Zmiany i o prezentach słów kilka

21:42

 

Na fali motywacji postanowiłam oficjalnie ogłosić, że i ja dołączyłam do grona "metkowców". Niektórzy też może zauważyli, że na blogu pojawiła się wtyczka do fb - dzięki niej mnie można mnie polubić;)


Chciałabym zaprezentować przy okazji dwie rzeczy: sprezentowany Ani naszyjnik sznurowy oraz bieluśkie, bawełniane gatki dla Agaty (podobne do tych)  :) Ostatnio nie znajduję na tyle czasu, aby zrobić coś nowego, więc staram się w międzyczasie robić coś dla innych, coś co obiecywałam, a nie zrobiłam... W trakcie przygotowywania jest jeszcze jeden prezent, ale niestety napotkałam na nieprzewidziane problemy techniczne...

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Moje gatki :D są przepięęęęękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gatki wymiatają,bardzo fajnie uszyte.
    Też czasami mi się nazbiera takich obiecanych zamówień, ale jakoś zawsze ich realizacja niesamowicie rozciąga się w czasie...
    Tak samo z metkami:/ kupiłam bawełnianą tasiemkę już baaardzo dawno temu,ale jakoś zabrać się do tego nie mogę .

    OdpowiedzUsuń
  3. +1 ode mnie za gaciochy :) sprawdź maila:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ometkowania ;) Gacie przecudowne !

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wraz z metkami tworzy się nowa marka a tak w ogóle logo rewelacyjne! Teraz tylko szyć, szyć, szyć....
    Gaciochy śliczniochy!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i teraz akumulatory motywacji naładowane na maxa! :D Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu, z przyjemnością się takie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gatki są przeurocze :) ja jeszcze nigdy nie porwalam sie na szycie bielizny a szyje od 15 lat - respect :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe