się i proszę o numerek 3 :)

    tenisowykot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy17/11/11

    Zgłaszam się!
    wybieram nagrodę nr 2
    mysia-pg@o2.pl
    Maria Czyżewska
    (Mysiak) :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy17/11/11

    MAM URODZINY 15 GRUDNIA!
    Poproszę o prezent numer 3 ;)
    Pzdr
    e.kurowska@o2.pl czyli wiesz, kto, nie? ;)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy17/11/11

    Ooo! zgłaszam się również na nagrodę nr 3 :)
    Agnieszka Czaja
    czaja898919@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. ja też ustawiam się w kolejce po jedyneczki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy19/11/11

    Sówka nr 3 tak mnie urzekła, iż teraz pozostaje mi tylko czekać na...WYGRANĄ!;-)

    Pozdrawiam serdecznie Autorkę

    Weronika Szerle
    werkapanas@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Te sówki są takie urocze! Nie mogąc się im oprzeć zapisuję się na nr 3! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Przyznam się że czekałam na to :) bo jak tu nie czekać na takie słodkości. Sówki śliczne... ciężki wybór... hmmm... zapisuje się do kolejki po 1! :)
    malinomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się!
    Wybieram nagrodę nr 3.
    http://madlenna.blogspot.com/

    mój email: madlennee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. wow jaki ogonek się zrobił :)
    ja też staje w kolejce.
    wybieram nagrodę nr3
    no i zaczynam obserwować, bo miło tu u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jako miłośnik motywu sowiego w każdej postaci:) obowiązkowo biorę udział:)
    iwona

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkie sówki śliczne :)
    Poczciwie im z oczu patrzy.
    Ja wybieram nr 2!

    OdpowiedzUsuń
  49. haha jakie świtne sowy:D Super pomysł:D
    Zapisuję się!!!!!!

    No bo jak tu teraz bez sowy:))
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Wybieram nagrodę nr. 3
    Niestety coś nie chce mi dodać się obrazka ;//
    Mam nadzieję, że i bez tego zaliczysz moje zgłoszenie.
    E-mail: xsaraxpaxtonx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Zbyt ciężko mi się zdecydować na nagrodę więc sama zdecyduj :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :)
    Cudne sóweczki :) Najbardziej ucieszyłyby mnie kolczyki :)

    Pozdrawiam i zapraszam na moją wygrywajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam zgłaszam się wybierając torbę bo nie mam uszu przebitych:)
    Zapraszam na candy u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Malowane, okrągłe sówki są tak kochane, że aż zrobiłam shrekowe oczy, jak je zobaczyłam. Cudowne! Zapisuję się na candy i zaciskam kciuki w nadziei na zestaw nr 1.

    Pozdrawiam i gratuluję wyboru tak pięknego motywu!

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudne są... gratuluje przyjęcia do wylęgarni i z racji tego, iż posiadam dziurki w uszach zapisuje się na boskie sówkowe kolczyki :) Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy23/11/11

    HU hu! Chętnie zaopiekuję się tą sówką nr 1:)sówki sa nieziemskie!
    pozdrawiam Ela

    elo45@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Choruje na sowy, marze o takiej torbie wybieram nagrodę nr3 i liczę ze wygram. Nie ukrywam bardzo ją chcę wygrać zapraszam na candy do mnie.
    www.ollart.blogspot.com
    pozdrawiam
    ola

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy23/11/11

    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy23/11/11

    Oj, jakie rozkoszne ^.^ Najbardziej za serce chwytają mnie drugie kolczyki ;)
    ania19954@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy23/11/11

    cuuudaśne =)
    zgłaszam się
    magda.grzybek1@gmail.com
    Magdalena POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy23/11/11

    ja bardzo chcę wygrac nagrodę nr 3
    smocio7@buziaczek.pl
    Ola
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością. nr 3

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkie sowy są prześliczne, ale wybieram sówkę nr 3 :)
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ustawiam się po takie cuda i stawiam na nr 1
    Info o candy na tym blogu http://meitai-by-martala.blogspot.com/
    I zapraszam na candy do mnie http://pogodzinach7.blox.pl/2011/11/CANDY-u-mnie-juz-Mikolaj.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też się ustawiam chętna po sówkowe kolczyki :)
    Piękne są, cicho stoję za numerkiem 2. :))

    Banner na pasku ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo mi się podobają sówki ;) Chcę!

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja sie zgłaszam :)) Banerek już jest na moim blogu :)) http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/
    Wszystkie nagrody są super, ale ja na pierwszym miejscu stawiam torbe czyli nr 3, potem nr 1 i na końcu nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy25/11/11

    numer 1, Aga, shaollaine@poczta.fm :)
    cudne sówki!

    OdpowiedzUsuń
  70. piękne sówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja sie zaopiekuję z checia !! i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. z przyjemnością się zapisuję po nagrodę nr 3 , czyli torbę ;) świetna jest ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. O matko, nie mogę się zdecydować. Wybieram nagrodę numer 3, chociaż 1 jest nie gorsza :)

    OdpowiedzUsuń
  74. torba sówkowa jest fantastyczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. śliczne te sówki chętnie je przygarnę
    www.antek-artystycznie.blogspot.com
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  76. mnóstwo chętnych, ale co się dziwić, skoro nagrody są takie niesamowite ;) ja wybieram nr 3, chociaż muszę przyznać, że był to bardzo ciężki wybór, gdyż nie mogłam się zdecydować ;o
    podlinkowałam baner na moim blogu i jestem obserwatorem Twojego ;) pozdrawiam http://xladymonroex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy27/11/11

    zgłaszam się i wybieram nagrodę numer...1
    http://aliceincrazyworld.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. MODE-LINA27/11/11

    ZGŁASZAM SIĘ
    A MÓJ BLOG TO
    MODE-LINA.PINGER.PL
    A NAJBARDZIEJ SPODOBAŁA MI SIĘ NAGRODA NR 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  79. i ja, i ja - maniaczka sówek :)!
    nr. 2
    adebska4@wp.pl
    http://adebska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy27/11/11

    zgłaszam, zgłaszam, zgłaszam się:)
    i bardzo chciałabym nr 3 - śliczną sówkową torbę:)

    Pozdrawiam
    Kasia
    katarzyna.zorena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy27/11/11

    zapisuję swoją chęć posiadania torby z sówką :)
    fruwaczowa
    domskandynawski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Dołączam do chętnych, ustawiam się po nagrodę nr 3 (moja ulubiona cyfra). Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy28/11/11

    wybieram nagrodę nr 3
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja chciałabym 3 :D
    Świetne sówki.

    Ink

    linus9[malpa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja się zapisuję na nagrodę nr 2 (choć torba też kusi) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. kolczyki nr 1 mnie urzekły! więc po nie się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam się,
    chciałabym nagrodę nr 1 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Sówka numer 1 -torba ekologiczna i oczywiście
    właścicielka bloga sympatyczna.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy30/11/11

    Ustawiam się w kolejce. ;)
    Mail: sjulluk@wp.pl
    Cudowne słodkości!
    Nagroda 2.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy30/11/11

    Zgłaszam się. :-)
    Link do mojego bloga, gdzie umieściłam notkę: liliowaa.pinger.pl
    Pozdrawiam!!!
    Nagroda nr 3, tak ekologicznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy30/11/11

    Zgłaszam się. :)
    Wybieram nagrodę nr 3
    Link do mojego bloga:
    troja.pinger.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam serdecznie! Staję w kolejce po torbę. Kasia :)
    Muszę tu kiedyś wpaść na dłużej ;)
    http://10srok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. dopisuję się :) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. ustawiam się w kolejce, torba mnie powaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Kolekcjonuję sówki, mam ich już ponad 50. Więc ustawiam się w kolejce, z nadzieją, że moja kolekcja się powiększy :)
    Każdy zestaw mnie ucieszy!

    OdpowiedzUsuń
  96. wychodzi na to, że mój komentarz jest numerer 1o1 :) Mi torba podoba się najbardziej i najbardziej mi się przyda. Kolczyki śliczne ale odzwyczaiłam się i teraz nie noszę. Więc jeśli łud szczęścia na mnie trafi to dla mnie torba :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Przepiękne!!! Zwłaszcza nagroda nr 1 :) Ustawiam się po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja chętnie przygarnę sówkową torebkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja bardzo chciałabym z sówką na zakupy pójść,więc spróbuję szczęścia i się zapisuję: 3 wybieram

    OdpowiedzUsuń
  100. Banerek u siebie zamieściłam i oczywiście chętnie zapisuję się na to candy. Śliczne sówki !
    W razie wygranej wybieram torbę :) Będzie idealna na małe zakupy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy3/12/11

    zgłaszam się po sówki nr.1 :) desertofthereal.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy3/12/11

    Wszystkie są wprost przecudowne *.*
    Chętnie zaopiekuję się sówką nr 1

    kiwi96@onet.eu

    Pozdrawiam Wiki :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja podobnie jak vivi22 - dziurki w uszach mam od wieków ale muszę mieć jakiś wyjątkowo dobry nastrój by z nich korzystać. Torba nie dość, że jest genialna to jest torbą - rzeczą na co dzień mi niezbędną więc wybieram bramkę nr 3 ;)!
    I lecę dalej u Ciebie pobuszować ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się!! Ale słodkie candy ;D Wybieram nagrodę nr. 2

    www.slodkotko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy4/12/11

    Zgłaszam się po trójeczkę :)

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. No nieee... Przecież to jest oczywiste ze zgłaszam się po jedna z tych sóweczek.. Sa naprawdę urocze :) Chociaż najbardziej urzekła mnie torba czyli nr 3.. :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  107. wybieram torbę czyli nr3. jeśli się nie uda spróbuję takową sama uszyć- Twój blog inspiruje!mój mail:m.a.pawlikowska@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Nr 1
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  109. Dla takiej sowo-maniaczki jak ja wybór do łatwych nie należał ale ostatecznie wybieram cudowną sowo-torbę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja też spróbuję i ustawiam się po świetną torbę z sówką ;-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się po nagrodę numer 3 :):)

    http://laurasoutache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy5/12/11

    zgłaszam się do nr. 3 :)
    Wiktoria
    wikaa.xdd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Wybieram nagrodę nr 3 i zgłaszam się po ślicznę sówki:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Oj chciałabym wygrać nr 2, zgłaszam się i spróbuję szczęścia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  115. Więc i ja się zapisuję:)
    Wybieram Nr 1.
    www.martyna-art.blogspot.com
    martyna.art@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Śliczne sówkowe maleństwa, ale kolczyków nie noszę więc z przyjemnością wybieram nagrodę nr 3

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja slof kochac nie kocham tak jak moja psiapsiola (matka chrzestna mojej cory tak na marginesie) wiec ustawiam sie w kolejke po kolczyki dla niej z nr 1 ;)) ona ukochala sowy bo nazwisko zobowiazuje :D

    Pozdrawiam
    Gosia

    fawnn@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy7/12/11

    nagroda numer 3

    Magda
    mada___@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. To ja poprosze nagrode nr 1 albo nr 3... kurcze, co wybrac???? W kazdym badz razie sie zapisuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  121. Staję w kolejce po sówki nr 2 :)
    http://ispiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. No to bawimy się... Sówka nr 3. ;)

    Ściskam ciepło i sukcesów życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Jakie cudne sówki!!!
    Ustawiam się w kolejce!
    W zasadzie wszystkie są przepiękne, ale najbardziej nr 1 potem 2 i 3 :-)

    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Staję w kolejkę po trójeczkę :)może się uda i będzie prezent urodzinowy :)

    www.cohenna.com
    zapraszam na candy urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  125. Witam!Ja również bardzo bym chciała wziąśc udział w konkursie;-) Jeszcze nigdy nic nie wygrałam ;/
    Bardzo podobają mi się 1 sówki ;-)
    Tutaj jest mój blog http://kaoriart.blog.onet.pl/
    Zapraszam po sąsiedzku;-)

    OdpowiedzUsuń
  126. to ja stoje po nagrode nr 1

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy8/12/11

    Ja się chęntnie zapisuje na nr 1 albo 3 :))
    wiolka.k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się i stoję pod nagrodę 1 lub 3 ;D
    Mój blog to http://lamadoll.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  129. to ja też bym chciała którąś z sówek, a wybór jest ciężki!
    ostatecznie ustawiam się w kolejkę po sówkową torbę:D

    OdpowiedzUsuń
  130. zapisuje sie na numer 1

    OdpowiedzUsuń
  131. Mądra sówka jest jednym z symboli bibliotekarzy. A ja - przedstawicielka tejże grupy zawodowej - nie mogę przejść obojętnie obok okazji na wygranie takiego sympatycznego gadżetu! ;) Stawiam na kolczyki nr 1.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  132. Wszystkie sówki są cudne i na prawdę ciężko mi zdecydować, który zestaw wybrać ... Nie mając jednak wyboru ... skuszę się na numerek 1 :).

    OdpowiedzUsuń
  133. cudne a jaka kolejka !!! fiu fiu :)

    numero uno poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  134. WOW. Do tej pory nie przepadałam za sowami, ale w tych się zakochałam. Zapisuję się na kolczyki nr 1.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Nie można ominąć takiej szansy! Sówki są BOSKIE! Liczę na łut szczęścia w losowaniu ;)

    P. S. Zapraszam też na moje rozdawnictwo: http://artymyczki.blox.pl/2011/12/Mikolajkowo.html

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się z przyjemnością po nagrodę nr 1:). Banerek już dodany: kasandra-85.blogspot.com
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  137. Sówki uwielbiam, a ta śliczna torba może poleci do mnie:)? Stawiam na szczęśliwą 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  138. ale śliczne sówki!!! Sówka nr 3 najbardziej przypadła mi do serca! Ustawiam się z przyjemnością!!!

    OdpowiedzUsuń
  139. Zgłaszam się po nagrodę nr 3 :)
    melancholytower(at)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Witam :) Sówki podbiły moje serce! Zgłaszam się po nr 1.
    Pozdrawiam :)
    http://cynamonowe-dni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Witam serdecznie!
    Ustawiam się w kolejeczce po prześliczną sówkową torbę :))

    http://slademwlasnychmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy9/12/11

    Bardzo podobają mi się wszystkie sówki, ale najbardziej marzy mi się torba. Ustawiam sie w kolejkę. Gratuluję, pozazdrościć pomysłów i zdolności.
    renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy9/12/11

    W ogóle nie wiedziałam, że istnieją takie blogowe konkursy. Ciekawe na jakim innym blogu można coś takiego znaleźć, bo każdy chyba cieszyłby się z ewentualnej wygranej w konkursie, prawda?

    Bloga niestety nie mam, bardzo mi przykro, ale nie potrafię stworzyć nic co mogłoby zachwycać i moje życie także nie jest zachwycające. Nie miałabym o czym pisać.

    Mój e-mail: fikula@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  144. Ja poproszę o nagrodę numer 3!

    OdpowiedzUsuń
  145. Zakochałam się w torbie z sówką (numer cuksa - 3)! Jeśli dopisze mi szczęście obiecuję, że będę jej używać codziennie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  146. Do grona chętnych na sówkowe prezenty dołączam i ja! :) Wybieram sówki w wersji nr 2. Pozdrawiam! Renia

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy10/12/11

    z przyjemnością stane się posiadaczką owych sowek :) torba z soweczką wymiata :) tak więc wybieram 3 :)
    mój email- pikadaria@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  148. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  149. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    MR.3 the bag is my choise...
    http://petite-armoire.blogspot.com

    Greetings
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy10/12/11

    Zgłaszam się :)
    nr. 3
    kpytko98@gmail.com
    Kasia pytko

    OdpowiedzUsuń
  151. kolczyki nr 1 rewelacja !!!!!!!!! dopisuje siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Jedyneczka śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  153. Zgłaszam się po nagrode nr 1 ;D

    OdpowiedzUsuń
  154. Urzekła mnie sówka z torby, więc nagroda nr 3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  155. Zgłaszam się! Nieziemskie nagrodyy ;D nagroda nr 2 ;]
    mój blog: love-inspiration.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy11/12/11

    przeswietna torba wiec nagroda nr 3
    nie mam bloga ale na fejsie chetnie udostepnie linka
    kasienia32@wp.pl
    kasia :)
    pozdrawiam serdecznie i zycze dalszych sukcesów i spełniania się :D

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy11/12/11

    kasienia323@wp.pl przepraszam zle podałam
    kasia wyzej :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Ale dałaś trudny wybór! ;) Może nr1 a może 3? No to wybieram nr1 :) albo nie! jednak nr 3! dobra! ostatecznie numer 1 :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy12/12/11

    Zapisuję się :) Jakby co to poprosze 1 lub 3 :) Mój e-mail: skylight6@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy12/12/11

    Zakochałam się w torbie! wybieram nr 3 :) mój mail: z_karola@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. Strasznie podoba mi się sówkowa torba (czyli nr 3) :) Z chęcią bym ją przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy12/12/11

    sówki 1 naprawdę są prześliczne. Z niecierpliwością i ja ustawiam się w kolejce po te cudeńka:)

    mój e-mail: werusia12@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy13/12/11

    sóweczki erste klasse ^^ mam już "płaskie" kolczyki-papugi, zatem ustawiam się do kolejki po płaskie sówki nr2 :)

    m_krzyzowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. Jezu ale trudny wybór!!!
    Ale chyba 2, chociaż mam poczucie winy w stosunku do 1 i 3:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  165. I love owls ♥ ♥ ♥, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Cudne te sówki :)
    Kolczydła mi się marzą hihi

    OdpowiedzUsuń
  167. geather13/12/11

    i ja też chcę nr 3 :)
    geather@wp.pl .... karola

    OdpowiedzUsuń
  168. Chętnie się przyłącze
    numer 1
    estafesta97@gmail.com
    Ola W

    OdpowiedzUsuń
  169. kolczyki są boskie! najcudowniejsze...
    ale wiecznie zaśmiecam środowisko kupując foliowe torby, bo nigdy nie mam w co zapakować zakupów... z taką sowią torbą na pewno bym nie zapominała!

    poproszę torbę jeśli mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  170. Zglaszam sie :-)

    wybieram 1 sowki :-) sliczne sa

    pozdrawiam zaneta

    bizuteriazanett.blogspot.com ; ifcca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. Śliczne, słodkie i urocze!!!
    Ja też staje w kolejce po nr 3

    i zapraszam do siebie na CANDY!

    www.majalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  172. Rzutem na taśmę, ale zgłaszam się:)

    shczooreczek@interia.pl

    zgłaszam się po nr 3:)

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy14/12/11

    piękne!:)

    ja też się zgłaszam po nr 3.
    Daria
    daria.hristova@gmail.com

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy14/12/11

    śliczności :)
    moim naj jest numer 1.
    Justyna
    jajustys@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Zgłaszam się na numer 3 :)
    www.ju-styska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy14/12/11

    i ja się zgłaszam! :)

    Kasia Jaśkowska
    a_noska@o2.pl
    nagroda nr 3

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy14/12/11

    Nagroda nr 3

    Ewa Gawryszuk
    evagawrys@op.pl

    :*

    OdpowiedzUsuń
  178. Zapisuję sie
    nagroda nr 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  179. ja chętnie zapiszę się na nr 2

    ale mogę dać tylko linka- nie wiem jeszcze jak na bloxie umieścić banner. Mam nadzieję że mnie to nie dyskwalifikuje :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  180. Ciach! Ogłaszam koniec zabawy:) Dziękuję wszystkim za udział! Wyniki jutro wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń
  181. Erllin1/2/12

    Mam pytanie czy Nagroda nr 1 i 2 są możliwie do sprzedaży?(jeśli nie chętnie kupiłbym coś w podobnym stylu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spośród tych dwóch dostepna w sprzedaży jest opcja nr 2:) Wszystkie sowy, jakie mogę na chwilę obecną zaproponować są dostępne tutaj, na Wylęgarnii:)

      Usuń
  182. Anonimowy26/1/13

    Poproszę torbęę (nagrodę nr 3 ) :D

    Pozdrawiam,
    Benia Beniowska
    bambukoben@gmail.com

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beniu, ale to rozdanie było ponad rok temu ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe