sobota, 29 października 2011

Jak zrobić bransoletkę sznurkową (Blog ma już pół roczku!)

    
Od dłuższego czasu rynek jest podbijany przez bransoletki Lilou. Są charakterystyczne: kawałek związanego, kolorowego sznureczka ze srebrną lub pozłacaną zawieszką. Mają być niepowtarzalne, a przede wszystkim, według autorki, mają budzić pozytywne emocje i wyrażać każdą z osób w sposób bardzo zindywidualizowany. Ceny, jak łatwo się spodziewać, skutecznie odstraszają, dlatego chciałabym Wam pokazać, jak w prosty sposób zrobić samemu podobną, sznurkową bransoletkę:)

  
 Bransoletki: Joanka-z (po lewej) i Lilou (po prawej, www.luksusowi.pl)

Do wykonania bransoletki potrzebujemy 40 cm sznurka, rzemienia lub muliny (u mnie: sznurek bawełniany, grubość: 2mm)  i zawieszkę.
Na początku musimy nawlec zawieszkę, umieścić ją w połowie długości sznurka, następnie zawiązać supełek.
Aby zrobić regulowane wiązanie bransoletki trzeba wykonać następujący manewr (dla czytelności użyłam tutaj dwóch kolorów):
aby zrobić mocny supełek, służący do regulacji musimy owinąć sznurek, tworząc dwie pętelki, a następnie przewlec końcówkę sznurka przez ich środek. Zaciskamy i gotowe.

Musimy zrobić taki supełek na każdym z końców sznurka. Odcinamy końcówki. Proste, prawda? :)  

I gotowe:) 

Ponadto z radością informuję że z dniem dzisiejszym mija pół roku od założenia bloga! Dziękuję gorąco wszystkim odwiedzającym osobom za każdą spędzoną tutaj sekundę i zostawione komentarze – ogromnie motywują i zachęcają do działania! Z tego powodu chciałabym też zorganizować wkrótce swoje pierwsze candy i obdarować kogoś w okresie mikołajkowo - świątecznym:D Zdradzę tylko, że tematem przewodnim będzie... sowa:)

Postanowiłam też popracować nad nowym logo - co o nim sądzicie?
Póki co uciekam szyć - koszula musi się w końcu doczekać recyklingu! :D 

dla wszystkich odwiedzających:
DZIĘ-KU-JĘ! :D
   

155 komentarzy :

  1. dzięki za instrukcję - chętnie z niej skorzystam, bo zniszczył mi się sznureczek od mojej bransoletki
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji półrocznicy! Czas szybko leci... Nowe logo bardzo fajne, no ale czego innego spodziewać się po tak zdolnej osobie..?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na candy, bo sówki uwielbiam a oglądając zdjątka u Ciebie na picassie tym bardziej mi się podobają:) Logo...pomysłowe...proste i z przesłaniem tak jak powinno być a bransoletki ciekawe...tylko jaki to sznureczek ma być..hmm. Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia dłuuuuuuuuuuugiego blogowania z okazji półrocznicy. Logo po zmianach jest super. Instrukcja jak zwykle przejrzysta i jasna nawet dla początkujących wiązaczy sznureczków - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ThimbleLady - cieszę się, że się przyda!
    Asia-majstruje - Za szybko leci:) A logo... chyba trochę za bardzo podkreśla, że szyję, bo robię tysiące innych rzeczy, no ale chciałabym, aby o szyciu było więcej:) Póki co jestem zmotywowana:)
    Monika Magdalena - mam nadzieję, że candy Cię zadowoli:) Co do sznurków: ja użyłam grubego, woskowanego, bawełnianego sznurka jubilerskiego. Patrząc na sznurek od prawdziwej Lilou myślę, że to jest taki atłasowy, gorsetowy, dostępny w każdej pasmaterii:)
    Intensywnie Kreatywna Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz odważyłam sie napisać komentarz na Twoim blogu, zawsze bałam się, że cokolwiek napisze będzie poprostu głupie... A ten blog jest poprostu świetny i bardzo inspirujący. Naprawde podziwiam.
    Logo prześliczne a instrukcja bardzo przejrzysta :) (nawet ja sie połapałam). Mam tylko pytanie, gdzie można zdobyć zawieszkę do takiej bransoletki? W pasmanterii czy może na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam stronę http://www.marmon.com.pl/
      Są tam nie tylko zawieszki ;)
      Sama kupuję tam różne rzeczy potrzebne do robienia biżuterii (nie tylko branzoletek). Są tam też kursy, jak zrobić różne kolczyki, branzoletki, naszyjniki, pierścionki...

      Usuń
  7. No, koziołek dorobił się oka! Teraz nikt nie pomyli z babulinką :) Nowe logo bardzo ładne, w połączeniu z nitką takie "twoje". Pewnie jesteś w posiadaniu tabletu?
    A do twoich à la Lilou użyłaś prześlicznych zawieszek! Kolory też zresztą fajne :)

    Zwykły Człowiek

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram! Też sama sobie robię takie bransoletki, bo nie jestem fanką wydawania fortuny na coś, co można wykonać za mniej niż 5 zł w domowym zaciszu. Satysfakcja gwarantowana! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe cudeńka na Twoim blogu, nie mogę oderwać oczu. Mam zamiar przejrzeć cały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, igła z nitką jest jak najbardziej na miejscu. Obojętnie czego byś nie robiła, zawsze gdzieś w tle będzie szycie :) Poza tym świetnie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie Asiu pięknie i ciekawie jak zwykle!
    A logo prezentuje się rewelacyjne!!!!
    Nie miałabyś może ochoty na "poprawienie" mojego logo? W zamian oferuję kolczyki sutaszowe jakie sobie wymarzysz. Pomyśl o tym. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. malinomanka - Cieszę się, że się odważyłaś (nie ma co się bać!) i że Ci się tu podoba :) Multum zawieszek znajdziesz oczywiście na allegro i w sklepach internetowych. W większych miastach są też sklepy z akcesoriami do robienia biżuterii.
    Natajka - dziękuję :)
    Zwykły Człowieku - tak, mam nadzieję, że teraz koziołek będzie dla wszystkich bardziej czytelny:D Co do tabletu – owszem, jest w domu, ale nigdy nie miałam go w rękach – udało mi się wydziubać to logo bardziej domowym sposobem;) Co do zawieszek – dzięki! Te od Lilou mi się w większości nie podobają – musiałam zrobić po swojemu;)
    fenelopa - i o to właśnie chodzi!:D
    mlynki w kuchni - dziękuję! Życzę miłego czytania i oglądania! Mam nadzieję, że znajdziesz coś interesującego dla siebie:)
    Asia-majstruje - pozostaje mi podziękować:) Michał próbował mnie namówić, abym coś zmieniła, ale też się uparłam, że będzie to, bo jest "takie moje":)
    Anna Arteria - Challenge accepted!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczność ! nie trzeba wydawać fortuny żeby mieć fajną bransoletkę ! ;)
    spróbuję sama bo zaprezentowałaś to tak że rzeczywiście wydaje się łatwe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie mozna kupić taki sznurek bawełniany? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje bardzo za komentarz i cenne rady :) Z tym lękiem to chyba trafiłaś w dziesiątkę, ale już pracuje nad sobą, biorę się w garsć i do przodu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bransoletka :) Fajnie bo mam kilka zawieszek ostatnio zamówionych, więc już wiem jak je spożytkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, to wszystkiego najlepszego;)

    Tutorial jak zwykle bardzo fajny, a logo świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję półrocznego blogowego pożycia! Logo jest super:D A instrukcja wykonania bransoletki bardzo przydatna;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Murawska - bo to jest bardzo łatwe :) Spróbuj!
    Anonimie - polecam sklepy z akcesoriami do robienia biżuterii – zarówno te „naziemne”, jak i internetowe.
    malinomanka i pracownia weekendowa - trzymam kciuki! :)
    urkye i mForm - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł. Pozwolisz, że skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Agnes - Jasne! Po to jest ten tutorial:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Joanka, właśnie skojarzyłam fakty i wydaje mi się, że zamówiłaś u Mammy szare sowie mitenki. Jest nam bardzo miło z tego powodu i pozdrawiamy serdecznie! Oby dobrze Ci służyły! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hysterijaTak to ja je zamówiłam :) - dziękuję! Jak dojdą będę nosić z dumą!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkie dzięki za uchylenie rąbka tajemnicy jak się robi te słynne supełki ...:)
    Pozdrawiam
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  25. Jagoda - Polecam się;D Cieszę się, że tutorial jest pomocny!

    OdpowiedzUsuń
  26. nie umiesz tłumaczyć i tyle!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimie przykro mi, że tutorial nie okazał się pomocny. Ze swojej strony starałam się zrobić wszystko, by instrukcje były jak najbardziej proste i zrozumiałe, a zdjęcia czytelne. Widziałam już sporo bransoletek, które powstały na bazie mojego tutoriala i nikt nie zgłaszał dotąd trudności. Jeśli masz problem z jakąś konkretną partią to daj znać spróbuję to inaczej wytłumaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, koleżanko, poinstruuj wszystkich, jak zrobić podróbkę Lilou. Jeżeli nie stać Cię na coś, to tego nie kupuj... To tak, jakby kupić dres z czterema paskami i pokazać, jak jeden z nich odpruć. Prawie to samo, tylko "prawie" robi różnicę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta kupujmy wszyscy sznurek za 200 zł żeby było orginalnie co za bezsens jak cie stac to sobie sama kup...

      Usuń
  29. Anonimie - Bransoletki sznurkowe, bazujące na konstrukcji tego typu były znane za długo przed wejściem Lilou. Sama miałam taką jak byłam mała... Główną ideą Lilou jest dodanie do prostej, znanej od lat, bazy bransoletki elementu, symbolu, wyrażającego emocje i pozytywne odniesienia. Jeśli chcemy podarować taki upominek sobie lub komuś to myślę, że bardziej liczy się gest, co jest zgodne z filozofią tych bransoletek, niż wydane pieniądze. W tym momencie nie ważne czy to jest „Lilou” czy „nie-Lilou”. Chyba, że ktoś funduje sobie takie cudo na pokaz...
    Co do porównania do dresu... Sądzę, że jeśli ktoś nie widzi żadnego potencjału w zwykłej prostej bransoletce „nie posiadającej metki”, to po prostu to zignoruje i kupi sobie "firmową". Zrobienie tego typu (chodzi o typ, nie markę) bransoletki jest po prostu dziecinnie proste, a splot znany od dawna! Dlaczego więc nie przypomnieć go sobie lub się nauczyć i nie zrobić samemu zwykłej sznurkowej bransoletki?
    Nie zachęcam nikogo do podrobienia prawdziwej Lilou (zawieszki są przecież tak charakterystyczne i do tego ze srebra i złota!) tylko prezentuję jak zrobić prosty splot. Tutorial skierowany jest również do osób, które kupiły Lilou i im się rozwiązały supełki, aby mogli sobie naprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha... Joanka-z bardzo dobrze powiedziane.

    Anonimie - jeżeli ktoś będzie chciał posiadać firmową bransoletkę - nie będzie jej robić, z prostej przyczyny - chce mieć "oryginalną" (czyt. firmową, bo ciężko w tym wypadku mówić o oryginalności, jeżeli robią setki jednakowych).

    Sama nie wyobrażam sobie, żeby dziewczyna trzynastoletnia - córka moja - wydawała skromne kieszonkowe na tak drogie rzeczy, a normalne jest, że jak to dziewczęta w tym wieku... po prostu chcą mieć tak jak inne koleżanki. Nie będę również inwestować w jej biżuterię, bo tak to z dziewczętami bywa, że dzisiaj fascynacja jednym, a jutro śliczne jest to drugie właśnie.

    Kwestia ostatnia - to, że ktoś sobie robi bransoletki, przyczepia do nich zawieszkę i sprzedaje, nie zakazuje chyba tym samym tworzenia przez innych czegoś w podobnym stylu. Jak nie Joanka-z, to ktoś inny (z pewnością jest tego tony w necie) zrobiłby tutorial jak wiązać supełki znane zanim firma "X" stała się ich twarzą.

    Rzecz najważniejsza... Joanka-z nie mówi... "dziewczyny, róbcie i sprzedawajcie te bransoletki taniej, to pójdą Wam jak świeże bułeczki i zarobicie sobie kasę"
    Pokazuje nam jak zrobić ją dla siebie lub na prezent.... tego prawo nie zabrania! Nie wolno podrabiać i używając zastrzeżonej nazwy - handlować, czerpiąc z tego zyski materialne!

    Kimkolwiek jesteś, troszkę sobie przemyśl pewne rzeczy zanim innym sprawisz przykrość... bo czym byłby internet bez takich tutoriali... blogów i wiedzy?

    Poza tym wszystkim Wesołych Świąt życzę! U mnie już choinka stoi i czeka do Wigilii, żeby ją ubrać ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hmnnn.. jeśli dobrze zauważyłam to pierwsze candy już było i instrukcja na bransoletkę też ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jestem ciapa! Myslałam, że wrzuciłaś nowy post :D chyba zmęczenie świątecznymi porządkami daje mi sie we znaki :d

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurczę, w którym miejscu jest napisane :ZRÓB SOBIE PODRÓBĘ LILOU"???
    Bo sznurkowej bransoletki nie chcę, chcę podróbę;D

    Podróbka to imitacje jakiegoś przedmiotu, która ma być uważana za oryginał.
    Jakoś tego przesłania nie mogę się tu doszukać...........

    OdpowiedzUsuń
  34. Niedawno dostałam właśnie taką bransoletkę, i chciałąm się nauczyć robić je sama bo robie już bransoletki z muliny i własnie tak wpadłam na twojego bloga jest świetny, a ty taka młda a potrafisz zrobić tyle cudownych rzeczy, coś mi się wydaje że bd cie częsciej odwiedzać ;d Po świętach idę szukać materiały do tych bransoletek i chcę spróbować gdyby co mogę szukać pomocy ? :)
    Pazdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiola, Sistu - Dzięki dziewczyny za odzew w tej sprawie. Co prawda, wcześniej miałam w tytule posta napisane jak zrobić bransoletkę a`la Lilou. Cieszę się, że mimo tego dobrze zrozumiałyście moje intencje. Biorąc pod uwagę zaistniałe komentarze zmieniłam odrobinę treść, aby nie było żadnych wątpliwości i drobiazgów zakłócających to, co chciałam przekazać:)

    Anonimie - dziękuję:) Oczywiście - zapraszam, rozgość się:) Jeśli będziesz miała jakiekolwiek trudności pisz śmiało! - tutaj albo na maila:) (znajdziesz w pasku bocznym). Powodzenia! :)

    MartUla ciapko:D :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super!! dzięki :) Mam kilka zawieszek i zmienianie tych sznurków za 15zł każdy było bezsensownym wydawaniem kasy.. a teraz.. proszę, właśnie siedzę z kumpelą w pracy i po cichutku wymieniłam sobie sznurek na jednej z Lilou ;) Jeszcze raz dzięki! mk

    OdpowiedzUsuń
  37. super, dziękuję za te instrukcję:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej,
    Nie przepadam za takimi rzeczami, ale te bransoletki są naprawdę urocze. Chciałabym spróbować taką zrobić [nie dość, że masz bransoletkę to jeszcze sama ją zrobisz:)]. Szukałam jakiś sklepów internetowych z zawieszkami, ale nie znalazłam nic interesującego. Może Ty mogłabyś mi coś polecić?
    Pozdrawiam.
    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz proszę do mnie maila:) (joanka-z@wp.pl)

      Usuń
  39. Wspaniały tutorial, prosty i przejrzysty. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki serdeczne za ten tutorial! :-) Wreszcie gdzieś znalazłam jak to zrobić ;) Będę zaglądać częściej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. eh no .. tylko moim zdaniem .. jak dodałas 2 sznurki bo ten zółty dalas dla ulatwienia .. no dobrze ale to sie inaczej juz wiąze bez 1 .. ; / do dupy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do dupy - to bardzo proste, a wiąże się tak samo w obu przypadkach:) Wprowadziłam rozróżnienie kolorystyczne tylko po to, aby było czytelne jak trzeba wykonać supełek, abyście nie pytali, który sznurek gdzie idzie:) Takie supełki trzeba wykonać wiążąc obie końcówki bransoletki, co prezentują dokładnie zdjęcia. Wtedy końcówka sznurka musi zostać owinięta tak, jak ten żółty sznurek. Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam Twoją zagwozdkę.

      Usuń
    2. Aha no spoko spróbuje .. ;d ale ciężko mi to wychodzi ;) . ; ]

      Usuń
  42. aaw!
    będę robiła takie na zamówienie ;)
    potrzebowałam tylko takiej instrukcji!
    DZIĘKUJĘ CI BARDZO! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. nieziemskie :)
    mam tylko pytanie, jak zrobić ten supełek przy zawieszce?
    odpisz na e-mail: asiunia2803@wp.pl
    jeśli możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Extra sprawa ! Ja wraz z moją młodszą siostrą dzisiaj zrobiłyśmy sobie bransoletki :) od zawsze podobają nam się takie rzeczy :P Pierwszy raz nam się to udało! (wczesniej juz kiedys probowalysmy ale wszystko lądowało w koszu) są cudowne ;D ja zrobiłam ze sznurka jubilerskiego a siostra z rzemyka
    napewno bedziemy tu często zaglądać !
    Pozdrawiam Dora ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż czuć tą Waszą radość:D Cieszę się ogromnie, że mogłam pomóc i że tutek okazał się skuteczny:D

      Usuń
  45. Bardzo mi sie podobają te bransoletki. Bardzo fajna instrukcja, załapałam o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo, bardzo Ci dziękuję, za ten instruktaż, od zawsze podobały mi się te bransoletki, ale mój portwel nie ejst wystarczająco gruby żeby sobie pozwolić na oryginał :****

    OdpowiedzUsuń
  47. Super i fajnie, że podzieliłaś się wiedzą z nami. Wypróbowałam i jest o.k.

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam.Znalazlam tą stronke jak zwylke przypadkiem >Czy mogłabym prosić o podanie stron na których znaleźć można półfabrykaty do bransoletek ? zawieszki głównie bo o sznurek nie trudno :))
    Moze na maila:edmaluga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "zawieszki" "półfabrykaty" i sklepy są jak na tacy.

      Usuń
  49. Próbowałam zrobić ale mi jakos nie wychodzi ta regulacja? W tej bransoletce masz 1 czy 2 sznurki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden:) To widać na zdjęciach z tą niebieską bransoletką. Może ze złej strony przeplatasz sznurek robiąc supełek?

      Usuń
  50. Mi też nie wychodzi a szkoda :( jakoś jak zrobie z jednej strony to z drugiej nijak nie wychodzi, pewnie coś nie tak plącze ale bede próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zrobiłam 3. Ślicznie wychodzą. Kosztowało mnie to tylko 2,45 i kilka minut . Świetna instrukcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zrobiłam 4 bransoletki i wyszły suuper ! Co prawda miałam problem z zawieszką ale znalazłam złote serduszko i srebrną koniczynkę. Sznureczki kosztowały 2,00zł. a zawieszki koniczynka: 27zł a serduszko 34zł. Słyszałąm że dużo osób ma problem z zawieszką. Ja kupiłam sobie w Poznaniu w sklepie z biżuterią w Galerii Pestka :) Był tam naprawde duży wybór zawieszek lecz kupiłam tylko dwie. Polecamten sklep ponieważ zawiszki było cienkie i było ich ponad 30. Dziękuję za instrukcję ; ))

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna! Zrobienie takiej zajęło mi kilka minut. Wielkie dzięki za instrukcję! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana Twoja instrukcja jest mega, w końcu załapałam jak robić te węzły, dzięki nim mogłam dokończyć moje bransolety :) Dziękuję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję:) Cieszę się bardzo, że mogłam pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  56. zabieram się wkrótce do robienia tego typu bransoletek. :)
    zawsze myślałam, że te węzełki są o wiele bardziej skomplikowane, a Ty pokazałaś to tak, że już wiem o co chodzi.
    btw, bardzo fajny pomysł na bloga, podziwiam i pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny pomysł też sobie takązrobię

    OdpowiedzUsuń
  58. dziękuję za instrukcję, właśnie jestem w trakcie tworzenia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale fajnie!!! Wielkie dzięki!! Takie proste i szybkie, teraz kiedy moja mała niezdecydowana córcia co chwila ma ochotę na nowy kolor sznurka będę mogła szaleć:)hihi...świetnie!!!
    ...taki mój mały apel do rzucających się o podróbę Lilou, żeby się chwilę zastanowili co piszą, bo nie sztuką jest wydać kupę kasy żeby osiągnąć stan oryginalności i podnieść się o metr wyżej nad ziemią bo tzw. "celebrechty" mają i ja też będę nosić.Ja też mam Lilou i choć mnie na nie stać to i tak doceniam ludzi, którzy dają szansę innym na zrobienie swojej własnej biżuterii i to za nieduże pieniądze!!!bardzo się cieszę,że i ja mam taką możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziękuję i cieszę się, że mogłam pomóc:) Oryginalną zawieszkę można też wykorzystać i szaleć ze sznurkami:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Hej a ja mam takie pytanie, ponieważ kupiłam sobie sznurki 2mm i jak robię supełek to wychodzą one takie grube i duże nie wiem dlaczego, wszystko robię dobrze ale tak jakby sznurek był za gruby..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im grubszy sznurek, tym większe supełki. Może w tym wypadku warto sięgnąć po cieńszy? Chociaż te grube sznurki też mają swój urok:)

      Usuń
  62. Bransoletka śiczna , mnie natomiast meczy sposób wykonania czegoś takiego jak na zdjęciu
    http://v.fashiocdn.com/images/entities/0/j/n/L/Q/0.365x365.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób wykonania podobnej bransoletki wrzucałam jakiś czas temu na swojego fanpage'a na fb - szukaj w zdjęciach "na tablicy":) albo napisz do mnie maila to Ci podeślę zdjęcie z instrukcją:)

      Usuń
  63. witam. to ja chyba jestem jakaś inna bo nie łapie.skoro mam sznurek już z zawiązaną zawieszką to jakim cudem mam ją połączyć bez supełka? Przecież jeśli ją najpierw zwiążę to będę miała dużo więcej supłów niż ty. mam nadzieje że wiesz o co mi chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  64. o już jednak zrobiłam, za pomocą filmiku na YouTube. Wzrokowcy zazwyczaj musza widziec calosc, czego tu mi zabrakło. Ale generalnie fajny blog. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety próba pokazania kursu fotograficznego nie zawsze jest idealnym rozwiązaniem:) Cieszę się, że się udało. Również pozdrawiam:)

      Usuń
  65. Mam problem z zawieszką,ponieważ nie wiem jak ją zawiązać,żeby wyglądało to jak na zdjęciu.proszę o pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przełóż kółeczko przez sznurek, umieść w połowie i zwiąż sznurek tak, jakbyś wiązała buty albo kokardkę:)

      Usuń
  66. ojoj twój blog mi bardzo pomógł od dawna chciałam coś takiego zrobić, a nie bardzo wiedziałam jak ;/
    dzięki tb już wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak dla mnie rewelacja, bardzo Ci dziękuję, że zechciałaś się podzielić się swoja wiedzą. Aneta

    OdpowiedzUsuń
  68. Dzięki:) bardzo ładne wyszły

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem ciemna. Nie kapuję:<<

    OdpowiedzUsuń
  70. Cześć, napisałam do Ciebie e-mail'a :) Jakbyś miała czas, odpisz :))
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  71. niestety, ja nie wiem jak zrobić tą regulację. SZKODA ;(, bardzo chciałam kupiłam nawet mulinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to prościej wytłumaczyć...

      Usuń
  72. kocham takie bransoletki! <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Kocham takie bransoletki , teraz nie będę musiała ich kupować !!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  74. super instrukcja i super blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. http://annaonopiuk.blogspot.com/2011/04/jak-zrobic-sznurkowa-bransoletke.html praktycznie identyczna instrukcja ale publikowana wcześniej, Twoja to plagiat czy zbieżność pomysłów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieżność pomysłów. Po opublikowaniu swojego posta znalazłam wiele podobnych instrukcji. Supełek jest prosty w wykonaniu - sama miałam od lat wiązany w ten sposób naszyjnik:) Poza tym instrukcja nie jest identyczna - identyczny jest tylko supeł, który powstaje, bo w żaden inny sposób inaczej się takiego nie zaplecie:)

      Usuń
  76. Dzięki za ten tutorial! Dzięki Tobie przybyły mi dwie nowe bransoletki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny blog :)) Mam nadzieję, że opanuję sztukę bransoletek sznurkowych i makramy z koralikami w środku ;) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  78. Dzięki w końcu mi wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Super blog. Wspaniały. :) A w jakim sklepie kupujesz te sznurki? W pasmanterii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznurki można kupić i przez internet i w pasmanteriach :)

      Usuń
  80. kurde. umiem zrobic jeden węzełek . a drugiego nie . bo ja robie to bransoletka jest zbyt krótka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj na dłuższym kawałku sznurka. Zapasy można później odciąć :)

      Usuń
  81. Jesteś super! :) A Twoje bransoletki też.
    Dzięki tej instrukcji udało mi się zrobić taką bransoletkę( beżowy sznurek i złoty listek). To dopiero jednak początek, bo zamierzam nauczyć się (prawie) wszystkich sposobów na biżuterię, które pokazujesz.
    Znalazłam sobie ciekawe hooby dzięki Tobie. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Dzięki:) kiedyś takie robiłam,ale zupełnie zapomniałam jak to było. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  83. wielkie dzięki, z twoją pomocą wymieniłam sznureczek w bardzo ważnej dla mnie Lilou :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziękuję:) właśnie sobie taka zrobiłam. Instrukcja świetna nawet dziecko by zrozumiało. Świetny blog:)
    pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  85. Mam 2 pytania: numer 1-jak odcinasz końcówki przy supełkach to one się nie rozwiązują? Czy ty je jakoś przypalasz/sklejasz żeby tego nie robiły? Numer 2-gdzie kupujesz zawieszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1: jak ucinam to zawsze zostawiam kilka milimetrów zapasu, dzięki temu się nie rozplątują. Bawełnianego sznurka nie ma sensu przypalać. Przypalamy tylko te, które są wykonane ze sztucznych tworzyw. 2: Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "zawieszki" - i wyskakuje masa sklepów. Google nie gryzie ;)

      Usuń
  86. dzieki za instrukcje

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej ;) Super! Akurat rzemyk do mojej się zepsuł i już wiem jak to naprawić! :D Super blog :) Będę go częściej odwiedzać. Zostawiam link do mojego bloga . Zaglądajcie i dziękuję. http://kondzia-kusia-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. jestem na blogu pierwszy raz i jakie pozytywne zaskoczenie:) w koncu rozwiązałam zagadkę co na siwęta jak się nie ma fundusz i to prezent uniwersalny dla babci mamy siostry i przyjaciółki.dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  89. Cześć,
    Twój post jest sprzed roku, ale właśnie dzisiaj "uratował mi życie" ;) Mam na jutro skończyć rzemyk z zawieszką na prezent dla kolegi, warunek był, żeby raczej bez metalowych zapięć. Przeszukałam chyba cały internet w poszukiwaniu tych dwóch magicznych węzełków, które znalazłam u Ciebie. :)) Stokrotne dzięki za tak pomocny post. :*
    Wszystkiego dobrego w tym świątecznym czasie i na nadchodzący rok dla Ciebie :) Jeszcze raz bardzo dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam Panią mam pewną sprawę, mianowicie chciałbym wykonać taką bransoletkę i pytanie brzmi czy użyć sznurka bawełnianego woskowanego czy nie? Z góry dziękuje za Odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to większość sznurków(może wszystkie?) dostępnych jako półprodukty jest woskowana:) Do tego typu bransoletki nadaje się każdy grubszy sznurek, obojętnie czy woskowany czy nie:)

      Usuń
  91. spoko zrobiłam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ileż ja się naszukałam w necie, jak zrobić taką regulację długości. Bo tylko tego mi brakowało do pełni szczęścia z robienia naszyjników :D
    Cieszę się, że tu trafiłam, na pewno jeszcze nie raz wrócę ;)
    Ol

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak nazywała się strona z różnymi akcesoriami potrzebnych do wykonania branzoletek, kolczyków...itd. ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stron jest tysiące. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "półfabrykaty do robienia biżuterii".

      Usuń
  94. Z czego najlepiej zrobić lilou z rzemienia, muliny czy sznurka bawełnianego ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można z tego, tego i tego, chociaż mulina jest trochę za cienka. Ja najchętniej sięgam po sznurek bawełniany.

      Usuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  96. świetne bransoletki ;) masz cudowne pomysły ;D skąd masz tą zawieszkę kłódkę z kluczykiem bo jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękna bransoletka,
    zapraszam cię na mój blog :)
    www.zakreconykoralik.eurosap.pl/

    OdpowiedzUsuń
  98. Mam taką bransoletkę lilou z aniołkiem ..

    OdpowiedzUsuń
  99. Dzień dobry:) Bransoletki ze sznurków podobają mi się niezmiernie, miałam mnóstwo nieużywanych zawieszek i chciałam jakoś je przysposobić do możliwości noszenia, ale za nic w świecie nie potrafiłam dojść sama do tego "jak to jest zrobione?", nawet kupiłam taką bransoletkę, żeby ją zdekonstruować i w ten sposób rozgryźć tę tajemnicę i to nie pomogło:) Za to Twój instruktaż przemówił do Mnie i mam co chciałam:) Dziękuję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  100. świetny blog, fajnie, prosto objaśnione wykonanie!
    wreszcie zrobiłam tą bransoletkę! :))

    OdpowiedzUsuń
  101. Super, planowałam wykonać taką bransoletkę, Twoja instrukcja spadła mi jak z nieba!

    OdpowiedzUsuń
  102. kupujesz do nich sznurki powlekane czy takie zwykłe bawełniane, proszę o pilną odpowiedz , najlepiej na fb ALEKSANDRA MEJDER lub olkam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. super, dla młodych dziewczynek do ręcznej roboty idealne,mam oryginał, który kosztował majątek, ale uważam,że dziewczynki nie powinny paradować z drogimi bajerami, a to cudo samodzielnie zrobione warte jest 1 miliom dolarów pozdrawiam-fanka dobrej i rozwijającej zabawy dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Z tego co mi wiadomo tego typu bransoletki wykonywano też na kursach dla dzieci i zakończyło się to sukcesem :)

      Usuń
  104. czesc, mam pytanie, w jakim sklepie moge kupic czesci do takiej bransoletii, rzemien czy cos w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznurki można kupić i przez internet i w pasmanteriach :)

      Usuń
  105. co to są za sznurki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawełniane, woskowane. Dostępne w pasmanteriach.

      Usuń
  106. hej a czy mogłabyś pokazać jak wiązać z płaskim elementem, czyli tak jak jest na bransoletce z prawej strony, mam też znak nieskończoności lilou i nie wiem jak się z tym rozprawić : ) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam po prostu sepełek bezpośrednio po zapięciu. Odsyłam do tego tutoriala, tam jest to ładnie wyjaśnione: http://www.sztukastudiowania.pl/2012/12/diy-infinity-bracelet-of-friendship.html Pozdrawiam :)

      Usuń
  107. fajnie, tylko że nima innych pomysłów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj "nima". Więcej w zakładce "Tutoriale/DIY". Wierzę też w Waszą kreatywność:)

      Usuń
  108. Super ! Pomocne :)
    Nawiązując do postów obrońców MARKOWYCH produktów, drogie hejterki (bo wydaje mi sie, że faceci nie bawią się w taką dziecinadę): Zepsuł mi się super drogi sznurek z bransoletki Lilou i dzięki temu tutkowi jestem w stanie sama sobie to zawiązać w 5 mninut (dosłownie!) a nie jechać spacjalnie do salonu gdzie za bagatela 20 zł zrobi mi to "specjalista" na miejscu. Cała idea tego tutoriala - uczy jak ZAWIĄZAĆ a nie PODROBIĆ cokolwiek. Wbijcie to sobie do tych wypchanych watą mózgownic :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Robisz super rzeczy.!!!!!!!!!!!! Podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Pomocny tutorial :) zapraszam do polubienia: http://www.facebook.com/tiptopart1

    OdpowiedzUsuń
  111. Super tutorial :) Udostępniłam link do bloga na Facebooku Szkatułki Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  112. przesłodkie te rzeczy są! :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  113. Kursik fajny ale coś z supełkami nie mogę sobie jednak poradzić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://amelijka.blogspot.com/ lub na Fb https://www.facebook.com/pages/Lori-Art-Magdalena-Lewicka/660321634011556

    OdpowiedzUsuń
  114. Już próbowałam, bardzo fajnie wychodzą. Wielkie dzięki za instrukcję;3 Zapraszam do mnie:
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)