Makrama i ja

22:09

 
Dziś króciutko. Chcę Wam pokazać, co mnie pochłonęło przez ostatni czas: etniczne bransoletki i naszyjniki z makramy.


Wcześniej prezentowałam już bransoletki, w których pojawiły się elementy ze splotu makramowego. Zobaczcie tutaj jakie to proste! Wystarczy pomysł, koraliki, sznurki i można szaleć:) Teraz starałam się rozwinąć pomysł pod względem kolorystycznym. Wykorzystałam koraliki drewniane, troszkę szklanych, koraliki z kości oraz turkusy w jednym z naszyjników.

 

Tym razem postanowiłam zrobić również bransoletki z myślą o panach. Niestety Michał nie gustuje w takich ozdobach, więc nie był w stanie mnie ukierunkować. Zresztą - wiadomo, tego typu bransoletki plasują raczej w grupę unisex :)


W tym miejscu chciałabym złożyć jeszcze hołd Michałowi. To dzięki jego pomysłowi doszło do stworzenia tych oto naszyjników, z których jestem bardzo zadowolona:)


Stworzona przeze mnie biżuteria będzie wkrótce dostępna w sprzedaży na allegro:)

Na koniec, żeby nie było, że szewc bez butów chodzi. Oto bransoletki, które zrobiłam od początku do końca, egoistycznie, z myślą tylko o sobie:)


Trzymajcie się ciepło!
 Asia
karaliki drewniane, masa perłowa + kamienie: agat, hosil, koral
   

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Super Ci to wyszło, jestem pod wrażenie szczególnie naszyjników- fajna kolorystyka i kompozycja z koralików. Szkoda,że nie zrobiłaś zdjęć jak masz je na szyji bo jestem bardzo ciekawa jak się prezentują i jakiej mniej więcej są wielkości koraliki.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) Bardzo lubię ozdoby w takich klimatach:) I bardzo podoba mi się pomysł, aby wykonać również naszyjniki w tym stylu. Poza tym urzekła mnie ta ostatnia bransoletka z "gałązkami":D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładne! i nawet dodałaś kurs jak je zrobić. dzię-ku-je-my! muszę też tego spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram Agniesz (jak mogłabym imienniczki nie poprzeć ;), że powinnaś wrzucić kurs. I też najchętniej zakosiłabym Ci bransoletkę z ostatniego zdjęcia. Jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają, wszystkie bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne; męskie superfajne! i ja i Kris jesteśmy bardzo na tak :) męska biżuteria to niełatwy i niezbyt popularny temat; podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarze. "Gałązkowej" bransoletki nie pozwolę sobie skraść ;) Makramę za to będziecie mogły zrobić sobie same - mimo, że dałam odnośniki, to na życzenie Intensywnie Kreatywnej Agnieszki zamieszczę tutoriala:)

    May - Michał został już poinformowany o mojej chęci zaprezentowania naszyjników na sobie. Pytanie tylko, kiedy będzie miał ochotę sięgnąć po aparat ;)
    brummig - Baaardzo Wam dziękuję! Ogrmomnie mi zależało na męskim głosie w sprawie bransoletek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne bransoletki :) Chyba sama się skuszę i taką zrobię, jak już opublikujesz kurs ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tez się bardzo podobają, wszystkie. Świetne kolory, koraliki i splot. Podziwiam sobie....

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne! :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podobaja twoje makramowe bransoletki :) też sobie taką zrobię jak tylko znajde koraliki czachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy robisz :) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    www.pomaranczoweookno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja zapraszam na moją stronke http://makramik.blogspot.com/ z biżuterią z makramy oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy30/6/12

    Kocham cię ,ja po prostu cię kocham za ten blog,za tą biżuterie,za twoją kretywność za to ,że dajesz tak dużo pomysłów do realizacji.
    Gosiunia ;)buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:D Pomysłów mam wiele - mam nadzieję, że uda mi się Ciebie i Was ciągle zaskakiwać:)

      Usuń
    2. Anonimowy2/7/12

      :)
      gosia

      Usuń
    3. Anonimowy10/7/12

      Super!!!na 4 zdjęciu od góry jest bransoletka z czerwonym ozdobnym koralikiem...w internecie kupiłam dokładnie takie koraliki. Może uda mi się zrobić podobną :D Gosiunia :)

      Usuń
  15. Anonimowy30/7/12

    Mam takie pytanko....ile robisz supełków do noszjnika ? tak od początku do pierwszego koralika.I ile bierzesz sznurka.Sorki,że zawracam głowe,ale tak mi się spodobały,że po prostu musze to wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy30/7/12

      sorki za błędy jestem dyslektykiem

      Usuń
    2. Nie ma problemu:) Szczerze mówiąc to nie pamiętam dobrze, bo te naszyjniki robiłam sporo czasu temu. Szerokość makramy zajmuje mniej więcej tyle samo miejsca ile bransoletka, może ciut więcej. Do pierwszego koralika robiłam około 20 supełków o ile dobrze pamiętam:) 150 cm na pewno wystarczy. Proszę tylko, by nie powielać mojego wzoru:)

      Usuń
    3. Anonimowy1/8/12

      Dobrze ;)! bardzo dziękuje za pomoc :D

      Usuń
  16. Anonimowy2/9/12

    Szukam pomyslow na tanie bransoletki.. Na ten blog trafilam przez przypadek. Ale jest super!! Ma pani wiele wspanialych pomyslow na bizuterie.
    Bardzo mocno pania sciskam,
    12 letnia Julka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mi tu nie paniować, Asia jestem :) Cieszę się, że się podoba i życzę Ci Julko wielu wykonanych sztuk biżuterii!

      Usuń
  17. Anonimowy18/10/12

    Hej :) oglądam Twoje bransoletki z PODZIWEM!!! Śliczne są :D Sama zrobiłam już takich różnych z 15 ;P Mam pytanko, gdzie kupujesz koraliki takie jak na pierwszym zdjęciu? Są naprawdę bardzo ładne :> ja szukałam takich różnych nie typowych, ale albo nie przechodzą przez sznurek albo są dosyć drogie... :< Ale Twoje "wyroby", a tak właściwie dzieła są piękne i nie przestawaj tworzyć!!! Jak chcesz mogę podesłać Ci parę zdjęć moich bransoletek :) Szukam nowych pomysłów, żeby nie powtarzać się w bransoletkach, które robię z takimi samymi koralikami (jak kupuje w paczuszkach po 20 na przykład, to chcę je wszystkie wykorzystać:)
    Pozdrawiam
    Ania :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Chętnie zobaczę Twoje plecionki - możesz mi podesłać zdjęcia na maila:) Koraliki wyszperałam i kupiłam w większości na Allegro i na Międzynarodowych Targach Bursztynu Ambermart.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe