3.. 2.. 1.. START!

22:44

Dziś jest mój wielki dzień – zakładam bloga.

Motywacji było kilka: roczek znajomości z maszyną, kupno manekina, etc... Od kilku miesięcy śledzę blogi na których dziewczyny prezentują swoje dzieła, ciuchowe przeróbki i stylizacje i pomyślałam, że i w końcu na mnie już pora:) Moja przygoda z szyciem zaczęła się ciut ponad rok temu. Do tamtego momentu obserwowałam czasem mamę, jak szyła dla siebie ubrania. Kiedyś w końcu poprosiłam ją aby mi pokazała, jak obsługiwać maszynę do szycia. Zaczęło się, jak zwykle, od zwężania ciuchów, skracania, przeszywania, łatania.. wiadomo. W końcu doszło do tego, że zdesperowana szukaniem nowej torby po sklepach postanowiłam, że sama ją uszyję. I się zaczęło :) Pierwszą „porządną” rzecz jaką uszyłam była torba wykonana z fartucha z grubej bawełny kupionego specjalnie na ten cel za 2 zł :D I oto otworzyły się przede mną nowe możliwości! Zrozumiałam, że bardzo prosto i przyjemnie można zrobić coś fajnego z niczego :D

Póki co mam kupę pomysłów, ale co z tego wyjdzie, zarówno spod igły, jak i na klawiaturze i kiedy znajdę na to czas - NIE WIEM :D
torba: joanka-z
100% bawełny, podszewka poliestrowa 
ptasiur: joanka-z (uflicowany i dodany później:) )

You Might Also Like

0 komentarze

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad!

Uprzejmie uprzedzam, że wszelkie komentarze wystawiane przez firmy, będące próbą podbicia pozycjonowania swojej strony będą kategorycznie usuwane. Lubię swojego bloga, lubię grzyby, nie lubię pasożytniczych hub!

Facebook

INSTAGRAM

Subscribe