Uszyjmy poduszki dla dzieci z onkologii!

18:08


Ciągnąc temat poduszek: wczoraj dowiedziałam się o akcji organizowanej przez dziewczyny z "Szycia po godzinach", której celem jest obdarowanie dzieci z oddziału onkologii w gdańskiej  Akademi Medycznej (czy GUMED-u, jak kto woli), a także dla dzieci niepełnosprawnych, które uległy wypadkom komunikacyjnym. Niespodzianka czeka dzieci w Mikołajki - do tego dnia mamy czas, by uszyć i dostarczyć dziewczynom choć jedną kolorową poduchę, która rozpromieni czyjąś buzię uśmiechem. Szyjemy poszewki na jaśki 40x40 cm (BEZ WKŁADU!) - mogą być z aplikacjami,w fajne wzory - wiadomo:) Potrzeba ok. 80 poduszek!

TUTAJ odsyłam do wątku u Longredthread.

Jako, że sama spędziłam trochę czasu na gdańskiej onkologii czuję się zobowiązana do wzięcia udziału. Aż wstyd, że tyle materiałów leży bezużytecznie, jak można pomóc i dać prezent tym dzieciom:)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Zapraszam na moje rocznicowe CANDY. Pozdrawiam. Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna inicjatywa, na pewno dzieciom będzie milej zasypiać na kolorowych podusiach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś rano zawiozłam dziewczynom swoje poszewki na Orunię :) pilnie pracowały, wyglądało, że w bardzo fajnej atmosferze! jeszcze raz zachęcam do włączenia się do akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. brummig Jeju, jak miło się słyszy o napływających podusiach:) Chciałam też pojechać na Orunię, ale obowiązki mi nie pozwoliły... Póki co lecę szyć poduchy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29/5/13

    It's really a nice and helpful piece of information. I am satisfied that you just shared this useful information with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

    Here is my web blog ... gdzie kupić fototapete

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe