Ze słońcem w pamięci

14:20

Kolorowe drewniane koraliki, zawsze kojarzyły mi się z latem. Niestety lato się skończyło zanim przyszło, skończyła się praca "wakacyjna", po której robienie takich bransoletek miało działanie wręcz terapeutycznie. Od jutra nowa praca. Na szczęście wakacje jeszcze przede mną.

 
Wykonanie jest dziecinnie proste, kiedy mamy pod ręką "biocianki", koraliki, drut pamięciowy i troszeczkę cierpliwości. Wystarczy zrobić na jednym z końców drucika pętlekę, nawlec koraliki według uznania i zakończyć drugą pętelką. Proste! :)

 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Urok tkwi w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby proste w wykonaniu, ale za to jaki efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam pytanie z innej beczki, bo w drut pamięciowy na pewno się zaopatrzę niebawem ;) skąd bierzesz te bajeczne koraliki? na all raczej drożyzna, a może mogłabyś mi coś polecić jako koleżance 'po fachu' - choć ja do Twojego nawet się nie porównuję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzewałam, że to kokos, ale jak przepatrzyłam w necie zdjęcia biżu z kokosami, to jakoś mi tego nie przypominało. Ale teraz już będę wiedziała, że mam na wydaniu kokosa;)) Dziękuję bardzo za info:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10/7/12

    Jeśli ktoś mieszka w Szczecinie i poszukuje koralików na ul.Jagielońskiej 30 jest naprawdę duży wybór,sama chodzę tam dość często i kupuje ich tony :D ponieważ nie są tak drogie,są tam też różne akcesoria do wyrobów biżuterii. Gosiaunia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne przejścia z jednego koloru w drugi. Te bransoletki naprawdę kojarzą się ze słoneczkiem, a tego teraz mi tak bardzo brakuje.

    Pozdrawiam
    koralikowa hafciareczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Idąc tropem tutorialu zachęciłaś mnie do zrobienia takiej bransoletki. Mam tylko pytanie jakiej wielkosci sa koraliki? i te najmniejsze i największe, bo szukajac ich w necie nie wiem do końca jaka wielkosc się przyda :) Będę czekała na odpowiedź. Pozdrawiam ciepło w tę wiosenną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to wielkość wahała się u mnie od 3mm do 8mm :)

      Usuń
    2. Super :) Wielkie dzięki za odpowiedź :) Biorę się za zakupy :) Buźka

      Usuń
  9. bransoletki piękne - świetnie dobrane koraliki, bardzo intensywne kolory - czy to są koraliki kokosowe? przeszukałam mnóstwo hurtowni i z kokosa znalazłam tylko pastylki i to jedynie w odcieniach brązu. Mogłabyś zdradzić gdzie znalazłaś swoje cudaczki? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie to są zwykłe malowane drewiane koraliki, nie kokosy:) Kiedyś udało mi się kupić takie kokosowe koraliki na allegro z tego, co pamiętam, ale to było hen hen, dawno temu :)

      Usuń
  10. jeśli to drewno to naprawdę piękne mocne kolory, świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy6/5/13

    Świetny blog!
    Dzięki za świetne pomysły
    I pomyśleć że kiedyś myśląc że to trudne kupowało się takie rzeczy... :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe