W czasie "pomiędzy"

17:04

 
Miał być blog o szyciu, a wyszło inaczej :)

Na szczęście pomiędzy bieganiem z indsekem a pisaniem pracy zaliczeniowej udało mi się wygospodarować czas na zrobienie kilku rzeczy. W wyniku wygłupów z kumplą i misji pt. "wspólne kręcenie dreda" powstały filcowe bransoletki. Później doszły do nich te z koralikami. Wszystkie na bazie druta pamięciowego. Prezentuję też dwa pierścionki - pomysł zaczerpnięty od handmade clothes  -  prosty i efektowny! Spróbujcie sami!

Co do szycia: Jakiś czas temu kupiłam w sh fartuch-sukienkę z BOSKIEGO PO PROSTU materiału (całe 3 zł!). Na pewno zrobię z niego spódnicę. Ale co jeszcze... ? :) Myślenie o tym zaprząta mi głowę... a przecież trzeba działać!

 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Podobają mi się zwłaszcza ta filcowe bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalne te filcowe :) podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:D Nie miałam pojęcia, że filcowe zdobędą uznanie, tym bardziej, że ta czerwona taaaaka koślawa z przewężeniem mi wyszła;) Kolejna będzie na pewno prostsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super i zdjecia jakie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe