Wierząc, że lato bedzie latem

16:00

   
Haremki, alladynki, szarawary, sindbadki, MC Hammery - zwał, jak zwał. Uszyłam je około miesiąca temu, ale prezentuję dopiero dziś, ponieważ wierzyłam, że uda mi się znaleźć okazję, aby zrobić zdjęcia na plaży... Patrząc na pogodę to się zastanawiam, czy wogóle będę miała okazję je tego lata jeszcze ubrać;)

Pierwsze portki uszyłam z wykroju ze starej Burdy (5/2010). Mają kieszenie, zaszewki, są zapinane są na boczny zamek, ukryty pod wiązaniem. Od siebie dodałam tyle kieszenie. Będę musiała wszyć sobie jeszcze na dole kilka rzędów cienkich gumek, bo nogawki są ciut za luźne i opadają. Drugie to moja próba uproszczenia: zamiast wiązań i zamków w pasie mam gumę a łydkach ściągacze. Dzięki temu są wygodniejsze od tych pierwszych.

Materiał: len (50%) i bawełna (50%)

 
spodnie: joanka-z
  50% len, 50% bawełna

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Też mam nadzieję, że lato jeszcze do nas przyjdzie. Wiem, że naiwna jestem:)

    Spodenki podobają mi się bardzo:) Chociaż zdecydowanie te pierwsze z kieszeniami i wiązaniem na boku. Te dodatki dodają im uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ty mówisz że szyjesz same proste rzeczy!!! Uszycie spodni wcale nie jest takie proste. Gratuluje!!!

    Odnośnie pogody- uszyłam chuste kółkową do noszenia dzieci już miesiąc temu i wciąż czekam na sposobność aby zademonstrować ją w plenerze. Jeśli wciągu najbliższych dni mi się to nie uda będe musiała zrobić tak samo jak tyi skorzystać z domowych warunków.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne! I jedne i drugie są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne portki, ale też zdecydowanie te pierwsze bardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny:) Sama też uważam, że te pierwsze są ładniejsze. Choć przez te zwężenia na łydkach góra układa się jak kuper jakiegoś pierzastego, grubego kurczaka xD Drugie miały być po prostu wygodne:D

    Ana - mam nadzieję, że pogoda choć na chwilę będzie sprzyjająca i uda Ci się demonstracja w plenerze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie! Byłam ciekawa jak sie będą prezentowały jak się je uszyje (czasem to co w burdzie na zdjęciu troche inaczej sie prezentuje jak się uszyje z innych materiałów).
    Jak coś to pożyczysz wykrój?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anna Arteria - pewnie! Wiesz gdzie mnie szukać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno jeszcze będziesz miała okazję je założyć. Wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeej:) jest mi cholernie miło! bardzo dziękuję za słowa uznania;) a jeśli wpadła Ci w oko moja biżu-pisz;) pozdrówki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze o wiele ładniejsze. te drugie takie dla mnie zbyt zwisające. w pewnej notce pisałaś o kolczyakch sówkach i że zaszyłaś plamę na torbce sówką. mnie interesuje ta torebka. gdzie ją zdobyłaś? prosiłabym o odpowiedź tu lub na moim blogu http://zriotowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zriotowana - torbę kupiłam dawno dawno temu w zwykłym osiedlowym sklepie spożywczym. Niedawno udało mi się w sh kupić podobną, z grubej bawełny. Poszperaj po sklepach, marketach, lumpeksach. Jak nie tam to bez problemu znajdziesz taką ekotorbę na Allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, jestem pod wielkim wrażeniem! Są świetne! :)
    Pozdrawiam, kombinujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie uszyte i fajnie się prezentują. Podobają mi się obie pary-pierwsza bardziej elegancka dzięki wiązaniu i kieszeniom, druga-praktyczna i wygodna, czyli spodnie na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne spodnie, na pewno wygodne:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  15. *o* bosh najfajniejsze spodenki tego lata na 100% zrobiły lub zrobią furore ;) Gosiunia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe