Gwoli ścisłości

21:31

 

Kilka słów o logo, bo wydaje mi się sensowne to wyjaśnić w obliczu tego, co słyszę o tym, co przedstawia. A słyszę różne interpretacje: że to ludzik, babuleńka, kobieta w chuście, coś "bliżej nieokreślonego i abstrakcyjnego", Kenny z South Parku (!:D) ... Pomyślałam nawet, że konkurs nie byłby głupim pomysłem;) Inspiracja pojawiła się, jak zwykle, przez przypadek i to co prawda już jakieś 4 lata temu, kiedy to jedną z rzeczy, które najbardziej wyryły mi się w pamięci z wykładu ze sztuki starożytnej był kubek z Suzy (ok. 4000 przed Chr.) przedstawiający... koziołka :D Od razu go pokochałam i wiedziałam, że przyjdzie czas aby go wpleść w moje życie. Chcąc go za wszelką cenę gdzieś wykorzystać postanowiłam, posługując się nim jako inspiracją, stworzyć nowego, ciut podtuczonego i porządnie wykreślonego geometrycznie zwierzaka. Informuję więc wszem i wobec: tak, to jest KOZIOŁEK :D Znajomi znają mnie co prawda bliżej jako Łosia, ale to inna bajka :)
 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. A rzeczywiście koziołek:) Teraz dopiero to widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak pomysł z wyjaśnieniem nie był zły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa... teraz widzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeezu, faktycznie, koziołek! mnie to przypominało postać z kreskówki, którą widziałam wieki temu i tytułu nie przypomnę sobie za nic.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju, to faktycznie koziołek ! Moje oczy mnie zawiodły ;] ale ta grafika jest świetną iluzją optyczną ;) Też bym raczej obstawiała na babuleńkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie, właśnie... a ja z kolei nigdy bym nie wpadła na to, co wy wymyślacie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. w pierwotnej wersji miał mieć oczko - może wtedy byłoby łatwiej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6/1/12

    Nigdy bym nie pomyslala ze to koziolek.pozdrawiam,nowa czytelniczka Katrina.

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja się pochwalę, że jak spojrzałam na logo, to pomyślałam: ooo... Poznanianka czy jak? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Muszę przyznać, że jesteś chyba pierwszą osobą, która od razu skojarzyła to z koziołkiem:D Teraz jest łatwiej bo dodałam w międzyczasie oko:) Jak ten post powstawał było ciut inne, więc zadanie było utrudnione:)

      Usuń
  10. Ha ... z koziołkiem, to bym logo Twojego na pewno nie skojarzyła :)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy28/12/12

    Teraz dopiero widzę :))
    Jaki słodziAk

    :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe